ערב בלי חדשות: הדוקטור חוזר במיוחד, עם חיזוק חדש וחיזוק ישן

מה אתם מופתעים? "דוקטור הו: The Star Beast". צילום: יח"צ
מה אתם מופתעים? "דוקטור הו: The Star Beast". צילום: יח"צ

תתכננו, כי זה יהיה מבלבל כתמיד: לצד ספיישל קריסמס רגיל, קיבלנו שלושה פרקי ספיישל נוספים של "דוקטור הו", וכבר הערב תוכלו לראות את הראשון בכיכובו של אחד הדוקטורים הכי אהובים, דייוויד טננט. ובכל זאת, היכונו לקצת (הרבה) שינויים

27 בנובמבר 2023

את תופעת הקאלט שהיא "דוקטור הו" יהיה קשה להסביר למי שלא שמתמצא בתרבות הגיקים, התרבות הבריטית או, כמובן, תרבות אדוני הזמן. כך או כך, אם אתם כבר בפנים אתם מבינים מה משמעותו של ספיישל חדש מהדוקטור, ואם אתם עדיין לא, אז מצפה לכם הרפתקאה מבלבלת היטב.

לרגל חגיגות 60 שנה ל"דוקטור הו", הפרנצ'ייז שראה יותר שחקנים מג'יימס בונד, החליטו ב-BBC לחזור למיטב – או לפחות למיטב האחרון שעוד זמן – ולקרוא שוב לדיוויד טננט האהוב לחזור ולגלם את הדוקטור. כלומר, את הדוקטור ה-14, שמסיבה שעדיין לא ברורה נראה בדיוק כמו הדוקטור ה-10, ששוחק על ידי טננט. מבולבלים? טוב נו, זה הדוקטור.

וזה אפילו לא הקאמבק הכי משמח: חוץ מטננט (וגם המלווה שלו דונה נובל, בגילומה של קטרין טייט), ישוב לתפקיד השואוראנר היוצר ראסל ט' דייוויס, שהיה האיש שהכניס את הדוקטור  לעידן המודרני ב-2005, ואחז במושכות במשך ארבע עונות פופולריות ביותר.

הספיישל שנקרא "The Star Beast" (וזמין כבר עכשיו בדיסני+) הוא הראשון מבין שלושה ספיישלים שצפויים לצאת בשבועות הקרובים, אחד בכל שבוע, בהובלתו של דייוויס. אחר כך יגיע לקראת ספיישל החג מולד המסורתי שיצא ב-25 בדצמבר, ואיתו גם שינוי די משמעותי – הדוקטור השחור הראשון, שיהיה שוטי גטווה (אריק הנפלא מ"חינוך מיני"). בקיצור, הרבה חדשות לדוקטור, והרבה דוקטור חדש.
"דוקטור הו: The Star Beast", עכשיו בדיסני+