ערב ללא חדשות: תחילת סוף שושלת המלוכה הבריטית, לפחות ב"הכתר"

מה יהיה גורלה? סתם, אנחנו יודעים כבר. הנסיכה דיאנה מ"הכתר". צילום: יח"צ נטפליקס
מה יהיה גורלה? סתם, אנחנו יודעים כבר. הנסיכה דיאנה מ"הכתר". צילום: יח"צ נטפליקס

אחרי 6 שנים ארוכות, סדרת הדרמה המלכותית של שירות הסטרימינג נטפליקס מתקרבת לסיומה עם השקת עונתה האחרונה, בחימום של ארבעה פרקים. זמן טוב להיזכר בנסיכה דיאנה ואיך משפחת המלוכה הרסה אותה כמו שהם הרסו כל דבר שנגעו בו

16 בנובמבר 2023

ב-2016, כשסדרת הדרמה הבריטית-אמריקאית "הכתר" שוחררה לראשונה בנטפליקס, כולם נשאו עיניהם לעבר הממלכה המאוחדת, ועקבו באדיקות אחר סיפורה של המלכה אליזבת' השנייה – החל מנשואיה לפיליפ ב-1947, ועד לימיה האחרונים. היי, רגע – עכשיו כשאנחנו בודקים את זה, אין שום כוונה להגיע לימיה האחרונים, כי העונה האחרונה עלתה היום (חמישי) לנטפליקס, והיא צפויה להגיע אך ורק עד 2005. וואט דה פאק?

בכל מקרה, לאורך חמשת עונותיה "הכתר" הצליחה לרתק אנגלופילים רבים, כי אנשים נורמליים נטשו בערך בעונה הרביעית. אבל מי שנשאר לצפות ראה שמול המלכה הגדולה קם, במהלך עונות הניינטיז, כוח לא פחות גדול, ולא פחות בלתי נשכח – הנסיכה דיאנה, גיבורת הפועלים וסיפור מהאגדות, שעכשיו מצולם בצורה ריאליטסית ומדכאת למדי. ארבעת הפרקים הראשונים של העונה השישית והאחרונה סוגרים את הגולל על עלילת דיאנה, ואתם כבר יודעים איך זה יסתיים, לכן נטפליקס דאגה ששאר פרקי העונה יעלו רק בחודש הבא, ב-14.12.

אנחנו כנראה נצטרף לצפייה, וזה למרות שהעונה הקודמת קצת התישה אותנו עם טחינת מים ועיסוק ברכילות. לא היו הרבה נקודת אור למעט השחקן הערבי-ישראלי סלים דאו (אבו-אמג'ד מ"עבודה ערבית"), שמגלם את בן זוגה של הנסיכה דודי אל-פאיד. ובכל זאת, בית המלוכה תמיד מעניין, ויהיה מסקרן לדעת איך הסדרה סוגרת את הסיפור של דיאנה, לפני שהם עוברים לסגור את סיפורה של המלכה עצמה. ב-2005. כמעט 18 שנה לפני שהיא מתה. וואט דה פאק?
"הכתר", עונה 6, 4 פרקים ראשונים לעונה. עכשיו בנטפליקס