פילטר סינון: 12 אושיות אינסטגרם תל אביביות שחובה להכיר

הגלילה המשועממת שלכם עומדת להשתפר פלאים: אלו הלייקים שחייבים לעשות באינסטגרם

למצולמת בכלל אין חשבון אינסטה (צילום: שאטרסטוק)
למצולמת בכלל אין חשבון אינסטה (צילום: שאטרסטוק)
24 בספטמבר 2019

מאיה ורטהיימר

האישה והדינמו האנושי היא מכונת סטורי בלתי נלאית. בין היתר תוכלו למצוא שם פינות קבועות ואהובות כמו "נשיונל ג'יאוגרפיק" ומיני ירידות מוצלחות יותר ופחות על הבעל אסף זמיר. גם אם סוג ההומור הזה עלול להיות מעייף, שווה לעקוב רק כדי לקבל השראה מקבין האנרגיה בה זכתה הרקדנית האוטומטית הזו, לצד הירושה הנכבדת כמובן.
חפשו: mayawertheimer

דור מוסקל

אמן הקולאז'ים והג'אקסטפוזים שבאופן בלתי מוסבר כל תמונה עליה הוא מדביק בסרבול את פרצופו מצליחה להצחיק. לצד עבודות הצייר המושקעות מועלים גם סרטוני נונסנס שהצירוף "עריכה מגמתית" לא מתקרב לתאר אותם, וגם אימג'ים של טבע וזוחלים עם כיתובים תמוהים.
חפשו: dmuskal

View this post on Instagram

פסי-כו-לו-גית!

A post shared by Dor Muskal (@dmuskal) on

רוני אזולאי

אזולאי מתמחה בפריימים תל אביביים במיוחד שמציגים חזיתות של חנויות, כיתובים משעשעים במרחב הציבורי, קומפוזיציות יפות והרבה אנשים שישנים על ספסל או בתחנות אוטובוס. אבל השוס האמיתי בפרופיל הזה הוא הסטוריז המצחיקים שהוא מעלה מדי יום ולגמרי שווים צפייה.
חפשו: ronniazulike

מעיין גולדמן

כיאה למי שכתבה את הרומן היפה "אשה נחה", מעלה גולדמן לפיד שלל תמונות של נשים נחות, כלומר – ישנות, אוכלות, קוראות, בוהות וסתם שרועות על מיטות רחבות או על כל משטח אחר. חלק מהאימג'ים צולמו על ידי גולדמן עצמה ואחרים שייכים לאמנים אחרים, ויש אפילו כמה ציורים.
חפשו: present_passive

גיתית פישר

הקומיקאית הנהדרת אמנם לא מעלה תמונות לפיד בתדירות גבוהה במיוחד, אבל כאשר היא כן עושה זאת היא מקפידה לצרף להן כיתוב קורע. גם הסטוריז לוקים ברוח המוטרפת ששורה סביב פישר, שעוסקת בכל ובלא כלום בעת ובעונה אחת.
חפשו: gititfisher

טדי כהן

הפריימים השרופים לכדי לובן של כהן כבר הפכו לסימן ההיכר שלו, ומי שחוגג דברים מהסוג הזה ייהנה משלל תמונות מעובדות עד דק שמצולמות לרוב בחוף הים ומעמידות פנים שאנחנו חיים בעיר מסודרת ונקייה.
חפשו: teddyco

קארין פינטו

המקעקעת הצעירה והמוכשרת, שמשתייכת לטרנד הנוכחי של קעקועי כלא, משתפת בפרופיל את הנבחרות שבעבודותיה. ואם זה לא מספיק היא גם מדגמנת לוקים מושלמים, מלאי סוואג ולמרבה הכאב נעדרי כל מאמץ.
חפשו: rottenkiwii

איל שני

אין כל צורך להציג את השף־משורר הלאומי שלמדנו לאהוב לשנוא, או לשנוא לאהוב, תלוי מי אתם. עמוד האינסטה של שני הוא המשך ישיר של האישיות האקסצנטרית שלו, ויחד עם ההתפייטויות המתבקשות תגלו שם תוספת מפתיעה בדמות יכולות צילום מרשימות, שמתמקדות לרוב בחומרי גלם וחפצים דוממים.
חפשו: eyaltomato

 

מיטל וינברג

וינברג נמנית על הבחורות שקשה להבין מפרופיל האינסטה שלהן מה בדיוק הן עושות בחיים (או במילים אחרות – כשהטייטל בביו מכיל יותר מ־4 מילים), אבל מה שבטוח הוא שזה הרבה יותר כיף מכל דבר אחר שמעסיק אותנו. חופשות נפלאות, בגדים מדהימים, ילדים מושלמים וחברות מגה מפורסמות הם מנת חלקה של וינברג, שנותנת לנו ל-ק-נ-א.
חפשו: mmmwa

View this post on Instagram

חלום על יוון

A post shared by Meital Weinberg Adar (@mmmwa) on

אפרת אנזל

אם אוכל יקר זה הקיק שלכם, אנזל היא ללא ספק התשובה. היועצת הקולינרית ומנחת תוכניות הטלוויזיה והרדיו דואגת לצלם לאינסטה כל מנה שהיא מכניסה לפה בכל אחת ממסעדות העיר ולהוציא לכל היתר את העיניים.
חפשו: efrat_enzel

ליקי רוזנברג

העמוד העסקי של ליקיז, אימפריית הכושר שכבשה את סלבריטאיות הארץ וגורמת להן להזיע כל בוקר מחדש, יביא כל אדם נורמלי להרגיש רע עם עצמו בדיוק במידה הרצויה. מצוידת בגוף מעוצב ובגרדרובה ספורטיבית מעוררת התפעלות, ליקי מצווחת על מ.מ בלומין וידועניות אחרות, בין בילויים בלתי פוסקים בחופים אקזוטיים ובריכות מנצנצות.
חפשו: likys_port

חגית ביליה

לייזה פאנלים היא האלטר אגו של חגית ביליה: עקרת בית מודרנית, כלומר אמא לארבעה ילדים שעזבה קריירה מצליחה בעולם התוכן כדי לעשות לביתה, ועל הדרך פתחה בלוג בישול משעשע שהתגלגל בהמשך לספרי בישול. בפרופיל האינסטה שלה לייזה משתפת תמונות מעוררות תיאבון של המתכונים שהיא מפתחת, לצד טקסטים שנונים שלעולם לא יוצאים מהדמות.
חפשו: lizapanelim