אימא ממליצה: המוצרים שיעזרו לתינוק שלכם ללכלך את הבית קצת פחות

המעבר למזון מוצק הוא אחד הרגעים המרגשים עבורנו ההורים, זהו רגע שמסמן עוד שלב בהתפתחות התקינה של התינוק, אך תודו שאין דבר יותר מלכלך מתינוק שמתחיל לאכול אוכל טחון, הבית הופך "ממוזיאון" ל"יצירת אמנות"

בקבוק האכלה של Nuby
בקבוק האכלה של Nuby

הרגע הזה שבו המחית הנוזלית משום מה מגיעה לכל מקום – בעת הארוחה של התינוק שמתחיל לאכול "אוכל מוצק", הרגע הזה – מפתיע כל פעם מחדש. איך שהוא היד של נעמי (במין רפלקס טבעי ) נכנסת ישר לתוך האוכל, ואני כאמא עם חושים די מפותחים לא מצליחה לעצור אותה, והבית עכשיו כבר נראה כמו אחרי "הפצצה גרעינית".

לא הספקתי לראות את זה קורה. נעמי העיפה על השטיח את הצלחת עם הירקות הטחונים שכל כך השקעתי בה, תנועה פתאומית עם היד פוגעה בכפית והעיפה אותה על השיער שלי, וההתעטשות שלה באמצע הביס ריססה את החולצה החדשה שבדיוק לבשתי. ברגע של מאיית השנייה, ואפילו שכל כולי על נעמי, היא מצליחה לעשות זאת כל פעם מחדש ואני כל פעם מחדש לא מבינה איך זה קורה!?

החלטתי למצוא מוצרים יצירתיים שמנסים להציל את המצב ולמזער נזקים (מתאימים לקטנטנים מגיל 4 חודשים). הנה הממצאים:

מסנן פירות

אחד הפחדים שלנו כהורים בטעימות הראשונות ובכלל גם בהמשך הדרך, שהתינוק חס וחלילה לא ייחנק ממה שהוא אוכל, אני מוודאת כל כך הרבה פעמים שאכן האוכל טחון היטב, שאני לא מכניסה חתיכה גדולה מידי לפה של בתי, לצורך כך המציאו מסנן פירות (של המותג (Sassy, רעיון יצרתי ומבורך, המאפשר לתינוקות טעימות ראשונות כך שיוכלו להכיר את המרקמים השונים והטעמים החדשים, למצוץ ולנגוס ללא סכנה. המסנן עשוי מפלסטיק, אינו מכיל בינספנול A, הרשת ניתנת להחלפה, למוצר יש כמובן מכסה.

מחיר לצרכן 24 שקלים, להשיג בבבייבי סטאר baby-star.co.il 1700-555-666

מסנן הפירות של Sassy
מסנן הפירות של Sassy

סינר אטום לנוזלים

בא לך להלביש את התינוק שלך יפה כשאת הולכת להורים, אבל את מתבאסת שהבגד היפה התלכלך, מה עושים? חברת WISEY מצאה לזה פתרון צירתי, סינר עם שרוולים ארוכים המספקים הגנה מלאה לבגדים מתחת, הסינר עשוי מבד פטנטי אטום לנוזלים, מתנקה בקלות על ידי מגבון לח. הסינר נסגר בגב בקלות באמצעות סקווטצ'ים מתאים מגיל 5 חודשים ועד שנתיים. ומה שהכי מגניב, ביום חם ניתן להסיר את השרוולים.

מחיר 59 שקלים ניתן להשיג ברשת בייבי טבע babyteva.co.il ,03-5290910, דיזנגוף 231 תל אביב

סינר של WISEY
סינר של WISEY

מצמיד הקסם

נמאס לכם שהצלחת נזרקת לרצפה? גם לי. מצמיד הקסם- של המותג טומי טיפי, עוזר לשמור שהצלחת לא תתעופף לה לשום מקום ותישאר על משטח אחד, זהו משטח שטוח אופקי כמו מגש או פליסמנט נצמד, ואליו ניתן להצמיד כל כלי אוכל מכל חומר וסוג, מפלסטיק, זכוכית, או קרמיקה הפעוט ככל שירצה לא יוכל להזיז את הכלי או להפיל אותו לרצפה. המשטח עשוי מסיליקון רך ונעים למגע והוא מגיע בצבעים שמחים ומעוררים תיאבון. להשיג ברשתות השיווק וחנויות למוצרי תינוקות.

