אימא ממליצה

אספנו עבורכם כמה מוצרים שמקלים עלינו ההורים, את החוויה עם התינוק בחוץ, אצל הסבים והסבתות או בחופשות משפחתיות.לטיול יצאנו (עם תינוק!)

מאז שהפכתי לאימא לנעמי אפשר לומר שהתמכרתי למוצרי תינוקות, ובעלי רוצה כבר לשלוח אותי לסדנת גמילה. הוא כל כך שמח שאני חוזרת לעבודה שעוד רגע היה משלם לי כסף כדי שאצא מהבית. הפעם החלטתי לשתף אתכם במוצרים שימושיים ופרקטיים שמקלים עלינו, ההורים, את החוויה עם התינוק בחוץ, אצל הסבים והסבתות או בחופשות משפחתיות.

החיתול? למחזור

למי שאוהב לשמור על סביבה ירוקה המציאה חברת נייטי (NATY) חיתולים אקולוגיים אשר בריאים יותר לתינוק וידידותיים לסביבה. החיתול מיוצר מעמילן תירס ומחומרים טבעיים נוספים, הוא קל ונעים למגע, והחומרים הטבעיים מאפשרים אוורור ונידוף לחות, כך שהחיתול מותאם לבעלי עור עדין ורגיש ומונע תפרחת חיתולים. דבר נוסף – החיתול ניתן למיחזור! אני מחכה שיגיע היום שבו כולנו נחזור לחתל בבדי הטטרה כמו שאימא שלי נהגה.

ניתן להשיג בחנויות טבע ובאתר naty.co.il

IMG_6102_P

פעוט ארגונומי

אם יש משהו שאני מכורה אליו באמת הוא מנשאים. אני פשוט אוהבת אותם, הם נוחים וכיף לטייל איתם בחוץ. כשנעמי עליי היא רגועה וגם אני רגועה. מותג ארגו בייבי משיק דגמים חדשים ומעוצבים לקיץ בגוונים פסטליים. המנשא קליל וקל לאכסון, קל לכבסו, הוא עשוי 100% כותנה והבטנה שבאה במגע עם התינוק נעימה. רצועות הכתפיים וחגורת המותניים מרופדות ומתכווננות, וכך מובטחת נשיאה נוחה במיוחד בטיולים ארוכים. המנשא בעל כיס אחסון מרווח וכיסוי מתכוונן לראשו של התינוק. הוא תומך בהתפתחות הטבעית של התינוק כיוון שמחזיק את התינוק בתנוחה ארגונומית – במצב ישיבה טבעי ובתנוחת הפישוק שמבטיחה קימור טבעי של עמוד השדרה והאגן. המנשא פותח בעזרת אורתופדים מומחים ומתאים עד גיל 5! כל מה שנשאר הוא לצאת ולטייל.

ניתן להשיג ברשת ד"ר בייבי, במוצצים ובחנויות המורשות, ergobaby.co.il

argo_P

מה שיותר טבעי

אני אוהבת מאוד להשתמש במוצרים ידידותיים לסביבה, בשבילי, כמה שיותר טבעי – יותר טוב. תיק לאסיג (laessig) לאם ולתינוק הוא תיק גב שעשוי מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. התיק מכיל בתוכו כל מה שאנחנו צריכות, אני ממש מרגישה שבעת עיצובו חשבו על כל הצרכים שלי. התאים, שבכל אחד מהם הושקעה מחשבה, כוללים מחצלת החתלה, מנשא בידוד לבקבוק תינוק, ווים לחיבור לעגלת התינוק, פאוץ' למוצצים ופאוץ' למסמכים. התיק קל, נעים ורך למגע, וחוץ מזה אני משתמשת בו גם לעבודה 

ניתן להשיג ב־laessig-fashion.co.il

tik_P

 

