עשרה דברים שלא ידעתם על "ערוץ הכיבוד", והם לא נכונים והם לא עשרה

בקשנו מחברי ערוץ הכיבוד לספר לנו על עצמם לקראת הפצ'ה קוצ'ה. במקום זה, הם חזרו עם אנקדוטות על חמגשיות תירס, בלוטות הבלוטות' וכל מה שרציתם לדעת ולא רציתם לדעת

כל הכיבוד. חברי ערוץ הכיבוד ובחורה וסוס וזהו. צילום מסך
כל הכיבוד. חברי ערוץ הכיבוד ובחורה וסוס וזהו. צילום מסך
14 באפריל 2016

1)

ערוץ הכיבוד הוא ערוץ מתכתי־דתי שמורכב משלושה אנשים, חצובה אחת והמון המון תקווה.

2)

הערוץ נוסד ב־1914, ממש שנה לאחר מאורעות דגמ״ח וממש שנה לפני שנת 1915 הארורה ככל שתהיה. מייסד הערוץ, טדי סוכות, החליט לקרוא לבייבי שלו ״ערוץ הכיבוד״ על שם בנו היחיד – ערוץ.

3)

לערוץ אוזן קשבת לכל המתרחש בשוק האינטרנט אך עין עצלה לכל מאן דבעי. דביר בנדק אמר בנאומו הידוע בהיכל נוקיה ש״ערוץ הכיבוד הוא לא רק ערוץ תקשורת חשוב, הוא גם ערוץ תקשורת קשוב״. ואכן, ערוץ הכיבוד נחשב עד היום לאחד מערוצי התקשורת הקשובים ביותר במזרח הרחוק.

4)

הערוץ נסגר ב־1977 לאחר שביקר את הממשלה על יחסה המחפיר כלפי עולי לידא. ליבי רנד, ראש הממשלה דאז ושמו"צניק לא קטן, הורה לצבא לקשור את הערוץ במרתפי המדינה ולא להוציאו משם לעולם. רק ב־2015 שב הערוץ לשדר, אמנם במתכונת לא מלאה אך בבגרות יוצאת דופן. מספר הערוץ בגלגול הנוכחי שלו הוא 77 לזכר השנה בה כדבריהם ״אכלו להם ושתו להם״.

5)

לערוץ יש מסטיק מגולגל באורך 800 מטר בבית. ובכלל, הבית שלהם מגניב ברמות. יש להם חלון הצצה לשירותים של האופר, לשירקן שלהם קוראים הנפלד (על שם הכדורסלן רמי קוב), יש להם מזגן מרכזי ובלם ימני ואם זה לא מספיק אז כל הקירות שלהם HD.

6)

בסוף ראשית שנות ה־70, ערוץ הכיבוד היו הראשונים בארץ שהשתמשו בסנאפצ'אט. האפליקציה הותקנה על חמגשיות תירס, והשימוש בה היה רחב, בעיקר במותניים.

7)

משרדי הערוץ יושבים בכלא ״ריפודים״ בגין רגשות אשמה. האחראי של הכלא, מר צבי סוכות, מאפשר לעובדי הערוץ להשתמש בפסיליטיז שמתקן הכליאה מציע ונותן להם לאכול מהמאפנים של חמוטל הגיזברית. לערוץ יש גינה מופרדת ומטופחת בה צומחים פרחי כמורה, והגנן של הערוץ קוטם את גלימתיהם ושוזר מהן זרי סנואובורד.

8)

כדי להתקבל לשנת שירות בערוץ יש לעבור יום מיון מפרך הכולל מספר מבחנים – הקלדה חירשת, שחיה בשפדן, ראיון בצלבנית, שינה ברוורס, שיחה עם כרפס וכדומה. אנשי הערוץ שעוברים את המיונים לרוב סובלים מגב קצר ומרכיבים דבשות מגע כדי להימנע מדברים.

9)

כשהערוץ אומר ט' אתם אומרים ליפסינק. ט' – ליפסינק! ט' – ליפסינק!

10)

באוקטובר אשתקד, בעת ביקור בקוטב המערבי, נדבקו אנשי הערוץ בדגדגת נעורים וסבלו מנפיחות בבלוטות הבלוטות'. בעקבות האירוע נאסר עליהם לחזור לגבולות 77 ועד היום יש לערוץ שלוחה בניכר. מה שמזכיר לי – ערוץ הכיבוד מתים על גרייטפול דד, בעיקר על המיצים הסחוטים שלהם. בכלל, לערוץ יש הרבה רול־מודלז בכל רחבי העולם: יהודה אטלס, יורם גלובוס ויסמין מפה.

11)

השיר ״ליושיניקה״ של להקת מיכל טל הולחן במקור עם המילים ״שן בינה/שן בינה/הו היכן את שן בינה״ והוחלף רק לאחר התערבות של הצנזור הראשי של ישראל ושל ערוץ הכיבוד על למי יש יותר מיץ מרפק.

12)

בשנת 2017 מתכונן הערוץ לעבור ללוח שידורים של שמונה ימים בהם עתיד לשדר שידורים חוזרים ונשנים של מצלמות האבטחה ביד מרדכי, שעשועונים דיגיטלים, תוכניות מקור ומעופפי כנף.

13)

ערוץ הכיבוד יציג את עצמו בפצ'ה קוצ'ה הקרוב. בואו לראות אותם רגע לפני שהם משמינים ונהנים.

ערוץ הכיבוד יופיעו בפצ'ה קוצ'ה, היכל התרבות, הוברמן 1 תל אביב, ראשון ושני (17־19.4) ב־19:30 וב־22:15 (הכרטיסים לסבבים המוקדמים אזלו), 40 ש"ח