סרטי ילדים חדשים

מחפשים מה לעשות בחנוכה? הנה 4 המלצות לסרטים חדשים ושווים

20 בנובמבר 2013

ג'סטין הגיבור

בחנוכה – ילד אחד יוצא למסע משעשע ומרתק בדרכו להפוך לאביר אומץ. בדיבוב מקורי של אנטוניו בנדרס.

ג'סטין חי בממלכה שנשלטת בידי ביורוקרטים, ואילו האבירים נדחקו מעמדות השליטה. הוא חולם להפוך לאחד מ"אבירי האומץ", כמו סבו, אבל אביו רג'ינלד, היועץ הראשי של המלכה, רוצה שבנו ילך בעקבותיו ויהפוך לעורך דין. לאחר ביקור מעורר השראה אצל סבתו האהובה ולאחר שנפרד לשלום מאהובתו, ג'סטין עוזב את ביתו ויוצא למסע במטרה להפוך לאביר. בדרך הוא פוגש את טליה היפהפייה והתוססת, מכשף מוזר בשם מלקוויידס ואת סר קלורקס יפה התואר. הוא אף זוכה להדרכה משלושה נזירים: בלאצ'ר, לגאנטיר ובראוליו, אשר מלמדים אותו את המנהגים הקדומים של אבירי האומץ ואף בוחנים אותו על כך. למרות היותו מועמד לא סביר לאבירות, ג'סטין חייב להתמודד עד מהרה עם האתגר, כאשר האביר המודח סר הראקליו וצבאו, בהנהגת סוטא, שבים ומאיימים להרוס את הממלכה.

הסרט יוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ בדיבוב עברי, ב־28.11.13 בהפצת פילםהאוס

מסע מרתק בדרך להיות אביר. ג'סטין הגיבור
מסע מרתק בדרך להיות אביר. ג'סטין הגיבור

גשם של פלאפל 2

הגאונות של הממציא פלינט לוקווד סוף סוף זוכה להכרה והוא מוזמן על ידי האליל שלו צ׳סטר V לעבוד בחברת לייב קורפ, היכן שהממציאים המבריקים ביותר בעולם יוצרים טכנולוגיות לטובת האנושות. יד ימינו של צ׳סטר – ואחד מהממציאים הטובים ביותר – הוא בארב, אורנגאוטן בעל מוח אנושי ומניפולטיבי וחיבה יוצאת מן הכלל לליפסטיק. מאז ומתמיד חלומו של פלינט היה להיות ממציא דגול, אבל הכול משתנה כשהוא מגלה שהמכונה הנודעת לשמצה שלו (שהופכת מים לאוכל) עדיין מתפקדת ועכשיו יוצרת יצורי תערובת של חיות־אוכל – ״חיותוכל!״. כשעתיד האנושות מונח בכף ידו, צ׳סטר שולח את פלינק וחבריו למשימה מסוכנת וטעימה במיוחד – למגר את חיות האוכל המוזרות ולהציל את העולם בשנית!

האקשן מתחיל שישים שניות אחרי שהסרט הראשון נגמר: פלינט לוקווד הרס את המצאתו הגדולה, המכונה שהופכת מים לאוכל, והיא הופכת למכונה שמוציאה חיות־אוכל שמאיימות להרוס את העולם. פלינט פישל – או כך לפחות חשב.

בימוי: קודי קמרון, כריס פירן, ארה"ב, 95 דקות, הפצה: א.ד.מטלון/פורום פילם
תרגום: דני אבידן, במאי דיבוב: עמי מנדלמן

המשימה "להציל את העולם" מעולם לא היתה כה מסוכנת וטעימה. גשם של פלאפל 2
המשימה "להציל את העולם" מעולם לא היתה כה מסוכנת וטעימה. גשם של פלאפל 2

לעוף על הזמן

רג'י אלי פיניש, ג'ייק מריאנו אידלמן. לעוף על הזמן הוא סיפור מרגש על הניסיון המצחיק של שני גיבורים לא צפויים לשנות את מהלך ההיסטוריה ואת המנה העיקרית… בקומדיה הקורעת ומלאת האקשן הזו, בבימויו של ג'יימי הייוורד (הורטון שומע מישהו), שני תרנגולי הודו מקסימים ונחושים בדעתם יוצאים למשימה מבדרת. ג'ייק ורג'י הם יריבים מושבעים שצריכים לשים בצד את המחלוקות ביניהם ולשתף פעולה כדי לנסוע אחורה בזמן ולשנות את מהלך ההיסטוריה ולהוריד את תרנגולי ההודו מתפריט החגים.

