מדריך הצגות ילדים 6-8.3

מחפשים הצגות מתאימות לילדים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להצגות ילדים בשבת ובסוף השבוע. רק לארוז את הילדים ולבוא!

5 במרץ 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא להצגות מתאימות לילדים  בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

חמישי, 6.3

ללא מעצורים

תערוכה שבה מוצגים 100 זוגות אופניים איקוניים מההיסטוריה. התערוכה מציגה את זוגות האופניים בארבעה חתכים: זמן, תוכן, טכנולוגיה ועיצוב, ומלווה באירועי אופניים לכל המשפחה, פסטיבל סרטי אופניים בסינמטק חולון, הרצאות וסדנאות.

מוזיאון העיצוב חולון, כל היום

סבא טוביה בממלכת טוביהו

הצגה חדשה של סבא טוביה צפיר. בממלכת טוביהו יש מלך, ליצן טוב לב, נסיכה חכמה, עץ קסמים ותושבים מאושרים ושמחים. אך מה קורה למלך טוביהו כאשר המלך שוויץ מהממלכה השכנה ובנו זרח מתכננים לקחת ממנו את הכתר?

היכל התרבות תל מונד, 17:30

פינוקיו

סיפורו הקלאסי של פינוקיו, ילד העץ השובב שבנה סבא ג'פטו, בעיבוד חדש בהשראת הקומדיה דה לרטה המשלב מוזיקה, אקרובטיקה, מסיכות ותיאטרון בובות. מאת תיאטרון בית לסין.

מרכז קריגר, 17:30

ימבקרח

החלקה על הקרח לכל המשפחה במתחם ענק בהדרכה וליווי, לצד הפעלות משתנות.

מתחם התחנה הראשונה ירושלים, ה' 14:00-21:00, ו'-שבת 9:00-23:00 שישי, 7.3

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו לעתיקות, כל היום

קבלת שבת משפחתית בבית דניאל

קבלת שבת משפחתית בבית דניאל הכוללת הדלקת נרות, שירים, סיפורים, יצירה וקידוש משותף לכל המשפחה. הכניסה חופשית.

בית דניאל, 18:00

שבת, 8.3

פיטר הארנב

עיבוד לסיפורה של ביאטריקס פוטר. פיטר הארנב השובב גר עם אמו ואחיותיו במחילת חול מתחת לשורשי עץ הברוש. למרות שגברת ארנבת מזהירה את הארנבונים לא להתקרב לגינה של האדון מקרגור, פיטר הארנב לא שומע לאזהרותיו של אמו. כעת צפויות לו הרפתקאות רבות וסכנות, אך סוף טוב.

תיאטרון החנות, 11:00

הכיתה המעופפת

הצגת ילדים על פי ספרו הקלאסי של אריך קסטנר. יחסיהם של חבורת נערים בפנימייה ומוריהם נבחנים של רקע הרפתקאות הנערים בעת עבודה על העלאת מחזה לכבוד חג המולד. כשהיריבות עם בית הספר המתחרה מתגברת עוברים הנערים דרך ארוכה יחד ובמהלכה הם לומדים על חברות, אומץ ותושייה.

תיאטרון המדיטק, 10:30, 12:30

פיצי ועץ התפוזים

תיאטרון בובות לילדים. תוך כדי טיול בפרדס, חושק הגמד פיצי במיץ תפוזים, ומתאכזב לגלות שהתפוזים טרם הבשילו. לעזרתו מגיעים הילדים ואיתני הטבע.

תיאטרון הקרון, 11:00

כספיון

הצגה לילדים בסגנון התיאטרון שחור על פי ספרו של פאול קור. כספיון, דג כסף קטן, שוחה אל הים כדי למצוא את הוריו של לוייתן תינוק אשר הלך לאיבוד. בדרך לעזור לחברו, נקלע להרפתקאות רבות בהן פוגש שלל יצורי ים.

תיאטרון גבעתיים, 11:00

איך שיר נולד – מפגש מוזיקלי

מפגש מוזיקלי לילדים והורים עם יהונתן גפן. גפן  מספר על הכתיבה ואיך למה ומתי שירים נולדים, משתף את הקהל ביצירתו המכובדת ממבחר שירי הילדים שכתב, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד "הכבש ה-16".

מרכז הבמה גני תקווה, 11:30