10 מלונות מומלצים בפראג

פראג (צילום: Shutterstock)
פראג (צילום: Shutterstock)

אם שאלתם את עצמכם איפה ישנים טוב בפראג, לנו יש תשובות והמלצות למקומות הכי מפנקים בבירה הצ'כית

פריחת בתי המלון בפראג טומנת בחובה תחרות מוגברת והיצע רב יותר מתמיד, במגוון קשת המחירים. מלונות הבוטיק יפים ומכובדים למדי, וניכר ביטחון מוגבר בשירות ובתוספות המוצעות, החל מאינטרנט אלחוטי ועד אמבטיות גדולות יותר. אפילו הברים במלונות הפכו לאטרקציות אופנתיות ברשות עצמן.

פראג. צילום: שאטרסטוק
פראג. צילום: שאטרסטוק

עוד מדריכי חו"ל: 

מלונות מומלצים במדריד
מלונות שווים בניו יורק
מלונות מעולים בלונדון

במקרה שאתם טסים בעונה החמה ומתקשים למצוא חדר במלון של חמישה או ארבעה כוכבים, אל תפסלו אופציה של הוסטלים – אפשר למצוא כמה נהדרים וראויים לחלוטין אפילו אם לא מוגשת בהם ארוחת בוקר. העיר מאוד זולה גם ככה, כך שגם אם תאכלו בחוץ זה לא נורא בכלל. הנה 10 מלונות מומלצים בפראג:

Icon Hotel

זהו אחד מסיפורי ההצלחה הבולטים ביותר בקרב מלונות העיצוב בפראג. מה שמבדיל אותו ממתחריו, הוא השירות המענג, התוספות וההתחשבות בנוחות האורחים, הניכרת בכול. כל אלה מהווים נקודות חיוביות המתעלות בהרבה על העיצוב המהנה. בזכות הכנסתו של בר Jet Set, בן דודו של הבר האופנתי מ-Smíchov, אפילו הלובי הופך למקום בילוי טרנדי להפליא. וכמובן, יש בנמצא גם ספא נעים להפליא.
להזמנת חדר במלון

Hotel U Šuterů

למי שמחפש מלון קטן ונעים ליד כיכר ואצלב. הבניין נבנה עוד ב-1383 אבל החדרים נעימים. עיצוב הפנים מהחדרים ועד הלובי, אלגנטי ולא יומרני. הפאב למטה מפורסם בכל העיר בזכות הגולאש שלו.
להזמנת חדר במלון

Design Hotel Jewel Prague

מלון דיזיין ג'וול ממוקם במרכז פראג, בבניין היסטורי הכולל לובי מעוצב באופן ייחודי מתחילת המאה ה-20. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל רחבי המלון. מלון הבוטיק מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה בלוויין, מקרר ומייבש שיער. כל החדרים כוללים גם פינת ישיבה אך שימו לב- החדרים נגישים באמצעות מדרגות בלבד. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מכיכר ואצלב (Wenceslas Square) וכיכר העיר העתיקה (Old Town Square).
להזמנת חדר במלון

פראג. צילום: שאטרסטוק
פראג. צילום: שאטרסטוק

Romantik Hotel U raka

המלון הקטן והמחוספס הזה משנת 1739 אידאלי לזוגות עם הרבה זמן פנוי. הוא שוכן ברחוב צדדי קטן, ואפשר לשמוע את הפעמונים של הלורטו. יש לו אופי רב, אך גם רמת ההידור והשירות שהייתם מצפים להם ממלון בקטגוריה הזאת. בית המלון כולל שישה חדרים בלבד, נוסף לחדר ארוחת בוקר/קריאה/בית קפה יפהפה. רצוי להזמין מקום זמן רב מראש.
להזמנת חדר במלון