מחירים לצרכן: 60 שקלים, ניתן להשיג בחנויות המובחרות www.littleprince.co.il

 

מצמיד הקסם של טומי טיפי
מצמיד הקסם של טומי טיפי

כוס ללא טפטופים

כוס מעבר של Avent שלא מטפטפת לקטנטנים, כמה זה חשוב! בלילה במיטה או סתם בתיק, כוס אימון עם פיית סיליקון רכה וידיות רכות, לאחיזה נוחה. הכוס איננה מטפטפת בזכות מנגנון מיוחד, Spout cups מונע נזילת המשקה גם כשהפייה אינה בשימוש והכוס הפוכה. הכוס עמידה בפני שבירה וניתן לשטוף אותה במדיח כלים. אינו מכיל ביספנול A. ניתן לרכוש פיות נוספות בנפרד כאשר הפעוט גדל ודורש פייה בקצב זרימה מהיר יותר.

מחיר לצרכן : 59.90 ₪ ניתן להשיג: להשיג ברשת סופר-פארם, ניו-פארם, בתי מרקחת ובחנויות התינוקות המובחרות www.avent-baby.co.il

 

ה-Sport Cups של פיליפס
ה-Sport Cups של פיליפס

טרמפולינה

כשהטעימות מתחילות הכי נוח להאכיל את הקטנים על הטרמפולינה! אין ספק שטרמפולינה זו המצאה מופלאה, אני מנצלת אותה לכל כך הרבה דברים וגם להאכלת ביתי. הטרמפולינה של ביבי ביורן באמת מדהימה! מגיעה כיחידה אחת, אין צורך בהרכבה של כמה חלקים, לחיצה אחת היא נהפכת למשטח אחד דק, כך גם קל לאכסן אותה. הבד רך ונעים ניתן לשים בה את הפעוט מגיל 0. תנועת הנדנדה טבעית ללא סוללת מפתחת כשורים מוטורים ואיזון של התינוק, הטרמפולינה מתוכננת כך שככל שהילד גדל, ניתן ליישר אותה ולהפוך אותה לכיסא לכל דבר, דבר המקל עלי את האכלה, מבחינתי פלוס גדול, בנוסף הריפוד שנשלף מאוד בקלות וניתן להכניס אותו למכונת כביסה ל 40 מעלות. זה יתרון גדול כשהתינוק מתחיל לאכול מוצקים. מחיר החל מ 715 שקלים.

ניתן להשיג בייבי ביורן ישראל, רחוב הנביאים 55, רמת השרון. טל:03-5407999 babybjorn-israel.co.il

טרמפולינה של בייבי ביורן
טרמפולינה של בייבי ביורן

קערה מאוזנת

כמה פעמים אתם שומעים את עצמכם אומרים את המשפטים הבאים: "אל תשפוך", "תחזיק בשתי ידיים", "תיזהר!","תחזיק ישר", "תזהר שלא ישפך","זה עומד ליפול", "אוף זה נפל, מי ירים את זה?" בטח אתה חושב שאני עובדת אצלך!?", נשמע מוכר לכם? איזה הורה לא מכיר את הביטויים האלה? לא עוד צלחות הפוכות וריצפה מלאת אוכל, פטנט הקערה של GYRO BOWL , הבנויה בתוך מערכת צירים המסתובבת 360 מעלות ונעה על צירה וסביב עצמה, בדיוק כמו כדור הארץ! מערכת הצירים תמיד תיישר את הצלחת למצב מאוזן ותמנע שפיכה!

