בסופ"ש הזה: סלי פיקניק וסיורים קולינריים יצילו עסקים מקומיים

הפתרון למשבר האומיקרון. סל פיקניק מסובסד (צילום: אילן ספירא)
הפתרון למשבר האומיקרון. סל פיקניק מסובסד (צילום: אילן ספירא)

עיריית תל אביב-יפו תסבסד בסופ"ש הקרוב סלי פיקניק וסיורים קולינריים למחזיקי כרטיס דיגיתל, כדי לסייע לעסקים מקומיים בתחום האוכל שנפגעו במשבר האומיקרון. בנוסף ולטובת חיי הלילה יוארכו שעות הפעילות של עמדות בדיקות האנטיגן

עיריית תל אביב-יפו מכריזה הערב על שורה של צעדים לסיוע לעסקים המקומיים בעיר. ימים לאחר פנייתו של ראש העיר רון חולדאי לממשלה בבקשה לאפשר לו לדחות את תשלומי הארנונה לעסקים ולהעניק פטור מאגרות שונות ומשונות, עוברת העירייה למעשים בשטח ויוצאת במספר שיתופי פעולה עם בעלי עסקים בעיר, תוך סבסוד הטבות לתושבות והתושבים דרך מועדון התושבים העירוני דיגיתל, לעידוד רכישה בעסקים המקומיים ותמיכה בפעילותם.

בין ההטבות והפעילויות שמקיימת העירייה:  פיקניק זוגי באוויר הפתוח עם סלי פיקניק מסובסדים. בסוף השבוע הקרוב יוכלו מנויי דיגיתל לרכוש מראש סלי פיקניק ממספר עסקים מקומיים ברחבי העיר. כל תושב שקונה את הסל יגיע במועד שנקבע מראש לאסוף אותו ויקבל המלצה על גינה ציבורית סמוכה לשבת בה. בין בתי העסק המשתתפים: בנדיקט גני יהושוע, לה שוק, השישה במאי, שישקו ושה דלאל. במסגרת המבצע סל פיקניק זוגי בשווי 120 ₪ ימכר ב-70 ₪. הזמנות ופרטים כאן. 

פיקניק בפארק שרונה (צילום: שאטרסטוק)
פיקניק בפארק שרונה (צילום: שאטרסטוק)

בנוסף יערכו שלל סיורים קולינריים בשווקים וברחובות ברחבי העיר. בין הסיורים: קרנבל של טעמים מכל העולם בנווה שאנן, שיק בשוק הפשפשים, "תעביר את החומוס – על אנשים ומאכלים ביפו", "גדרות מחייכות – טעימות, אמנות והיסטוריה בשדרות ירושלים" ועוד, כשגם הטעימות תומכות כמובן בעסקים המקומיים. להרשמה ופרטים נוספים. בהמשך תקדם העירייה הטבת קפה ומאפה בבתי קפה ותחלק תיקים מעוצבים עם הסלוגן "אני מחזק.ת עסקים מקומיים בתל אביב- יפו".

כמו כן, לאורך הסופ"ש ובשיתוף פעולה עם ארגוני המסעדות וחיי הלילה, תאריך העירייה את שעות הפעילות של עמדות הבדיקה הפועלות בסופי שבוע בסמוך לאתרי בילוי בעיר (כמו לונדון מיניסטור וכיכר דיזנגוף) עד לחצות ותוסיף עמדות נוספות לבדיקות אנטיגן ברחבי העיר, שמתווספות לפריסה הרחבה של מרכזי הבדיקות העירוניים. לפרטים על מרכזי הבדיקות עבור מי שמעוניין לבלות בסופ"ש בביטחה. "אני קורא לתושבות ותושבי העיר לצאת בסוף השבוע הקרוב שצפוי להיות שמשי", אמר ראש העיר רון חולדאי, "וליהנות מההטבות שאנו מקדמים עם העסקים בעיר – לאכול ארוחת בוקר מסל פיקניק באחת מפינות החמד בעיר, להתחדש בתיק מעוצב שקורא לחזק את העסקים המקומיים, ולטעום מאכלים טעימים באחד מהסיורים שלנו".