Hotel Mandarin Oriental

המבנה, העומד על תילו מאז המאה ה-14, שימש בעבר כמנזר. אך אל חשש – סגפנות כבר אינה תפיסת העולם המכוננת שלו. הפנינה הארכיטקטונית הזאתי מאופיינת בשירות מצוין, וחדרים מודרניים ובעלי מראה היי-טקי, אך עם זאת חמימים. יש גם ספא המעניק טיפולים הוליסטיים, ומסעדה גדולה המגישה אוכל אסייתי וקונטיננטלי משובח.
להזמנת חדר במלון

Le Palais

באופן מפתיע למדי, ארמון זה מתקופת הבל-אפוק, היה בעבר מפעל לעיבוד בשר. כעת זהו מלון שקט הממוקם בפינה אידאלית ב-Vinohrady. האמן הצ'כי הנודע Ludĕk Mařold היה אחראי בזמנו לעיצוב הפנים של המלון בתמורה לשכירות, ומרבית מהעיצוב המקורי נותר ללא שינוי, לרבות התקרות והמדרגות עם ציורי הקיר. השירות הוא לעילא ולעילא והחדרים יפים. תוכלו ליהנות כאן ממועדון כושר מצויד היטב, ממסעדה טובה וממרפסת קיץ המשקיפה על הנוף.
להזמנת חדר במלון

פראג. צילום: שאטרסטוק
פראג. צילום: שאטרסטוק

Ventana Hotel

כבר בלובי העשוי שיש איטלקי, מתברר שהתוספת לאוסף המלונות בעיר העתיקה היא הרפתקה של שפע אלגנטי. זהו מלון עיצוב למבוגרים, בעל אטריום המתנשא לגובה חמש קומות, וחדרים מרוהטים ומאובזרים לעילא, חלקם בעלי תקרה מקורה ואמבטיות פרי יצירתו של פיליפ סטארק. הבר והספרייה יפים גם הם, אך לא ממש מתאימים לשהייה ממושכת.
להזמנת חדר במלון

Aria Hotel

מלון בוטיק מסוגנן ומרהיב, המכיל 52 חדרים המעוצבים בהשראה מוזיקלית. כל אחת מהקומות מעוצבת על פי סגנון מוזיקלי אחר – קלאסי, אופרה, עכשווי וג'אז, ובכל אחד מהחדרים תמצאו גם עיצוב המוקדש למוזיקאי ספציפי כלשהו, נוסף לנגן די.וי.די ומיני גאדג'טים אחרים. בכל חדר יש מחשב, ובלובי תמצאו ספריית מוזיקה שמשאילה דיסקים. ממרפסת הגג נשקפים הנופים היפים בפראג. בקשו חדר הפונה לגינת הברוק הקסומה.
להזמנת חדר במלון

Czech Inn

זה נשמע מעט בעייתי להגדיר את החלל המעוצב והעשוי ללא רבב הזה – כהוסטל, אך זה המצב. הלקוחות יכולים לבחור בחדרים פרטיים עם חדרי אמבטיה צמודים או בחדרי השינה המשותפים. בהתחשב בבר המשובח, בארוחות הבוקר הטעימות ובקפה האינטרנט הצמוד, היו בטוחים שהשמועה בדבר המקום הזה פושטת מהר ברחובות פראג.
להזמנת חדר במלון

Hostel Rosemary

הוסטל נקי ומנוהל טוב הרבה יותר מכפי שניתן היה לצפות מאכסניות ברמתו. הוא שייך למעשה לדור האחרון של ההוסטלים, המציעים כמה חדרים פרטיים וחדרי אמבטיות מובנים. עידן כיבוי האורות הכפוי חלף מן העולם. ארוחות הבוקר אינן כלולות במחיר, אך הגישה לאינטרנט חופשית לחלוטין. חוץ מזה, המיקום מצוין: ממש ליד כיכר ואצלב. זוהי אופציה טובה לתרמילאים, ואם Rosemary מלא, תמיד אפשר לגשת להוסטל-האח – U Melounu.
להזמנת חדר בהוסטל