מדריך אירועי פורים 2014

מדריך פורים 2014 המלא עם כל האירועים לילדים ולמשפחה, הופעות, סדנאות, הפעלות, קרבלים וכל מה שרציתם לדעת על אירועי פורים לילדים

4 במרץ 2014

פורים אוטוטו מגיע אלינו, וצריך להתכונן עם תחפושות, משלוח מנות, ובעיקר מקום להיות בו עם כל המשפחה ולעשות שמח. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! קבלו את המדריך השלם לאירועי פורים עם כל המסיבות, האירועים, ההצגות, ההופעות, הסיורים, הפסטיבלים, וכל מה שיעשה לנו שמח בלב.

אירועי פורים בתל אביב

קרנבל פורים בנמל יפו

פעילות פורים לכל המשפחה בנמל יפו. הפעילות תכלול סדנאות יצירה, מאפרים, ליצנים, הקרנת תוכניות לילדים, משחקי שולחן, הצגות ועוד.

מחסן 2, נמל יפו, א'-ב', 17:00-10:00

פסטיבל ירון להצגות ילדים

פסטיבל להצגות ילדים לזכרו של הצנחן ירון ירושלמי ז"ל. בפסטיבל יוצגו 15 הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער. במסגרת הפסטיבל יתקיימו פעילויות נוספות של מופעי רחוב, דמויות שטח, סדנאות יצירה, מתחמי צילום ועוד.

מרכז סוזן דלל, ש'-ב'

פסטיבל ירון. צילום: כפיר בולוטין

פורים במתחם התחנה

מתחם פורימי עליז במתחם התחנה שיכלול להטוטנים, הופעות פתוחות, הצגות, הפעלות לילדים, סדנאות קרקס ויצירה ועוד.

מתחם התחנה, א'-ב', 10:00

פורים ביריד המזרח

בשדרת הילדים יתקיים מתחם צבעוני ושמח של מוזיקה, מאפרות, מספרי סיפורים, סדנת קוסמות והצגה של "היפהפיה הנרדמת" בשעות 12:00 ו-14:00. ברחבת צפון יריד המזרח תתקיים מסיבה אורבנית עם רקדני ברייקדאנס ואמני רחוב בליווי די.ג'יי ומנחה.

יריד המזרח, ב', 11:00-15:00

קרנבל פורים לילדים במתחם ביאליק

קרנבל פורים של עיריית תל אביב שכולל בתוכו סיור בבית ביאליק, סיור בבית העיר, הצגות של "ביאליק – פרח חי", "שלום עליכם ילדים" ו"אגדה במעבדה".

בית ביאליק, ש'-ב', 9:00

פורים בנמל תל אביב

חגיגת פורים לכל המשפחה בנמל תל אביב, עם אטרקציות כמו יריד משחקים, סדנאות לימודי קרקס ודמויות  ענק של בלרינה רוקדת על כדור ענק ודינוזאורים. במקום יכינו משלוחי מנות לניצולי שואה.

נמל תל אביב, א'-ב', 11:00-17:00

סדנת פורים לילדים

סדנת פורים לילדים בני 12-7 – אסמבלאז' פורים בעקבות לוזינטה. סדנה הכוללת סיור מודרך בתערוכה בשילוב עבודה יצירתית בטכניקה אמנותית אסמבלאז'.

מוזיאון תל אביב לאמנות, ש', 10:00-12:00

מסיבת רחוב. צילום: יעל צור

הרפתקאות בוקר לילדים בחג הפורים

פעילות פורמית לילדים בני 12-7 במוזיאון תל אביב לאמנות הכוללת סדנאות הדפס, ציור, פיסול וסיור מודרך במוזיאון המשלב עבודה יצירתית.

מוזיאון תל אביב לאמנות, ב', 10:00-13:00

מפגש פורים מיוחד עם ערוץ בייבי

חגיגת פורים עם ערוץ בייבי בה ניתן להגיע מחופשים להקרנה של בייבי הפרפר, חבורת קטני, יו יו הקוסם, פים ופימבה ועוד.

סינמטק תל אביב, ש', 11:00

סדנת איפור מהסרטים

סדנת איפור בהנחייתו של קובי לזר לגילאי חמש פלוס בה ילמד כיצד יוצרים אשליה בקולנוע שמקורה בטכניקת איפור. כמו כן תהה הדגמה לאיפור ואף צילום של סרט אמיתי.

סינמטק תל אביב, א', 11:00

הומור זה דבר רציני

מפגש לילדים בני שמונה ומעלה עם היוצר ניר מולד בה יכירו הילדים את שיטות העבודה והנוסחאות בהם נעזרים קומיקאים, סטנדאפיסטים, תסריטאים, קריקטוריסטים ובמאים על מנת להצחיק את הקהל. המפגש סוקר בתוכו סגנונות הומור שונים ומלווה בהקרנת קטעי קולנוע ואנימציה.

סינמטק תל אביב, א', 16:00

סדנה ליצירת מסיכות

סדנה ליצירת מסיכות בתלת מימד עבור גילאי 12-6 בהנחיית מיכל מור חיים בהשראת השיר "הצפדע" של לאה גולדברג.

בית אריאלה, ב', 12:00-14:00

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו העתיקה, לאורך החג

צילום: אודי גורן

מסיבת פורים לילדים – מרכז הערבי יהודי

מסיבת פורים לילדים הכוללת מופע קרקס מרהיב, הופעת ליצן, הפעלות, דוכני משחק, תחרות תחפושות, פרסים ועוד.

המרכז הקהילתי הערבי יהודי, ה', 9:00