ממלכת הילדים של עזריאלי תל אביב: האירועים שיעשו לכם את החורף

חורף הוא לא סיבה להשאיר את הילדים בבית. קבלו את רשימת האירועים שיעבירו לכם את ימי הגשם והסגריר. תודו לנו כשהאביב יגיע

כל כוכבי הילדים מגיעים לחגיגת החורף של עזריאלי תל אביב. צילום: יח"צ
כל כוכבי הילדים מגיעים לחגיגת החורף של עזריאלי תל אביב. צילום: יח"צ
31 בדצמבר 2017

תוכן שיווקי | קניון עזריאלי

השמיים הופכים קודרים, הימים מתקצרים ולצאת עם הילדים לגינה או לפארק אחר הצהריים הופכת להיות משימה מורכבת עד בלתי אפשרית. אופציה אחת להעברת הזמן שבין סיום ימי הגן ובית הספר ועד לזמן בו הם הולכים לישון יכולה להיות בבית, אבל הסיכויים שהם יישארו מרוכזים בפאזל שהתחלתם להרכיב בשבוע שעבר נמוכים מאוד. איך פותרים את הצרה הזו? לא צריך לחפש רחוק. במהלך החודשים ינואר ופברואר, קניון עזריאלי תל אביב יארח מגוון פעילויות והופעות תחת קורת גג (מקורה) אחת. תגידו שלום לנקודות האור שלכם בחודשי החורף האפורים, ואל תשכחו את הילדים

פעלטון עזריאלי:

בקומה מינוס אחת (מתחת לסופר-פארם) נפתח הג'ימבורי החדש לילדים שיכלול בריכת כדורים, טרמפולינה, חדר בלונים ועוד מתקנים שיגרמו לכם להודות לאל הטוב על שעת הנחת שהוא יספק לכם. בכניסה לאפליקציית עזריאלי בסמארטפון תוכלו לקבל הטבת כניסה ב-10 שקלים לילד. הטבה נוספת באפליקציה היא ארוחת ילדים בבורגראנץ' ב-20 שקלים. שלא תגידו שלא דאגו לכם!

מופעים:

 2.1 – סבא טוביה:

הצגה צבעונית, מוזיקלית ומצחיקה המציגה את מיטב הקטעים של סבא טוביה האהוב, הלא הוא טוביה צפיר. ההצגה כובשת את לבבות הילדים ותשאיר אותם ממוגנטים לבמה עם קטעים נבחרים מהקלטות ומההופעות של הסבא החביב.

יום שלישי, 2.1, 17:30

סבא טוביה. צילום: יח"צ
סבא טוביה. צילום: יח"צ

9.1 – מפרץ ההרפתקאות:

הכלבלבים של יחידת החילוץ מהסדרה האהובה יוצאים למשימת חילוץ במפרץ ההרפתקאות ומזמינים אתכם לשעה של שירים והרפתקאות.

יום שלישי, 9.1, 17:30

16.1 – בובספוג:

הספוג הכי מפורסם בעולם מגיע למופע מוזיקלי, קסום וסוחף לכל המשפחה, עם ריקודים ושירי ילדות שכולם אוהבים. חוויה משפחתית מפתיעה, מרגשת ויחידה במינה.

יום שלישי, 16.1, 17:30

בובספוג בהופעה סוחפת. צילום: יח"צ
בובספוג בהופעה סוחפת. צילום: יח"צ

23.1 – ענבלי בא-לי:

הישר מערוץ ניק ג'וניור מגיעה ענבלי בא-לי עם המופע בעל אותו השם. המופע מתאר את הרפתקאותיה של ילדה יצירתית, שובבה ואמיצה שיחד עם חבריה משתטה יוצרת וממציאה. ההצגה מלאת חוש הומור מהול בערכים כמו סובלנות, חברות, עזרה לזולת ופתיחות מחשבתית.

יום שלישי, 23.1, 17:30

ענבלי בא-לי. צילום: יח"צ
ענבלי בא-לי. צילום: יח"צ

30.1 – שי ורועי:

כוכבי הילדים שי ורועי מגיעים עם "השטותריקים", מופע מבית היוצר של הפסטיגל ומותק של פסטיבל. מופע קצבי, מצחיק, מלא בשירים וקטעים מהתכנית הפופולרית שלהם.

יום שלישי, 30.1, 17:30

6.2 – דורה ודייגו:

הילדה שכבשה את ליבם של ילדים בכל העולם מגיעה עם בוטס, הקוף הנאמן למופע ריקודים ושירים מכל העולמות. דורה וחברה דייגו יוצאים למסע קסום בין מדינות העולם, מדלגים בין יבשות ויקחו את הילדים שלכם לטיול מופלא שהם לא ירצו לחזור ממנו.

יום שלישי, 6.2, 17:30

הטיול המופלא של דורה ובוטס. צילום: יח"צ
הטיול המופלא של דורה ובוטס. צילום: יח"צ

13.2 – רובואוטו פולי:

חבורת המכוניות הצבעונית והעליזה מגיעה למופע מקפיץ ומשעשע מלא ריקודים ושירים, הישר מהסדרה האהובה בערוץ ניק ג'וניור.

יום שלישי, 13.2, 17:30

רובואוטו פולי. צילום: יח"צ
רובואוטו פולי. צילום: יח"צ

20.2 – כוח הקצב:

הלהקה הקצבית שפותרת כל בעיה בשיר ומנגינה מגיעה גם היא לקניון עזריאלי. שלושה שחקנים יעלו לבמה במופע מוזיקלי ומרהיב המשלב את מיטב השירים מהתכנית האהובה שלהם בערוץ הופ!.

יום שלישי, 20.2, 17:30

כוח הקצב. צילום: יח"צ
כוח הקצב. צילום: יח"צ

27.2 – מולי וצומי:

מותג הענק מבית היוצר של הופ! מגיע למופע קצבי ועשיר בשילוב השירים הפופולריים מתכנית הלהיט, בה החיזר צומי נוחת בכדור הארץ ובעזרת חבריו לומד איך מתנהגים כבן אדם.

יום שלישי, 27.2, 17:30

1.3 – אודי ואביעד:

אין סיכוי שאתם (או הילדים שלכם) לא מכירים את הצמד אודי ואביעד, כוכבי הסדרות "הקלמרים", "גן חיות" וכמובן "גור ואוח". הצמד מגיע למופע בידור מוזיקלי ומצחיק לכל המשפחה, בשילוב מערכונים ולהיטים מהסדרות והפסטיגלים בהם השתתפו.

יום חמישי, 1.3, 15:00

אודי ואביעד. צילום: יח"צ
אודי ואביעד. צילום: יח"צ

*כל המופעים יתקיימו בקומת הכניסה לקניון, בסמוך לדוכן הפרחים