ערבים ויהודים מתנשקים: עכשיו גם הפארודיה

חברי קבוצת הסטנדאפ "ערב הסטנדאפ המקורי" החליטו להרים פארודיה על סרטון המחאה של טיים אאוט, במסגרתו הפגישו בין סטנדאפיסטים "יריבים" לנשיקה מביכה במיוחד

סטנדאפיסטים וסטנדאפיסטים מסרבים להיות אויבים. צילום מסך.
סטנדאפיסטים וסטנדאפיסטים מסרבים להיות אויבים. צילום מסך.

זה לא סוד שבשנים האחרונות סצינת הסטנדאפ האלטרנטיבית צוברת תאוצה. קבוצות סטנדאפ כמו "ערב הסטנדאפ הזה", "ערב הסטנדאפ המיותר" ו-"כל מה שמצחיק בעולם" פרסו חסותן על שטחים רבים מהעיר ומלחמת הכנופיות גובה קורבנות רבים. עכשיו, קבוצת "ערב הסטנדאפ המקורי" החליטה להרים את הכפפה ובעקבות סרטון טיים אאוט המציג יהודים וערבים מתנשקים, שזכה להדים רבים ברחבי העולם, והציגו גרסה משלהם – "סטנדאפיסטים וסטנדאפיסטים מתנשקים".

בסרטון, שנועד לקדם את הופעתם הקרובה בלבונטין 7 (יום רביעי 13.1), ניתן לראות מגוון סטנדאפיסטים חצי מוכרים מקבוצות שונות קוברים את הטינה באדמה ואז קוברים את הלשונות שלהם בגרון של השני. יש לציין כי בין הסטנדאפיסטים ניתן למצוא את כותבת "אסור להשוות" לילך ברנע לשם ואת עורך מדור התרבות של טיים אאוט, עמית קלינג, בעודו ממזמז את שקדיו של כתב טיים אאוט שי רינגל. אז מה נשאר כבר לעשות בהופעה אחרי שכולם מתמזמזים? את תגובתה של תם יער לא היה ניתן להשיג מכיוון שהיתה עסוקה בלהצטלם בעירום.