מדריך אירועי ילדים 8-10.5

מחפשים אירועים לילדים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להצגות ילדים בשבת ובסוף השבוע וגם אירועים, פעילויות, הפעלות, טיולים וחוויות לילדים ולכל המשפחה. רק לארוז את הילדים ולבוא!

7 במאי 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

אירועי ילדים בחמישי 8.5

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו לעתיקות

חמישי לקטנטנים

התפתחות בתנועה לתינוקות בשיטת צעד ראשון. הפעילות מתקיימת במשחקיית בא-לגן.

גן העיר תל אביב, 11:30

משחקים במוזיאון העיצוב

התערוכה תציג את האופנים בהם מאפשרים יוצרים צעירים לפרוש כנפים ולעוף אל מחוזות הדמיון, אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בין אם דרך קריאת איורים בספר ובין אם דרך משחק בגן המשחקים, מתקיימת הזדמנות נפלאה של מסע לעולם הדמיון.

מוזיאון העיצוב חולון

אירועי ילדים בשישי 9.5

רכבות

תערוכת רכבות מיניאטוריות מכל העולם. התערוכה המודולרית מציגה רכבות מתקופות היסטוריות שונות, מקיטור ועד רכבות חשמליות. התערוכה כוללת כ-40 רכבות שינועו על כ-1.5 ק"מ של מסילות, גשרים ומנהרות, הנוסעות בתוך נוף אירופאי התואם במדויק את המציאות: פארקים, תחנות דלק, מסעדות, בניינים, אגמים, נהרות ונופים.

מתחם התחנה, כל היום

ארטלנד

תערוכה ומשחקיית אמנות לילדים. בנוסף לתערוכה המיוחדת במקום קיימים מספר מתחמי פעילות הכוללים בין היתר: תערוכה בה מוצגות עבודות נבחרות של ילדים יוצרים מרחבי הארץ, חלל רב חושי בו הילדים לומדים להכיר מקרוב את החומרים איתם יוצרים אמנות פלסטית ופיזית ועוד.

Artstation, כל היום

קבלת שבת משפחתית בבית דניאל

קבלת שבת משפחתית בבית דניאל הכוללת הדלקת נרות, שירים, סיפורים, יצירה וקידוש משותף לכל המשפחה. הכניסה חופשית.

בית דניאל, 18:00

אירועי ילדים בשבת, 10.5

פצפונת ואנטון

תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער מציג מחזה המבוסס על ספרו של אריך קסטנר "פצפונת ואנטון". פצפונת היא בת עשירים שמתידדת עם אנטון, ילד משכונה ענייה.

תיאטרון גבעתיים, 10:00

מיכל הקטנה בממלכת האהבה

דרך מפגשים עם דמויות מרתקות, חציית ימים וטיפוס על הרים, הגיעה מיכל הקטנה לארמון הקסום של ממלכת האהבה.

תיאטרון חולון, 11:00

מסעות אודיסאוס

הצגת ילדים על פי סיפור האודיסאה של הומרוס. אבא אודי נוסע לעשרה ימים ומשאיר לבנו טל ספר קסום על אודיסאוס חוזר הביתה מן המלחמה. מגיל שש ומעלה.

תיאטרון גשר, 11:00

"מסעות אודיסאוס". צילום: כפיר בולוטין
"מסעות אודיסאוס". צילום: כפיר בולוטין

פטר והזאב

תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער מציג עיבוד תיאטרלי ליצירתו האהובה של ס. פרוקופייב, בו השחקנים מחליפים את כלי הנגינה. לגילאי 7-4.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע, 11:00

פטר והזאב

הכבש השישה עשר

מחזה מוזיקלי, המבוסס על ספרו של יהונתן גפן והמוסיקה של יוני רכטר. חבורת ילדים מגיעה אל הגן ומחפשת את דניאל , חברם הטוב שנעלם. יחד הם מגלים את ערכה המופלא של חברות.

היכל התרבות מודיעין, 11:30

מתי כספי – מתיל'ה לילדים

מופע של מתי כספי עם מיטב שיריו המוכרים לילדים ולמשפחה מכל הזמנים.

זאפה תל אביב, 12:00