ערב בלי חדשות: הלהיט הראשון של נטפליקס שממש חשוב לנקד בעברית

מעניין למה בנטפליקס ניקדו את השם. "השֵד הפרטי שלי". צילום מסך: נטפליקס
מעניין למה בנטפליקס ניקדו את השם. "השֵד הפרטי שלי". צילום מסך: נטפליקס

הדרמה-קומית הרומנטית הזו יכלה להגיע רק ממקום אחד, וכולנו יודעים שזו קוריאה: יורשת עצר נכנסת לנישואים עם שד שאיבד את כוחותיו, ולא מבין שהמפתח להשבתם נמצא דווקא באהבה הלא צפויה שנקלע אליה. אז כמובן ש"השֵד הפרטי שלי" הפך ללהיט נטפליקס

28 בנובמבר 2023

טוב, כבר סיכמנו שהקוריאנים משוגעים, כן? כי אם כמה סרטי אוסקר פרועים, המון רגעי אינטרנט מוזרים ולפחות סדרה אחת עם יותר מדי רצח, הנה עוד דרך להבין עד כמה התרבות הזו מוזרה – להיט הנטפליקס החדש "השֵד הפרטי שלי", שמציג סיפור אהבה בלתי אפשרי בין יורשת הון בעלת אטיטוד לשד שמאבד את כוחותיו. אם זה לא רומנטי, אנחנו לא יודעים מה כן.

אז ככה נראית רומנטיקה: דה-דו הי עובדת כיו"ר של מחלקה חשובה בחברת ענק, ונראה שהיא הולכת לרשת את כל הסיפור, כי היא הבת האחיינית המאומצת של המייסדת. היא משודכת על ידה לבליינדייט שאין לה חשק להגיע אליו, ופוגשת שם את ג'אנג ג'ו וון – שד בן אלפי שנים שבדיוק אסף את נשמתו של איזה בוס מאפיה שהפך לעשיר. כמו בכל סיפור אהבה, בראשית הדרך הם רק ארסיים אחד כלפי השני (מה זאת אומרת למה? הוא שד, והיא אישה בתפקיד בעל כח. שניהם נבלים), אבל כל זה הולך להשתנות ברגע שהמגרש ביניהם מתאזן קצת.

אחרי אותו דייט נימוסין לא מוצלח, ג'אנג ג'ו וון מגלה שכוחות השד שלו נעלמו, והוא חזר להיות בן אנוש פשוט. לוקח זמן, אבל הוא מבין שהסוד להחזרת כוחותיו נמצא באותה דה-דה הי, ולכן מתחבר אליה. אתם כבר יכולים לנחש שהאהבה מתפתחת, והיצירה המוזרה-אך-קלילה הזו חוקרת את מערכת היחסים המיוחדת/דפוקה. אמנם ישנם כרגע רק שני פרקים, אבל א. הם באורך כשעה כל אחד, ומאוד עמוסים. ב. שני פרקים חדשים עולים בכל סופ"ש. אז לא, זה לא בדיוק בינג' מופת, וספק שתמצאו פה את הסדרה המצטיינת הבאה – אבל היי, לפחות תהנו מקצת רומנטיקה קוריאנית מוזרה. גם זה משהו.
"השֵד הפרטי שלי", שני פרקים ראשונים עכשיו בנטפליקס