הקערה כוללת כיסוי, ניתן להכניס למדיח כלים, ללא PBA. מחירה 39 שקלים, ניתן למצוא באתר offekhadash.co.il 

Gyro Bowl
Gyro Bowl

שולחן קל לניקיון

לפעמים כיף גם לילדים וגם להורים שהילדים יושבים בשולחן משלהם, שולחן איכותי מפלסטיק של חברת כתר, מגיע כיחידה אחת עם שני ספסלים, אחד בכל צד, אין צורך לגרור כסאות ושולחן בנפרד, בצבעים יפים וקל לניקיון.

מחיר מומלץ לצרכן: 220 ₪ ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובחנויות המובחרות il.keter.com

שולחן ילדים של כתר
שולחן ילדים של כתר

סט כלים

תמיד כיף להתחדש בכלים חדשים במיוחד לקראת פסח- גם כשמדובר בכלי אוכל ליקרים לנו- מכל הילדים שלנו, החנות "סופי" השוכנת בלב שוק הפשפשים מיוחדת במינה, היא מחזיקה מוצרים שלא רואים בכל מקום! סט כלים כוכב ומארז של 6 כוסות יפות אלו עשויים מלמין איכותי, מגיעות בהדפסים מגוונים, ניתנות לשימוש במדיח כלים. סט כוכב יעלה 169 ש"ח ומארז של 6 כוסות יעלה לכם 180 ש"ח.

ניתן להשיג בסופי, נחמן 3 שוק הפשפשים ביפו. 03-5162077, סופי עיצובים

סט כלים של סופי
סט כלים של סופי

צלחת מחולקת

צלחת מחולקת של Silly U מותג מדנמרק להורים שמתעניינים בעיצוב, אסטטיקה אך לפני הכול מתרכז בפונקציונאליות, בהומור ובמשחק. החלוקה של הצלחת גורמת לפעוט להתעניין באוכל ולטעם אותו, העיצוב הגרפי של כל צלחת משעשע את הילדים ומוסיף שמחה וכיף לכל ארוחה. החומרים עשויים ממלמין מאד איכותי. כלי האוכל מתאימים למדיח כלים וקיימים כרגע בארבעה דגמים. דב נמלים וקרנף, בעלי חיים מעולם הים, יצורי חלל, בעלי חיים מעולם היער, בשילוב צבעי פסטל.

מחיר לצרכן – 79 ש"ח, ניתן למצוא בחנות האינטרנטית http://market.marmelada.co.il/darahome, ובחנויות המובחרות 054-5622771

צלחת מחולקת של Silly U
צלחת מחולקת של Silly U

כלי מטבח

אני משקיעה בבתי את מירב הכסף על משחקי התפתחות, ומה שמעניין אותה זה סיר וכף! הייתכן?! גם הילדים שלכם מעדיפים לשחק בכלים של המטבח מאשר בצעצועים היקרים שאנחנו משקיעים בהם? אם כן יש פתרון, ערכה מקסימה לאפיה, בכל ערכה מספר תבניות בצורות שונות ומערוך כלי ערבוב ועוד, הכלים מתאים לאפייה בתנור, מחיר 85 שקלים.

ניתן לרכוש ב: market.marmelada 052-3666666

כל מטבח של Bebe
כל מטבח של Bebe

בקבוק האכלה עם כפית

המותג Nuby השיק לאחרונה בקבוק האכלה עם כפית, אני קוראת לה "כפית הקסמים", אין ספק שהיא ממזערת נזקים, האוכל כבר לא יכול ל"התעופף" לשום מקום, בטח שלא על השטיח… הכפית רכה ובלחציה קטנה המזון הטחון יוצא בקלות עד שהכמות הרצויה נאגרת בכפית. הכפית עשויה מסיליקון איכותי ואינו מכיל בינספנול A. מתאים לגיל 4 חודשים ומעלה.

מחיר לצרכן 64.90 שקלים. ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות. nuby.co.il

בקבוק האכלה של Nuby
בקבוק האכלה של Nuby