אופנה: רוקנ'רול וטף

מה שהתחיל כמותג חתרני לילדים של פאשניסטות מבינות עניין בתל אביב והסביבה הפך למותג חובה בארונותיהם של מיטב ילדי הסלבס ההוליוודיים

מותג אופנת הילדים "הרוקנרולי" נו נו נו חוגג בימים אלו 5 שנים. נו נו נו החל דווקא כמותג חתרני משהו לילדים של פאשניסטות מבינות עניין בתל אביב והסביבה הפך למותג חובה בארונותיהם של מיטב ילדי הסלבס ההוליוודיים, ביניהם התאומים של סלין דיון והילדים של גוון סטפאני, אורלנדו בלום, בן אפלק וג'ניפר גארנר, פרגי (בלאק אייד פיז), מירנדה קר, הילארי דאף, רוברט דאוני ג'וניור ועוד ועוד.

המותג הוא ישראלי למהדרין, ושייך לשתי חברות טובות, טלי מילכברג ואיריס אדלר, שמאסו בקריירות קודמות והחליטו להקים מותג ילדים שכולו גווני שחור ואפור, גולגלות, כוכבים ושאר מוטיבים רוקיסטיים כמו בדים מהוהים, קרעים ושפשופים במראה אורבאני רוקנרולי, כזה שלא תמצאו בסניף רשת הילדים הממוצעת בארץ או בחו"ל.

מהסטודיו הקטן בקרית שאול מנהלות מילכברג ואדלר את האימפריה הקטנה שלהן, משנעות פריטים לחנויות יוקרה בארה"ב, אירופה, קוריאה, אוסטרליה ועוד ועוד. בין הפריטים בקולקציית החורף מעיל רוח שחור מניילון יפני, מכנסי שקי קקי בדפוס כוכבים, טי-שירטס עם גולגלות, טייטס בדפוס אותיות ונעליים סרוגות שנוצרו בשיתוף פעולה עם מותג הנעליים הצרפתי collegiene.

מוטיבים רוקיסטיים. נו נו נו
מוטיבים רוקיסטיים. נו נו נו

 

פאשניסטות קטנות. נו נו נו
פאשניסטות קטנות. נו נו נו

בארץ אפשר להשיג בגדי המותג לילדים וילדות מגיל 0-6 בשואו רום של נו נו נו, רח' הגנים 7, קרית שאול. שעות פתיחה: א'-ו': 10:00-15:00. לבירור: 054-5216816