מדריך אירועי ילדים 22-24.5

מחפשים אירועים לילדים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להצגות ילדים בשבת ובסוף השבוע וגם אירועים, פעילויות, הפעלות, טיולים וחוויות לילדים ולכל המשפחה. רק לארוז את הילדים ולבוא!

20 במאי 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

אירועי ילדים בחמישי 22.5

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו לעתיקות

משחקים במוזיאון העיצוב

התערוכה תציג את האופנים בהם מאפשרים יוצרים צעירים לפרוש כנפים ולעוף אל מחוזות הדמיון, אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בין אם דרך קריאת איורים בספר ובין אם דרך משחק בגן המשחקים, מתקיימת הזדמנות נפלאה של מסע לעולם הדמיון.

 מוזיאון העיצוב חולון

לאה גולדברג – המשוררת שאהבה לצייר

תערוכה פעילה המבוססת על יצירותיה של לאה גולדברג, ציורים של המשוררת ושל מאיירים לספריה ושיריה: "המפוזר מכפר אז"ר", "כובע קסמים", "הילד הרע", "מה עושות האיילות", "איה פלוטו" ו"דירה להשכיר".  בתערוכה גם עמדות יצירה וקריאה ופעילויות מיוחדות המאפשרות לבקר להתנסות באופן מעשי בקשר שבין המילה לאיור.

מוזיאון האדם והחי, כל היום

בת המלך

אגדה מופלאה על המלך שלמה ובתו היפה עפ"י "אגדת שלושה וארבעה" של ח.נ. ביאליק.
עיבוד חדש ומשעשע העוסק בנושא אקטואלי של צדק חברתי ואמונה בערכים שאינם נמדדים בכסף, ומשלב אקרובטיקה, מוסיקה, אביזרי ענק, מסיכות ושלל תלבושות.

היכל התרבות כפר סבא, 17:30

בייגלה

תיאטרון קמגולם מציג מופע בובות וצלליות על פי ספרה של מרגרט ריי. בייגלה, הכלב הארוך ביותר, מאוהב בזהובה, אך היא חושבת שהוא שחצן. מומלץ לגילאי 7-3.

בית פרנקפורט, 17:30

מר עגבניה

יובל המבולבל בהצגה "מר עגבניה".

היכל התרבות כרמיאל, 17:30

יותם ויעלי

מחזה לילדים מאת לודוויג פולקר. האחים יותם ויעלי פוגשים את בן גילם, עמית, בגן המשחקים. בין משחקי הדמיון שהם ממציאים יחד הם מציעים אחד לשני, להוריהם ולקהל, צוהר למציאות כפי שהם רואים אותה, ואמצעים חדשים להתמודדות עמה.
מתאים לגילאי 5-7.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע, 17:30

יותם ויעלי

אירועי ילדים בשישי 23.5

אדון שוקו – התפוזים מנגנים אריק איינשטיין

מופע לכל המשפחה עם שיריו המוכרים של אריק איינשטיין בביצוע להקת התפוזים. המופע משלב בתוכו את סיפור המסע של התפוזים ברחבי המדינה תוך שילוב משירי הילדים הקלאסיים של אריק איינשטיין. בין השירים – "אדון שוקו", "מה עושות האיילות", "קילפתי תפוז" ועוד.

זאפה ירושלים, 14:00

מעשה בחמישה בלונים

הצגת ילדים על פי ספרה של מרים רות, בכיכובה של מיכל אמדורסקי. אמא של רותי הביאה בלון לכל ילד, והסיפור עוקב אחר משחקם של הילדים.

אודיטוריום רוזין, 17:30

ארטלנד

תערוכה ומשחקיית אמנות לילדים. בנוסף לתערוכה המיוחדת במקום קיימים מספר מתחמי פעילות הכוללים בין היתר: תערוכה בה מוצגות עבודות נבחרות של ילדים יוצרים מרחבי הארץ, חלל רב חושי בו הילדים לומדים להכיר מקרוב את החומרים איתם יוצרים אמנות פלסטית ופיזית, איזור סדנאות ופעילות יצירה מודרכת בו הילדים מכינים עבודות עם הדרכה צמודה ועוד.

ארטסטיישן, 10:00-14:00

אירועי ילדים בשבת 24.5

מלך סיאם – תיאטרון אורנה פורת

קלאסיקה מוסיקלית. במקום בו המבוגרים נכשלים- הילדים מצליחים לקרב בין התרבויות השונות – אנה מאנגליה מגיעה לארמונו של מלך סיאם יחד עם בנה לואיס, כדי ללמד את ילדיו אנגלית. בעוד אלו מתקשים לגשר על ההבדלים ביניהם, נכבש לואיס בקסמיה של ארץ סיאם ושל הנסיכה.
לגילאי 6-12.

תיאטרון גבעתיים, 10:00

אליסה – קרקס Y בארץ הפלאות

מופע תיאטרון קרקס לילדים מבית היוצר של קרקס Y. המופע המבוסס על ספריו של לואיס קרול אודות הילדה אליסה שמוצאת את עצמה בארץ פלאות מלאת דמיון והומור. את ההצגה מלווה פסקול המורכב משירי ילדים קלאסיים שמילותיהם שונו וממוזיקה חדשה שנכתבה במיוחד למופע.

הבימה, 10:00

אליסה – קרקס Y בארץ הפלאות

היידי בת ההרים

מחזה על פי ספרה של יוהנה ספירי בביצוע תיאטרון המדיטק חולון ובשיתוף הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. היידי היא ילדה משוויץ שהוריה מתים, היא נשלחת להרים, שם היא משפיעה על כולם בזכות טוב ליבה ועליצותה.

תיאטרון המדיטק, 10:30

כספיון

הצגה לילדים בסגנון התיאטרון שחור על פי ספרו של פאול קור. כספיון, דג כסף קטן, שוחה אל הים כדי למצוא את הוריו של  לוייתן תינוק אשר הלך לאיבוד. בדרך לעזור לחברו, נקלע להרפתקאות רבות בהן פוגש שלל יצורי ים.

אולם יפעת, 11:00

לואי ארמסטרונג וחצוצרת הקסם

תכנית בינלאומית מיוחדת לילדים עם אמן החצוצרה והזמר ההולנדי – Michael Varekamp, יחד עם להקת ילדוג'אז. מופע מוזיקלי לכל המשפחה בו פוגשים הילדים את עולם הג'אז התוסס באמצעות השירים הנפלאים של לואי ארמסטרונג, המבוצעים על ידי האמן האורח שזכה לכינוי "הכפיל" של לואי – כל זאת בשילוב קלאסיקות מהג'אז בעיבודים וביצועים מיוחדים.

מרכז רפפורט, 11:30

שבת של טררם

להקת טררם מציגה מופע אינטראקטיבי לכל המשפחה, הכולל קטעי תיפוף, הסברים על הקטעים והלהקה, ושיתוף הקהל. מומלץ לגילאי 10-4.

ברל'ה, 12:30