כך תסבירו מילים גדולות לילדים קטנים, והפעם: בוטים

בכל שבוע נבחר מילה אחרת ונצרף לה הסבר מאיר עיניים שיחסוך לכם רגעים מביכים עם הילדים (אנחנו לא מתחייבים על החלק האחרון). כשתגדלו תבינו

בוט, אילוסטרציה (איור: Shutterstock)
בוט, אילוסטרציה (איור: Shutterstock)
10 באפריל 2019

היי ילדים, היום אתם הולכים ללמוד סוד מדהים: גם למבוגרים יש חברים דמיוניים! כן כן, הקסם לא נגמר כשאתה גדל. למעשה אם לאבא או לאימא שלכם יש מספיק כסף ושאיפות פוליטיות, יכולים להיות להם מיליוני חברים דמיוניים, שלהם אנחנו קוראים בוטים.

נניח אבא שלכם מרגיש לבד. למה? מכל מיני סיבות. לדוגמה – כי אימא שלכם יותר מדי שקועה בעבודה שלה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי, והיא דואגת לאח הגדול שכבר סיים צבא ועדיין לא יוצא מהבית. כל הדברים הללו יכולים לגרום לאדם להרגיש מבודד ועצוב, ומכיוון שהוא מבוגר אין לו את כוח הדמיון הדרוש כדי להמציא חבר דמיוני. מה הוא עושה? שאלה מצוינת.

עוד כתבות מעניינות:
כשתגדלו תבינו: ציפרלקס
האסימון שנפל לנו בתערוכת ההמצאות של לאונרדו דה וינצ'י
אל תיגע בפוחלץ: פרס ההצטיינות המוזר במוזיאון הטבע

במקרה כזה אבא שלכם הולך למכשף מסתורי שגר בארץ רחוקה ששמה הודו. אבא משלם למכשף מטבע זהב אחד (אל תדאגו, בשביל המכשף זה מספיק לחודש) ובתמורה המכשף יוצר לא אחד אלא מאות חברים דמיוניים!!! חברים שעכשיו יכולים לגרום לאבא להרגיש פחות בודד ולעודד אותו עם משפטי חוכמה כגון "יס פריים מיניסטר ווי לאב יו היר אין אינדיה. ורי גוד ביג פרייד שואו אס בובס אנד ואגין". ככה זה הבוטים, מדברים בשפת הדמיון.