למצוא את הקולות הנכונים לעדר של תרנגולות הודי, למכונת זמן חצופה ולפקידי ממשל וצליינים מ־1621 הייתה משימה לא פשוטה, אבל יוצרי הסרט ידעו שהליהוק חיוני לטובת הסרט. וודי הרלסון ואוון ווילסון הצטרפו ל"לעוף על הזמן" בשלב מוקדם של התהליך לאור ההיכרות עם מפיקי הסרט מחברת Reel FX. "מכיוון ש'לעוף על הזמן' הוא סרט על חברות, מיד חשבנו שוודי ואוון יהיו הזוג המושלם לדובב את רג'י וג'ייק. כשהעלינו בפניהם את הרעיון המקורי, הם הסכימו מיד להשתתף", נזכר דייוויד רוס, נשיא חברת ההפקות של הסרט Reel FX. המפיק ארון וורנר מוסיף, "וודי ואוון הם חברים, והחברות באה לידי ביטוי בדמויות משום שהם מאוד חמים זה לזה, אפילו כשהם לא מתכוונים".

בימוי: ג'ימי הייוורד, קומדיית אקשן/אנימציה, ארה"ב 2013, הסרט יוצא בגרסה המדובבת בתלת מימד ובדו מימד, ובגרסה האנגלית בדו מימד. הפצה: פורום פילם

שני תרנגולי הודו מקסימים וחברים טובים יוצאים למשימה מבדרת. לעוף על הזמן
שני תרנגולי הודו מקסימים וחברים טובים יוצאים למשימה מבדרת. לעוף על הזמן

לשבור את הקרח

מהיוצרים של ״פלונטר״ ו״ראלף ההורס״ שיצא השנה, אולפני האנימציה של וולט דיסני מציגים את הסרט ״לשבור את הקרח״, קומדיית ההרפתקאות הנועזת ביותר שהגיעה למסך הגדול. כשנבואה לוכדת ממלכה בחורף נצחי, אנה (קולה של קריסטן בל), אופטימית חסרת פחד, מתחברת עם כריסטוף הענק (ג׳ונתן גרוף) והעוזר שלו סוון האייל. יחד הם יוצאים למסע מופלא במטרה למצוא את אחותה של אנה אלזה (אינדינה מנזל), מלכת השלג, ולשים סוף לכישוף הקר שלה. הם פוגשים בדרך טרולים מכושפים, איש שלג מצחיק בשם אולף, הם עוברים דרך תנאים כמו באוורסט ומוצאים קסם בכל פינה. אנה וכריסטוף נאבקים תוך כדי מרוץ כדי להציל את הממלכה מהרס מוחלט.

הסרט בוים בהשראת האגדה הקלאסית של אנדרסן, "מלכת השלג" ובכל זאת "לשבור את הקרח" הוא סיפור מקורי – מרגש במיוחד, עם הרבה אקשן, הרפתקאות, קסם ודמויות בלתי נשכחות. הסיפור מתחיל עם רעיון פשוט על כוחה של משפחה שהתפתח למשהו גדול יותר משיכולנו לדמיין אי פעם. זה סיפור על פחד מול אהבה, והוא מסופר דרך המסע האפי של המשפחה – המאבק שלהם להתגבר על הפחד ולמצוא את משמעותה האמיתית של האהבה.

בימוי: כריס באק וג׳ניפר לי, ארה"ב 2013, הסרט יוצא בדיבוב לעברית בתלת ממד ובגרסה רגילה, באנגלית עם כתוביות לעברית בתלת ממד. 28.11.2013 בבתי הקולנוע, הפצה: פורום פילם

סיפור מרגש במיוחד, עם הרבה אקשן על מציאת משמעותה האמיתית של האהבה. לשבור את הקרח
סיפור מרגש במיוחד, עם הרבה אקשן על מציאת משמעותה האמיתית של האהבה. לשבור את הקרח