קולות הדרדקים: 8 דברים לעשות עם הילדים ביום הבחירות

זה יכול היה להיות יום חופש מדהים, אבל בחרתם להקים משפחה ועל כן צפויה לכם חוויה שונה לגמרי: פעילויות לילדים ביום הבחירות (שני, 2.3) שגם אתם תיהנו מהן

כדורים פורחים בכפר אשכול. צילום: יח"צ
כדורים פורחים בכפר אשכול. צילום: יח"צ

לייזר טאג

אנחנו יודעים שאתם מפנטזים על קרב לייזר טאג לצד בארני סטינסטון (או מולו, אנחנו לא שופטים), לא הגיע הזמן לממש? אם יישאר לכם כוח, תוכלו לקנח בחדר בריחה.
לייזר טאג TLV, יוסף בוקסבאום 1 תל אביב, 65 ש"ח למשתתף. פרטים נוספים באתר

מסביב לתל אביב בכדור פורח

כדורים פורחים הם כלי תחבורה אנדרייטד לטעמנו. יש מצב שהילדים שלכם בטוחים שזה משהו שקיים רק בספרים, אז הנה הזדמנות לבילוי יוצא דופן: טיסה (קצרה למדי – עד רבע שעה) בכדור פורח. עובד גם להצעות נישואין צ'יזיות להפליא.
Tlv balloon, פארק הירקון חניון גני יהושע תל אביב, 18:00־10:00, ילד (גיל 8-3) 55 ש"ח, מבוגר 80 ש"ח. פרטים נוספים באתר

גלידה חינם בסנטר

אנחנו ממש מתנצלים על המשך המשפט הזה, אבל פעם שלישית גלידה. בסנטר לקחו את זה מילולית והחליטו להמתיק את היום עם גלידה חינם לכל המבקרים (יש פתרון גם לטבעונים ולרגישים לגלוטן).
דיזנגוף סנטר, 11:00-19:00

הצגה ויצירה בגן העיר

אם אתם עוברים ליד כיכר רבין, כדאי שתעשו עצירה בגן העיר שבו יתקיימו שתי פעילויות נחמדות: ההצגה "עכברת העיר ועכבר הכפר", וגם סדנת עיצוב ארנק מחומרי יצירה מגוונים, שבו הם יוכלו להכניס את תעודת הזהות המיוחדת שיקבלו לכבוד יום הבחירות.
הצגה: 17:30; סדנה: 11:00-12:30, כניסה חופשית

"עכברת העיר ועכבר הכפר" (צילום: תומר שוקרי)
"עכברת העיר ועכבר הכפר" (צילום: תומר שוקרי)

סקיי ג'אמפ

פארק טרמפולינות מגניב למדי הכולל גם כדורסל מעופף, טפוס קירות, הליכה על קורה, מתחם נינג'ה וגם מתחם לקטנטנים.
מבנה 19 בנמל תל אביב, 22:00-11:00, 60 ש"ח לשעה (30 ש"ח לשעה שנייה), 35 לשעה במתחם הקטנטנים, 5 ש"ח לגרבי קפיצה מיוחדות. הורה מלווה חינם

חדר זעם

מדובר באחד הדברים השווים ברשימה הזאת, אבל הוא מיועד לילדים הבוגרים שלכם (או לכם, אחרי שהם עיצבנו אתכם): לובשים בגדי מיגון, בוחרים כלי נשק (לום ברזל, מחבט בייסבול וכו') ומוזיקה, ומתחילים לשבור מכל הבא ליד – כוסות, צלחות, טלוויזיות, מדפסות. תוך כדי גם תוכלו להתכבד בשתייה ונשנושים.

BREAKי2, יצחק שדה 32 תל אביב, 24:00-10:00, 300-145 ש"ח, מגיל 15

פיקניק ביער בן שמן

הנה שילוב מושלם של עצלות והרפתקנות: יוצאים החוצה מהבית, אבל רק בשביל לשבת לאכול. רק תוסיפו גיטרה ותטילו על הילדים להכין לכם הצגה, והרווחתם אחלה של יום עם המשפחה. מי שבכל זאת ירצו לזוז קצת יוכלו לנצל את שבילי האופניים שנסללו במקום.

יוצאים לטבע

רשות הטבע והגנים כבר ערוכה ומוכנה ליום הבחירות עם שלל פעילויות ברחבי הארץ: שמורת טבע עין אפק, בית גוברין, נחל תנינים ועוד ועוד.
פרטים נוספים באתר רשות הטבע והגנים. קיום הפעילות מותנה במזג האוויר. מומלץ לוודא במוקד הטלפוני של רשות הטבע והגנים 3639*

הישארו בבית

בינינו, מעייף בחוץ והבחירות מדכאות. אם אין לכם אנרגיה לצאת מהבית, למה שלא תקדישו את היום ליצירה עם הילדים? הנה כמה רעיונות להכנת משחקים לכל המשפחה שאפשר לאלתר בקלות.