טובים השניים

מבודדי חום/קור מסדרת "הכי טבעי כמו אימא" של טומי טיפי אידיאליים להאכלת התינוק מחוץ לבית ובטיולים. זוג התיקים הקומפקטיים והנוחים מאופיינים במשקל קל מאוד, ובסיום השימוש ניתן לקפלם ולאחסנם. התיקים מאפשרים לשמור שני בקבוקים בו זמנית – אחד קר והשני חם – עד ארבע שעות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות למוצרי תינוקות, littleprince.co.il

5010415312938-(1)_P

לשמור על אוכל טרי

ל BENTO של חברת SKIP HOP  יש  קופסאות אכסון מעוצבות ואיכותיות הנכנסות לכל תיק, הקופסאות מגיעות בצבעים שונים, בשבילי כל צבע משמש למאכל אחר וכך זה עושה לי סדר. מתאים למקרר, להקפאה, למיקרוגל ולמדיח כלים. אידיאלי למעבר בין נוזלים למוצקים ומגיע עם נרתיק תרמי מיוחד השומר על הטמפרטורה הנכונה של האוכל שהופכים כל ארוחה מחוץ לבית לחוויה.

eskimos.co.il

SH-BentoKit-Unpacked-Lifestyle-Sq(hi)_P

לגדול עם כפית של בטיחות

למותג נובי (NUBY) יש מוצרים ממש מדליקים. אחד הדברים שאני אוהבת הוא כפית הבטיחות לתינוק, או יותר נכון לאם. מלבד אורך הכפית ונוחות בהאכלה, הכפית משנה את צבעה אם האוכל חם מדי, וכך אני יודעת שצריך להמתין מעט. הכפיות מגיעות בסט של ארבע, לכן תמיד יש לי אחת בתיק.

ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות ובכל מחלקות התינוקות ברשתות השיווק, nuby.co.il

capit_P

פעילות חוץ

חברת מיננה מייצרת תמיד דברים יפים ופרקטיים. אחד המוצרים המדליקים שמשמשים אותי ואת נעמי רבות, הוא משטח פעילות לחוץ. על המשטח היפה תלויים משחקי פעילות שנעמי מסוקרנת מהם ומנסה להגיע אליהם. בצדו האחד הוא עשוי מבד נעים ורך (100 אחוז כותנה) ובצדו השני יש בד מונע רטיבות. המשטח מתנקה בקלות, ניתן לכיבוס ומתקפל לתוך תיק מיוחד. אני הולכת איתו כמעט לכל מקום – לפארק, לים, לסבים ולסבתות וגם לחופשות.

minene.net

illustartion_P

טרמפולינה To go

מכירים את זה שבא לכם לקחת את הטרמפולינה להורים או לבית מלון? אבל רק מהמחשבה כיצד לסחוב אותה ואיך היא תיכנס לרכב אתם מוותרים. חברת בייבי בלום ייצרו בשבילנו את COCO GO, טרמפולינה ניידת שמתקפלת בקלות ומגיעה עם תיק נסיעה. הטרמפולינה גבוהה ורחבה מהטרמפולינות שאני מכירה, היא משמשת גם כנדנדה, גם כמשטח למצב שכיבה וגם ככיסא אוכל! הטרמפולינה בעלת מנגנון רטט, אפשר לכבסה והיא מיועדת לפעוטות עד גיל 3.

ניתן להשיג ב־www.childseat.co.il טלפון 03-5668000

trampolina-to-go1_P

trampolina-to-go_P

לטוס עם ולהרגיש בלי

עגלת היו־יו (של חברת בייבי זן), העגלה שהכי נוח לקחת לחול, כשמה כן היא – נפתחת בדומה למשחק היו־יו ביד אחת, תוך כדי החזקת תינוקכם ביד השנייה. העגלה הקטנה בעולם נכנסת לכל תא מטען, גם לרכב הקטן ביותר, ושוקלת חמישה ק"ג בלבד. עיצובה יפה, היא נוחה לשימוש ופרקטית מאוד לנסיעות, וניתן לעלותה כתיק יד למטוס! העגלה מתקפלת ל־52X 44 X 18 ס"מ בלבד. טיסה נעימה 

