ערב בלי חדשות: יוצרי "קוברה קאי" מתפרעים עם פצצות בלאס וגאס

תכינו אלכוהול. הפוסטר של "מתודלקים". צילום: נטפליקס יח"צ
תכינו אלכוהול. הפוסטר של "מתודלקים". צילום: נטפליקס יח"צ

מה קורה כש"24" פוגש את "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס"? ובכן, בלגאן וצחוקים. קומדיית האקשן החדשה של נטפליקס מנסה להחזיר את הניינטיז עם רעיון פשוט - יחידת עלית מגיעה לעיר החטאים כדי להציל אותה, ובסוף מוצאים את עצמם בערב חגיגות פרוע. עכשיו תנסו להציל אותה

30 בנובמבר 2023

התגעגעתם לקומדיות אקשן ענקיות מהניינטיז כמו "מת לחיות" או "נשק קטלני" או עוד שמות שבנים אוהבים? אה, לא? טוב, זה לא משנה, כי כנראה שבנטפליקס ממש מתגעגעים לזה, אחרת אין איך להסביר את הסדרה החדשה "מתודלקים", שממש רוצה להחזיר את הז'אנר הזה למסכים. גם אם הם מסכי מחשב, ועכשיו הסרט הוא לא רק שעה וחצי, אלא סדרה בת 8 פרקים. אבל בעיקרון, זה אותו הקטע.

הסדרה החדשה מגיעה אמנם בלי קאסט מרשים, אבל עם שלוש שמות מאוד מעניינים מאחורי הקלעים – ג'ון הורוביץ, ג'וש הלד והיידן שולברג. אה, סליחה, זה נשמע משעמם עד שמזכירים שהם האנשים שיצאו את הלהיט "קוברה קאי". אז כנראה שנטפליקס ממש סומכים עליהם, כי "מתודלקים" נראה כמו הפקה רצינית למדי, עם צוות רציני למדי, ורעיון מטופש להחריד. אבל כאילו, בקטע שעובד מצוין לז'אנר.

וזה הולך ככה – יחידה מיוחדת מגיעה להציל את הלאס וגאס מפצצה, אנשיה מנטרלים את הפצצה, ועוד מספיקים לסיים את הערב בחגיגות של אלכוהול וסמים בלב עיר החטאים. רק שאז, בזמן שכולם מתודלקים (הופה, ראיתם מה עשינו פה?) הם מגלים שהפצצה שהם ניטרלו היתה הטעיה, ושהפצצה האמתית עדיין חיה, ומאיימת על לאס וגאס. עכשיו יש להם רק שעות ספורות להציל את העיר, וכל זה כשהם – אם נשתמש במונח הרפואי – מחושגזים אחושרמוט. זה נשמע כיף וקליל, ולמרות הביקורות המעורבות מרחבי העולם (בגרדיאן אמרו שיש שם רק בדיחות זין ובדיחות סמים, כאילו זה דבר רע) אנחנו חושבים שזה יהיה להיט דבילי חביב ולא מזיק. פשוט כדאי לתדלק לפני הבינג' סופ"ש, ושיהיה לכולנו בהצלחה.
"מתודלקים", עכשיו בנטפליקס