יום העצמאות יהיה שמח: די.ג'יי סולומון חוזר לפארק הירקון

סולומון בפארק הירקון (צילום: אלברט ללמאייב)
סולומון בפארק הירקון (צילום: אלברט ללמאייב)

הדי.ג'יי האהוב בישראל צפוי למשוך רבבות חוגגים לפארק בערב יום העצמאות הקרוב, אחרי ששתי הופעות מתוכננות שלו בארץ כבר בוטלו בשנתיים האחרונות בגלל מגפת הקורונה. כל הפרטים בפנים

כמעט שלוש שנים חיכינו לרגע הזה: סולומון מגיע שוב לפארק הירקון. הדי.ג'יי האהוב ביותר בישראל ומהמובילים בעולם יגיע לתל אביב ביום העצמאות הקרוב וירים את החגיגות בפארק הירקון החל מעשר בערב ועד שבע בבוקר. הדי.ג'יי הנערץ היה אמור להגיע לישראל ב-2020 והופעתו בוטלה עם פרוץ הקורונה, לאחר שאלפי כרטיסים כבר נמכרו. אחר כך נקבעה הופעתו לראש השנה, אולם גם זו בוטלה עקב התפרצות גל האומיקרון בעולם. לאורך השנתיים עמדה איתו ההפקה של Music TLV בקשר קבוע כדי להחזיר אותו אל הפארק בהזדמנות האפשרית הראשונה. והנה היא כאן.

הסט של די.ג'יי סולומון בפארק צפוי למשוך כ-25 אלף רוכשי כרטיסים, מספרים שמעט מאוד מוזיקאים בעולם יכולים לנופף בהם בישראל, וייארך שעות ארוכות כמו שסולומון אוהב. הופעותיו הקודמות בתל אביב היו חוויות מוזיקליות ורגשיות מפוארות והפכו אותו לאייקון מקומי, כשגם סנובים אליטיסטים של האוס וטכנו נאלצים להודות שיש משהו באליל ההמונים הזה.

אוהב את זה ארוך ומתפוצץ. די.ג'יי סולומון (צילום: אלברט ללמאייב)
אוהב את זה ארוך ומתפוצץ. די.ג'יי סולומון (צילום: אלברט ללמאייב)

בחודש מאי האחרון הוציא סולומון את אלבומו האחרון, "Nobody is not Loved", שכלל שלל שיתופי פעולה מצוינים עם ג'יימי פוקס, אן קלארק, זוט וומן, פלנינגטורוק ומוזיקאי אינדי נוספים. האלבום זכה לביקורות נלהבות אך לא ניפק להיטים גדולים. לרבבות שיגיעו לפארק ביום העצמאות זה בטח לא ישנה.

>> סולומון בפארק, 4.5, ערב יום העצמאות. כרטיסים כאן