חדש על המדף: הכירו את ספרי הילדים של סתיו 2015

ספר צביעה בהשראת "הנסיך הקטן", שיתוף פעולה נוסף בין דויד גרוסמן ומיכל רובנר ואסופת פתגמים מיוחדת ומשעשעת. מה ילדיכם יקראו העונה?

עטיפת הספר "נונה ומחק האוויר"
עטיפת הספר "נונה ומחק האוויר"
24 בספטמבר 2015

ילד קטן הלך לגן

הספר הוא כלי יעיל בהפגת החששות ובהכנת הפעוט לקראת הגן. הספר הוצא לראשונה לאור בשנת 1964. הוא כתוב באותיות גדולות ומנוקדות ומביא את סיפורו של ילד קטן שנפרד ממכריו בעלי החיים בדרכו בבוקר אל הגן. קריאה בספר לפני הכניסה לגן תתרום לתרום לפיתוח יכולות ההסתגלות

מאת י"ד קמזון, בחנויות הספרים וב־bookme.co.il

עטיפת הספר "ילד קטן הלך לגן"
עטיפת הספר "ילד קטן הלך לגן"

הקטר שרצה לנסוע לרומא

"הקטר שרוצה לנסוע לרומא" הוא ספר הילדים הראשון של מאיר שלו שיוצא מגבולות הארץ ונוסע לטיול רב קסם בחוץ לארץ. את הספר אייר ליאב צברי, קריקטוריסט פוליטי, מאייר ואנימטור.

מאת מאיר שלו, איורים: ליאב צברי, הוצאת עם עובד

עטיפת הספר "הקטר שרצה לנסע לרומא"
עטיפת הספר "הקטר שרצה לנסע לרומא"

תלתלי הקסם של ענבר

סיפור מתוק ומרגש המוקדש לכל הילדות, האימהות והסבתות המתולתלות, שחוו את מאבקי הסירוק המתישים, ואשר רק בבגרותן גילו את סוד הקסם שבתלתליהן. הסיפור מבוסס על חוויות אמיתיות של המחברת בעלת השיער המתולתל, כילדה וכאם.

מאת ליאת רמתי־נבון, איורים: עירית עזרא, הוצאת אוריון

עטיפת הספר "תלתלי הקסם של ענבר"
עטיפת הספר "תלתלי הקסם של ענבר"

קופיקו האורח

ספר ראשון בסדרת "קופיקו" שחוזרת למדפים בהוצאה מחודשת, לפי הסדר המקורי, בעריכה מעודכנת ובלוויית איורים חדשים ומרהיבי עין. בספר אנו פוגשים את קופיקו ואת שאר החברים המוכרים והאהובים. תמר בורנשטיין־לזר כתבה יותר מ־150 ספרי קופיקו ועוד עשרות ספרים אחרים לילדים.

מאת תמר בורנשטיין־לזר, איורים: דדי ונגר, הוצאת דני ספרים

עטיפת הספר "קופיקט האורח"
עטיפת הספר "קופיקט האורח"

נסיכת השמש

הסופר דויד גרוסמן והאמנית מיכל רובנר יצרו ביחד ספר מופלא ויחיד במינו על חושך ואור, על עולם הלילה ועולם היום ועל אימא ובת שיש להן סוד משותף. זו היא יצירתם המשותפת השנייה והיא מצטרפת אל יצירתם האהובה "חיבוק".

מאת דויד גרוסמן, רישומים: מיכל רובנר, הוצאת עם עובד

עטיפת הספר "נסיכת השמש"
עטיפת הספר "נסיכת השמש"

צייר לי כבשה

ספר צביעה לילדים על פי "הנסיך הקטן" עם איוריו המקוריים של אנטואן דה סנט־אכזופרי. האם תדעו להבדיל בין כובע לנחש? או לגלות איזה כוכב לכת מצא הנסיך הקטן ולצבוע אותו? בספר צביעה זה יותר מ־40 איורים ושלל הצעות למשחק ולמחשבה המזמינות את הילדים לגלות בצבעים את עולמו הפיוטי של הנסיך הקטן.

הוצאת כנרת

עטיפת הספר "צייר לי כבשה"
עטיפת הספר "צייר לי כבשה"

קיש קיש קריא

סיפורים מחורזים ומשעשעים המבוססים על הפתגמים היפים של השפה העברית. האמרות שנבחרו על ידי פרופ' עמיקם רביב ועובדו על ידי חגית בנזימן הן מעין כמוסות מרוכזות של חוכמת חיים שעברה מדור לדור וזכתה לפרשנות מחודשת ורעננה.

מאת חגית בנזימן, איורים: מנחם הלרבשטט, הוצאת כנרת, זמורה־ביתן

עטיפת הספר "קיש קיש קריא"
עטיפת הספר "קיש קיש קריא"

נונה ומחק האויר

נונה לא יכולה לעצור את המילה שכל הזמן בורחת לה מהפה. טוב שיש לה מחק אוויר, שאפשר למחוק בעזרתו מילים שמתחרטים עליהן. המחברת והמאיירת יוצרות הספר האהוב "נונה קוראת מחשבות", חברו שוב כדי לספר על נונה, הגיבורה שובת הלב שלא מפסיקה לחקור ולחשוב.

מאת אורית גידלי, איורים: איה גורדון נוי, הוצאת כנרת

עטיפת הספר "נונה ומחק האוויר"
עטיפת הספר "נונה ומחק האוויר"