מדריך אירועי ילדים 1-3.5

מחפשים אירועים לילדים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להצגות ילדים בשבת ובסוף השבוע וגם אירועים, פעילויות, הפעלות, טיולים וחוויות לילדים ולכל המשפחה. רק לארוז את הילדים ולבוא!

30 באפריל 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

אירועי ילדים בחמישי 1.5

איך שיר נולד – מפגש מוזיקלי

מפגש מוזיקלי לילדים והורים עם יהונתן גפן. גפן  מספר על הכתיבה ואיך למה ומתי שירים נולדים, משתף את הקהל ביצירתו המכובדת ממבחר שירי הילדים שכתב, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד "הכבש ה-16".

צוותא, 17:00

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו לעתיקות

מיקי

הצגת ילדים על מיקי, ילדה מצחיקה שחיה בחדר קסום ודמיוני עם כלבה האהוב פונץ'. בחנות של סבה היא מוצאת שלט מסתורי שבלחיצה עליו היא עוברת הרפתקאות שונות.

היכל התיאטרון קרית מוצקין, 17:30

מיקי

חמישי לקטנטנים

התפתחות בתנועה לתינוקות בשיטת צעד ראשון. הפעילות מתקיימת במשחקיית בא-לגן.

גן העיר תל אביב, 11:30

משחקים במוזיאון העיצוב

התערוכה תציג את האופנים בהם מאפשרים יוצרים צעירים לפרוש כנפים ולעוף אל מחוזות הדמיון, אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בין אם דרך קריאת איורים בספר ובין אם דרך משחק בגן המשחקים, מתקיימת הזדמנות נפלאה של מסע לעולם הדמיון.

מוזיאון העיצוב חולון

דירה להשכיר – התיאטרון שלנו

הצגת ילדים המבוססת על ספרה של לאה גולדברג. מר עכבר עזב את דירתו במגדל, ודייריו מחפשים לו מחליף. מומלץ לגילאי 8-2.

היכל התרבות עפולה, 17:30

אירועי ילדים בשישי 2.5

רכבות

תערוכת רכבות מיניאטוריות מכל העולם. התערוכה המודולרית מציגה רכבות מתקופות היסטוריות שונות, מקיטור ועד רכבות חשמליות. התערוכה כוללת כ-40 רכבות שינועו על כ-1.5 ק"מ של מסילות, גשרים ומנהרות, הנוסעות בתוך נוף אירופאי התואם במדויק את המציאות: פארקים, תחנות דלק, מסעדות, בניינים, אגמים, נהרות ונופים.

מתחם התחנה, כל היום

רכבות

ארטלנד

תערוכה ומשחקיית אמנות לילדים. בנוסף לתערוכה המיוחדת במקום קיימים מספר מתחמי פעילות הכוללים בין היתר: תערוכה בה מוצגות עבודות נבחרות של ילדים יוצרים מרחבי הארץ, חלל רב חושי בו הילדים לומדים להכיר מקרוב את החומרים איתם יוצרים אמנות פלסטית ופיזית ועוד.

Artstation, כל היום

קבלת שבת משפחתית בבית דניאל

קבלת שבת משפחתית בבית דניאל הכוללת הדלקת נרות, שירים, סיפורים, יצירה וקידוש משותף לכל המשפחה. הכניסה חופשית.

בית דניאל, 18:00

אירועי ילדים בשבת, 3.5

הנחשול

הצגה לנוער על מורה בתיכון המלמד את תלמידיו שיעור היסטוריה, ומראה להם כיצד דיכוי, שלטון יחיד ופשיזם יכולים לקרות בכל מקום ובכל זמן.

מוזיאון תל אביב לאמנות, 11:00

ענן על מקל

מופע ואלבום חדש מאת רינת הופר, בהשתתפות ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן, דידי שחר ואחרים. השירים הם תמונות מחייה של הילדה החולמנית אמלי, הרואה את המציאות בדרכה המיוחדת ומלאת הדמיון.

ברל'ה, 11:00

קרוקודילים מטיילים

הצגה לכל המשפחה המבוססת על ספרו של אילן שניר. בני הזוג קרוקודיל מתכננים טיול ויוצאים למסע.

תיאטרון הפארק, 11:00

תירס חם

הצגת ילדים עפ"י סיפורה של מרים רות. אופיר יוצא לרחוב בהתלהבות ומתחיל לשיר "בים בים בם! תירס חם! תירס חם!", ומדביק בשמחתו עוד ילדים שמצטרפים אליו.

מרכז שטיינברג, 11:30

התפקיד הראשי

דרמה לילדים ונוער על פי סיפור של רבקה מגן. מורה לתיאטרון מחלקת את התפקידים להצגת סוף השנה. ירון רגיל לקבל את התפקיד הראשי, אך הפעם הוא לא מקבל אותו, והוא מנסה להשיג אותו בכוח.

מוזיאון תל אביב לאמנות, 11:30

ביטלס לכל המשפחה

מופע מוסיקה לכל המשפחה עם להקת מג'יקל מיסטרי טור, עם שירי הביטלס בעיבודים מיוחדים לילדים ומבוגרים. לצד השירים ישנם קטעי קישור משעשעים המוקרנים ברקע.

זאפה תל אביב, 13:00