מדריך אירועי ילדים 24-26.4

מחפשים אירועים לילדים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להצגות ילדים בשבת ובסוף השבוע וגם אירועים, פעילויות, הפעלות, טיולים וחוויות לילדים ולכל המשפחה. רק לארוז את הילדים ולבוא!

23 באפריל 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

חמישי 24.4

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו לעתיקות

חמישי לקטנטנים

התפתחות בתנועה לתינוקות בשיטת צעד ראשון. הפעילות מתקיימת במשחקיית בא-לגן.

גן העיר תל אביב, 11:30

קרקס שודדי הקריביים

קרקס שודדי הקריביים הוא קרקס בעל קצב לטיני מסחרר המשלב אקרובטיקה, ליצנות והומור.

אצטדיון רמת גן

קרקס שודדי הקריביים

משחקים במוזיאון העיצוב

התערוכה תציג את האופנים בהם מאפשרים יוצרים צעירים לפרוש כנפים ולעוף אל מחוזות הדמיון, אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בין אם דרך קריאת איורים בספר ובין אם דרך משחק בגן המשחקים, מתקיימת הזדמנות נפלאה של מסע לעולם הדמיון.

מוזיאון העיצוב חולון

סבא טוביה בממלכת טוביהו

הצגה חדשה של סבא טוביה צפיר. בממלכת טוביהו יש מלך, ליצן טוב לב, נסיכה חכמה, עץ קסמים ותושבים מאושרים ושמחים. אך מה קורה למלך טוביהו כאשר המלך שוויץ מהממלכה השכנה ובנו זרח מתכננים לקחת ממנו את הכתר?

היכל התרבות דרום השרון, 17:30

המלך טוביה בממלכת טוביהו

שלגיה ושבעת הגמדים – הבלט של מוסקבה

הבלט הקלאסי הרוסי של מוסקבה בעיבוד ייחודי לאגדת הילדים של האחים גרים, שלגיה ושבעת הגמדים.

היכל התרבות עפולה, 18:00

שישי 25.4

דה וינצ'י Alive

תערוכה רב-חושית חדשה, מרהיבה ומיוחדת במינה שעוסקת באחד הגאונים הגדולים בכל הזמנים, לאונרדו דה וינצ'י.

גני התערוכה, כל היום

רכבות

תערוכת רכבות מיניאטוריות מכל העולם. התערוכה המודולרית מציגה רכבות מתקופות היסטוריות שונות, מקיטור ועד רכבות חשמליות. התערוכה כוללת כ-40 רכבות שינועו על כ-1.5 ק"מ של מסילות, גשרים ומנהרות, הנוסעות בתוך נוף אירופאי התואם במדויק את המציאות: פארקים, תחנות דלק, מסעדות, בניינים, אגמים, נהרות ונופים.

מתחם התחנה, כל היום

ארטלנד

תערוכה ומשחקיית אמנות לילדים. בנוסף לתערוכה המיוחדת במקום קיימים מספר מתחמי פעילות הכוללים בין היתר: תערוכה בה מוצגות עבודות נבחרות של ילדים יוצרים מרחבי הארץ, חלל רב חושי בו הילדים לומדים להכיר מקרוב את החומרים איתם יוצרים אמנות פלסטית ופיזית ועוד.

Artstation, כל היום

שבת 26.4

Trash People – תערוכת אנשי המחזור

תערוכת המחזור המרהיבה בפארק אריאל שרון מציגה 500 דמויות אדם המורכבות משאריות פסולת כמו מתכת, פלסטיק, זכוכית ועוד.

פארק המחזור, כל היום

חכמים בלילה – אגדת חלם

תיאטרון "פופ-אפ" בשילוב בובות וצלליות. סיפורי חלם, ממיטב הפולקלור היהודי, בעיבוד ייחודי בתוך ספר ענק, אשר הופך לבמת תיאטרון.
מתאים מגיל 5 ומעלה.

תיאטרון הקרון, 11:00

ספר הג'ונגל – חברים לנצח

מחזמר לילדים המבוסס על ספרו של רודיארד קיפלינג, בבימוי אמיר פיי גוטמן. מוגלי, הילד שגדל בג'ונגל, נלחם בשירחאן הנמר בעזרת חבריו בגירה ובאלו.

היכל אמנויות הבמה הרצליה, 11:00

הקיץ של אביה

תיאטרון המדיטק מציג מחזה עטור פרסים עפ"י ספרה של גילה אלמגור. ההצגה מספרת על קיץ אחד בחייה של אביה, ביתה של ניצולת שואה, בראשית ימי המדינה.

תיאטרון המדיטק, 11:00

בנצי הפיל

סיפורו של פיל שנולד צבעוני ושונה מכל חבריו הפילים, אשר צחקו ליו. יום אחד, כאשר התפלש במיץ פירות יער, הפך כמשאלתו לאפור, אך שאר הפילים שסברו כי נעלם, היו עצובים ומודאגים.

מוזיאון תל אביב לאמנות, 11:00

איך שיר נולד – מפגש מוזיקלי

מפגש מוזיקלי לילדים והורים עם יהונתן גפן. גפן  מספר על הכתיבה ואיך למה ומתי שירים נולדים, משתף את הקהל ביצירתו המכובדת ממבחר שירי הילדים שכתב, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד "הכבש ה-16".

זאפה הרצליה, 13:00