העדלאידע של עיר הילדים

בואו לחגוג את חג הפורים בחולון עיר הילדים שמקיימת כמיטב המסורת גם השנה עדלאידע ססגונית

עדלאידע ססגונית בחולון. צילום: אלי נימן
עדלאידע ססגונית בחולון. צילום: אלי נימן

עדלאידע 2014 (פורים, יום א' 16.3 12.00) מחברת אותנו לקצב, לטעמים, לנופים ולאנרגיות של מדינות אמריקה הלטינית. מסיבת קרנבל מטורפת באווירה דרום אמריקאית ובה מייצגי ענק, מופעים מחו"ל, 4500 רקדנים, להקות, תזמורות, תיאטרוני רחוב, אקרובטים, פירוטכניקה ועוד הרבה הפתעות.

צילום: תמר מוצפי
צילום: תמר מוצפי

על חלק מהדמויות: מונדיאל וכדורגל עם מיצגי ענק של מסי וניימאר, קולומבוס מגלה את אמריקה, המוצ'לרוס אובמה, ביבי, מרקל, פוטין וחמינאווי מטפסים על הר געש, שאול בן אדרת מכין קדירה לטינית לבר רפאלי, רוז פוסטאנס (זוכת אקס פקטור), יובל המבולבל ורני רהב. יערות הגשם, איי גלפגוס, אינדיאנים ומקסיקנים, סמבה ומסיבת סיום עם הD.J. קיקה סמואל כמחווה לילידים המקוריים של דרום אמריקה- יעלה ויבוא לעדלאידע יגיע מיצג של אינדיאני ענק מעשן מקטרת –ומאחוריו התרחשות של טקס שבטי עם פסלי טוטם מסתובבים, מדורה ותופי ענק.

ההכנות לעדלידע. מונדיאל וכדורגל עם מיצגי ענק של מסי וניימאר (צילום: אלי נימן)
ההכנות לעדלידע. מונדיאל וכדורגל עם מיצגי ענק של מסי וניימאר (צילום: אלי נימן)

מקום מיוחד בעדלאידע יינתן לאיש אשר גילה את יבשת אמריקה: קולומבוס. על אוניית ענק ייפרשו הרפתקאותיו של קולומבוס ,המסעות הארוכים באוקיינוס ההיתקלויות עם פיראטים והעימותים עם הילידים.

השנה מגיעות לעדלאידע, שתי קבוצות מיוחדות מהולנד: ה,מריונטה" מהולנד- דואט בין רקדנית הרוקדת על כדור ענק מתגלגל לבין בובה ענקית בגובה 4 מ', וה"סאורוס- חיות ענקיות מהתקופה הפרהיסטורית. וגם מכוניות מחופשות יגיעו לעדלאידע.

צילום: אלי נימן
צילום: אלי נימן

ועוד חידוש: העדלאידע בחולון 2014 תשודר לראשונה בשידור חי ברשת – בשילוב תוכן גולשים. הגולשים יוזמנו להעלות לקראת העדלאידע ובמהלכה תמונות וקטעי וידאו באמצעות האינסטגרם שישולבו בזמן אמת על ידי במאי השידור ברשת.

העדלאידע תשודר בפייסבוק ובאתר האינטרנט של עיריית חולון בפורמט חדשני המשלב במהלך השידור תוכן גולשים מצולם מהרשתות החברתיות. הורים וילדים יוזמנו להעלות לקראת העדלאידע ובמהלכה תמונות וקטעי וידאו באמצעות האינסטגרם כשסרטונים ותמונות נבחרים ישולבו על ידי במאי השידור ברשת.

צילום: תמר מוצפי
צילום: תמר מוצפי

פרטים: התהלוכה תצעד בחולון ברחובות סוקולוב, הנשיאים. עד פינת הרחובות ההסתדרות וייצמן. בסיום התהלוכה תתקיים מסיבת סמבה ענקית בהנחיית הD.J. מספר 1 במוסיקה הלטינית "קיקה סמואל" ברחבה שמול בית העירייה. מיצגי העדלאידע יוצגו ברחבת המדיטק מתום העדלאידע ועד למחרת.

*העדלאידע נערכת בשיתוף ערוץ ניקולודיאון.

עדלאידע 2014 בחולון  | יום א' 16.3 החל מהשעה 12.00
ביום העדלאידע יתקיימו סדנאות והפנינג פורימי בין השעות 10:00-17:00