ערב בלי חדשות: משולש האהבה הלוהט בימי אנגליה הוויקטוריאנית

התכוננו להיסחף. "The Buccaneers". צילום: יח"צ אפל TV
התכוננו להיסחף. "The Buccaneers". צילום: יח"צ אפל TV

אתם חייבים לעצמכם כמה שעות בלי אולפני אקטואליה שמטרטרים ברקע. מדי ערב נביא כאן המלצות על סדרות וסרטים שהלב יכול לעמוד בהם עכשיו, כדי לנשום קצת בין כל הצעקות על המסך. והערב: זוכרים איך ברידג'רטון הציל אותנו בימי הקורנה? אז באפל TV רוצים שתתלהבו מ-The Buccaneers באותה המידה

8 בנובמבר 2023

מתוך כל הכאב והעצב, קל לשכוח שכבר עברנו תקופות קשות. נכון, לא כאלו, ולא ברמה הזו, אבל אנחנו האנשים ששרדנו את משבר הבריאות העולמי הכי גדול במאה השנים האחרונות. ובדומה לתקופה ההיא, גם היום אנחנו מחפשים איזה מפלט אסקפיסטי (וסליחה על המילה הכי שחוקה בחודש האחרון) לתת לנו כמה רגעים בתוך היום עמוס החדשות. אז התמכרנו לברידג'רטון, הלהיט הסקסי של נטפליקס על אנשים יפים ממוצא מגוון שמקיימים יחסים בשמלות ויקטוריאניות. או לפחות זה מה שאנחנו זוכרים מהעלילה.

עכשיו, באיחור קל ותזמון מצוין בו זמנית, באפל TV מביאים את התשובה האינטיליגנטית ללהיט ההוא – The Buccaneers, דרמה תקופתית שנונה על… אנשים יפים ממוצא מגוון שמקיימים יחסים בשמלות ויקטוריאניות, אבל יותר חכם. הרבה יותר חכם. ביקרות ראשונות שיצאו כבר סימנו את הבאקנירס (סורי, אין לזה מילה בעברית – אבל בעיקרון זה כינוי לפיראטים) בתור יצירה פמיניסטית שמערבבת בין הישן עם החדש, ומצליחה לסקרן בתור ממתק אנכרוניסטי מוחלט.

העלילה עוסקת במפגש תרבויות (סקסי. כמובן שסקסי) בין חבורת נערות מהחברה הגבוהה באמריקה שעולות על הספינה לאנגליה, בדיוק לעונת הרווקים הלוהטת של הסבנטיז. כלומר ה-1870. הן עסוקות בלהשיג בעל בעל תואר מוכבד – פחות "מדעי הרוח", יותר "הדוקס מוולינגטון" – והגיבורה שלנו נאן סיינט ג'ורג' (קריסטין פרוסט הנורווגית-אמריקאית) נקלעת למשולש אהבה בין תארים. סליחה, בין חתיכים. סך הכל דרך מעולה להגיע רחוק מכאן בזפזופ השלט.
"The Buccaneers", פרק ראשון זמין באפל TV