אמא ממליצה: כך תעברו את הקיץ בשלום

מי היה מאמין שכבר שנה חלפה והבת שלי נפכה לגברת קטנטנה בת שנה. וכעת עם בוא הקיץ אפשר לצאת עם נעמי לים, לבריכה ולקמפינג

Minimalist. צילום: יח"צ
Minimalist. צילום: יח"צ

Plupt – ואתה צף

השוס של הקיץ. בגד הים של Plupt מחליף את ניפוח המצופים עתיק השנים. זהו בגד ים צף: לא משנה באיזה צורה הילד נופל למים, בגד ים צורם לו לצוף בצורה אנכית כשהראש כלפי מעלה ללא סכנת התהפכות. מלבד עיצובו היפה, בגד הים נוח ונעים על הגוף, נותן תחושת ביטחון לילד, לא מגביל בתנועותיו ומעניק תחושה טבעית בתוך המים. ילדים שמפחדים מהמים או רוצים ללמוד לשחות בגד ים הצף הוא פתרון טוב.

מגיע ב 5 מידות לפי משקל הילד ובמגוון צבעים. מחיר 219 שקל.

לאתר Plupt

בגדי ים של Plupt. צילום: יח"צ

שמשייה OUT צלייה IN

בילוי על חוף הים הוא לא בילוי בלי שמשייה וצלייה. נפטרנו מהמצופים לטובת בגד ים צף ועכשיו מהשמשייה הכבדה והלא נוחה לטובת צלייה משפחתית מדליקה ושימושית ללא יתדות. זהו פטנט ישראלי גאוני ופשוט להקמה של חברת אותנטיק. במקום יתדות יש עוגני חול עשויים מבד מיוחד שעמיד במים, אינו דוהה בשמש ומספק הגנה מפני קרינה UPF 50. הוא גם נוח לנשיאה ומגיע עם תיק מיוחד. הצלייה מגיעה בשלל צבעים ובשלושה גדלים. הדגם הזוגי שוקל ק"ג וחצי והדגם המשפחתי שלושה ק"ג.

מחיר לצלייה משפחתית גדולה: 425 ש"ח.

לאתר אותנטיק

צלייה של אותנטיק. צילום: יח"צ

מנשא מיוחד

המותג הידוע ארגו בייבי יצא בעיצוב חדשני: פרפורמנס ונטוס המתאים לחודשי הקיץ החמים והלחים ולאקלים הישראלי בכלל. החידוש מתבטא בכך שהמנשא עשוי מרשת וונטוס ומבד העשוי מקולמקס שמסייע בנידוף הזיעה והלחות ומשמש בעיקר את תעשיית החלל ואת יצרני ביגוד הספורט. המנשא שוקל כשליש ממנשא רגיל והישיבה במנשא במנח טבעי תומכת במבנה הפיזיולוגי של התינוק, ובהתאם לכך מותאם לנשיאה ממושכת על גב ההורה.

מה שעוד מדליק אותי במנשא הזה הוא שאפשר להיכנס איתו למים, ולהורים שאוהבים לטייל זהו מנשא מושלם ואפשר לשאת את התינוק מלפנים, מאחור ועל הצד. דוקטור בייבי ובחנויות המתמחות במוצרי ילדים.

699 ש"ח.

לאתר ארגו בייבי

מנשא של Ergo Baby. צילום: יח"צ

לחייך לא רק בגלל התינוק

לפני שבוע חברתי הטובה יעל ילדה. חיפשתי מתנה שתגרום לה לחייך ולא רק בגלל התינוקת. נורית צוברי, מעצבת המותג התינוקות והילדים טופי בייבי, מעצבת בגדי גוף עם כיתובים מדליקים שגורמים באמת לחייך ללא הפסקה. קניתי שלישיית בגדי גוף עם הדפסים מדליקים ושמיכת פיקה מעוצבת.

מחיר שלישיית בגדי גוף 90 ש"ח, שמיכת פיקה 99 ש"ח. שינקין 30 תל אביב.

לאתר טופי בייבי

חולצה של Toffee Baby. צילום: יח"צ

משקפי שמש לקטנטנים

חשוב להגן על עיני הילדים מפני קרינת השמש, במיוחד בקיץ, כשהשמש יוקדת והקרינה גבוהה. ב־Eye & You תמצאו מגוון של משקפי שמש לילדים באיכות גבוהה החל מ־199 ש"ח.

לאתר Eye & You 

משקפי שמש של You & Eye

חו"ל זה כאן

אני מכורה לילדים קטנים שמתלבשים בקוליות Minimalist, אתר חדש של בגדי תינוקות וילדים לבני 0-5, אורבני ושיקי, של שתי מעצבות ישראליות, במחירים אטרקטיבים (30־85 ש"ח) שחשבתי שיש רק באתרים מחו"ל. נכנסתי לאתר והתאהבתי. גם בעיצוב, גם במחיר וגם באיכות כשקיבלתי את ההזמנה לבית. הבדים עשויים מ־100 אחוז כותנה מצרית, העיצוב נקי ופשוט עם שיק ללא חלוקת צבעים סטריאוטיפית לבנים ולבנות.

לאתר מינימליסט

Minimalist. צילום: יח"צ

לפני ואחרי – וולדה

מי לא סובל מעקיצות בקיץ!? אני מאוד סובלת. מתברר שגם נעמי כנראה ירשה ממני את המתיקות ונעקצת בלי סוף, לחברת וולדה המתמחה ביצור תכשירי טיפוח לעור המבוססים על 100 אחוז מרכיבים טבעיים, יש שני מוצרים המתאימים לעונת הקיץ או בכלל לכל חופשה משפחתית, ארומה טוש ספריי – שמנים ארומטיים למריחה והגנה על העור נגד עקיצת יתוש וג'ל קומבודורון – לאחר עקיצה, צריבת מדוזות או שיזוף יתר. הג'ל מקל ומרגיע את האזור האדמומי המגורה. 49.9 ש"ח. בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם וברשתות בתי מרקחת הטבע.

ספריי הגנה מיתושים. צילום: יח"צ