מדריך הצגות ילדים 20-22.2

מחפשים הצגות מתאימות לילדים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להצגות ילדים בשבת ובסוף השבוע. רק לארוז את הילדים ולבוא!

20 בפברואר 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא להצגות מתאימות לילדים  בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה

חמישי, 20.2

משחקי ילדים

מופע מחול לילדים בביצוע קבוצת מחול נעה דר, ובהשראת הציור "משחק ילדים" של פיטר ברויגל. המופע משלב מוזיקה, קטעי משחק, להטוטנות וסרטוני וידאו.

היכל התרבות – תל מונד, 17:30

משחקי ילדים

חיפזון וזהירון

הצגה מוזיקלית לילדים בהשתתפות הדמויות האהובות מסדרת הטלויזיה. חיפזון הפזיז וזהירון האחראי פוגשים את צ'יקו השוטר, טישו, טופי ורמזוריקו ועוברים הרפתקאות משעשעות.

תיאטרון הצפון, 17:30

מי קאסה סו קאסה לילדים

ערב אמנות, יצירה וחוויה לילדים בסטודיו מריה קונג שבתל אביב. המשתתפים יכירו רקדנים, פסלים, ציירים, אנשי וידאו ומוסיקאים, בערב של התנסות וחוויה.

בית היוצר, 20:30

שישי, 21.2

אדון שוקו – התפוזים מנגנים אריק איינשטיין

מופע לכל המשפחה עם שיריו המוכרים של אריק איינשטיין בביצוע להקת התפוזים. המופע משלב בתוכו את סיפור המסע של התפוזים ברחבי המדינה תוך שילוב משירי הילדים הקלאסיים של אריק איינשטיין. בין השירים – "אדון שוקו", "מה עושות האיילות", "קילפתי תפוז" ועוד.

זאפה ירושלים, 12:15

אדון שוקו

שעת סיפור ויצירה במגדלור

שעת סיפור ויצירה לילדים בחנות הספרים "המגדלור" שבתל אביב, עם סופרים שונים המקריאים מספרם ומשוחחים עם הילדים.

המגדלור, 15:00

שבת, 22.2

שבת ללא מעצורים

חווית עיצוב מהנה לכל המשפחה, סיור בלשי במוזיאון, ביקור בתערוכה "ללא מעצורים" המוצגת במוזיאון וביקור סדנאות עיצוב.

מוזיאון העיצוב בחולון, 11:00

ביאליק – פרח חי

הצגה מוזיקלית לילדים בבית ביאליק. סיפורו של ילד בודד וחולמני שהפך למשורר חשוב, בליווי גיטרה וזר פרחים. הגיטרה והפרחים הופכים במהלך המופע לדמויות ואביזרים משיריו וסיפוריו של ביאליק.

מתחם ביאליק, 10:45

ילדוג'אז

מופע ג'אז לילדים ולכל המשפחה הכולל זמרת, תופים, גיטרה בס, פסנתר, סקסופון וחליל. הנגנים יבצעו שירי ילדים קלאסיים בעיבוד לג'אז.

בית היוצר, 11:00

טיול לארץ התווים

מופע מוזיקלי לילדים בליווי מוזיקה מאת שלמה ארצי. זהו סיפור מסעם של שלושה ילדים אל ארץ התווים, בחיפושם אחר המאסטרו והמנגינה האבודה. מומלץ לגילאי 9-4.

מוזיאון תל אביב, 11:00

טיול לארץ התווים

נקנוקו

הקוף נקנוקו מגיע לקרקס ועושה מעשי שובבות שונים בליווי מוטי, מנחה הקרקס החדש. הפקת בית של תיאטרון החנות מאת מוטי ברכר.
מגיל 4 ולכל המשפחה.

תיאטרון החנות, 11:00

אפצ'י

הצגת ליצנות ללא מילים, המספרת את סיפורו של ליצן שהצטנן ולא יכול ללכת לדוג, כמו שהוא אוהב. במהלך ההצגה, הליצן מתמודד עם הצינון בדרכים ליצניות ומוצא את עצמו במצבים מצחיקים ולא צפויים, מה שמוביל לתוצאה מפתיעה ומשעשעת.

תיאטרון קליפה, 11:00

 יהונתן גפן – איך שיר נולד

הופעה של יהונתן גפן להורים וילדים עם מבחר שירי הילדים שלו, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד "הכבש ה-16".

זאפה תל אביב, 11:30

אליסה – קרקס Y בארץ הפלאות

מופע תיאטרון קרקס לילדים מבית היוצר של קרקס Y. המופע המבוסס על ספריו של לואיס קרול אודות הילדה אליסה שמוצאת את עצמה בארץ פלאות מלאת דמיון והומור. את ההצגה מלווה פסקול המורכב משירי ילדים קלאסיים שמילותיהם שונו וממוזיקה חדשה שנכתבה במיוחד למופע.

הבימה, 12:30

אליסה – קרקס Y בארץ הפלאות