ניתן להשיג באולם התצוגה ברחוב הנביאים 55 רמת השרון, 03-5407999, ואצל המשווקים המורשים

YP00OF~5_P

עור של תינוק

קרם קלנדולה של חברת WELEDA מיועד למניעת אדמומיות ותפרחת חיתולים. הקרם טבעי במאה אחוז ונקי מכל חומר סינטטי, חומר משמר או חומר העשוי משמן מינרלי (כמו וזלין למשל). הקרם מיוצר מתמציות של פרחי קלנדולה וקמומיל, משעוות דבורים טבעית, משמן שומשום ושקדים ומתערובת מינרלים טבעיים. כל אלה יוצרים שכבת הגנה המבודדת את עורו של התינוק מפני לחות ורטיבות ומונעת אדמומיות מקומית. החומרים הטבעיים מזינים את העור ושומרים על רכותו. הקרם מגיע בתוך שפופרת מיוחדת העשויה מאלומיניום – חומר אינרטי שאינו מגיב למרכיבי התכשיר. השפופרת מונעת מהאוויר לחדור אל הקרם וכך שומרת על איכות הקרם ויציבותו ומונעת ממנו להתקלקל. באופן אישי אני גם אוהבת את הריח של הקרם.

ניתן להשיג ברשת בייבי סטאר ואצל המשווקים המורשים, weleda.co.il

kalandola_P

 

הקול של אימא/אבא

אנחנו יוצאים לבלות ומשאירים את התינוק עם בייביסיטר או אצל הסבא והסבתא, ואז הדאגה מתחילה: מה יהיה, הוא רגיל לשמוע אותי. הקול שלך מרגיע את תינוקך, אבל את/ה עכשיו לא לידו. חברת Lovable מצאו פתרון מושלם – mommy tune, בובה רכה ונעימה שמעוצבת בצורת ינשוף ובאמצעותה יכולים ההורים להקליט עבור ילדיהם שיר ערש או מלל קצר להרגעת הילד. הבובה הייחודית קלה ונוחה לתפעול. בלחיצת כפתור אחת ניתן להקליט את קול ההורה (דיבור או שירה) והוא יתנגן שוב ושוב לילד במשך חצי שעה.

ניתן להשיג בטפליא, בדיאדה, ברשת מוצצים ובאתר http://www.lovable.co.il/

taluii_P

לישון בסביבה הטבעית

לול קמפינג הוא פתרון מושלם לכל המטיילים שרוצים שהתינוק ישן "בסביבה הטבעית שלו". הלול מתקפל בקלות ובקומפקטיות לצורה מלבנית לתוך תיק אחסון מיוחד וקל לנשיאה. הלול מגיע עם מזרן, והוא בעל זוג גלגלים בצד אחד, כך שקל לשנע אותו ממקום אחד לשני. יש אופציה לפרישת כילה שמונעת עקיצות יתושים בלילה. הלול מתאים מגיל לידה ואפשר לקחת אותו לכל מקום – לפארק, לים, לסבים ולסבתות – והוא אפילו יכול לשמש בבית במקום לול מעץ.

בכל־בו סימה המוצר נמכר במחיר הזול ביותר, kolbosima.co.il

camping-lol_P

אופנתי וחמים

אתן מכירות את זה שאתן יוצאות עם התינוק על המנשא ולוקחות שמיכה חמה כדי לעטוף אותו שלא יהיה לו קר, ואז אנחנו נראות מצחיק וזה גם לא נוח? חברת מיננה יצרה עבורנו את הפתרון המושלם לשמירה על חום גופו של התינוק: שמיכת מנשא אופנתית ומחממת, עשויה מפליז, קלה, ניתנת לכיבוס, בעלת רצועות אלסטיות להגנה סביב רגלי התינוק וקשירה נוחה סביב מותן ההורה. לשמיכה כובע שניתן להסרה, והכי מגניב – היא מתאימה לכל סוגי המנשאים. ברגע שחם, אפשר להורידה בקלות ולהכניסה לכל תיק.

minene.net

IMG_8611_P