10 המסעדות הכי טובות בברצלונה

פירות ים, טאפאס, יין משובח: הטעמים בברצלונה מרובים וכדאי שתבואו על בטן ריקה. כל המסעדות הטובות בברצלונה

אוכל בברצלונה. אילוסטרציה: שאטרסטוק
אוכל בברצלונה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מסעדות בברצלונה ממש לא חסר – הרגלי האכילה בספרד מותאמים בדרך כלל למקום ולשעה, ולכן לא תתקשו למצוא כאן מסעדות לכל עת ולכל כיס. כמובן שגולת הכותרת היא מנות הטאפאס (Tapas), שהם מנות קטנות ומסורתיות – חלקן חמות וחלקן קרות – המקבילה הספרדית למאזות היווניות ולסלטים המזרח תיכוניים. המילה Tapas נגזרה מהמילה Tapa שפירושה הוא "מכסה", מאחר ובמקור שימשה פרוסת לחם ועליה ממרח או מאכל כלשהו כמכסה לכוס היין, והגנה עליה מפני חדירת זבובים. הטאפאס מוגש בכלים קטנים ובמנות דגים, ירקות, פירות ים ובשר. אלו עשרת המסעדות הטובות ביותר בברצלונה:

אוכל בברצלונה. אילוסטרציה: שאטרסטוק
אוכל בברצלונה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

עוד כתבות מעניינות:
האטרקציות המרכזיות בברצלונה
המלונות הכי מומלצים בברצלונה
סיור ברובע היהודי בברצלונה

Bar Pinotxo

בר טאפאס קטן ומקסים בתוך שוק לה בוקרייה, שנראה כמו כל בר אחר, אך משהו בו ייחודי ומושך רבים, כמו את ז'אן פול גוטייה שנצפה סועד בבר הזה כבר כמה פעמים. המקום נפתח ב-6:00 בבוקר כאשר השוק מתעורר לחיים, ונסגר כעבור עשר שעות. התפריט נתון גם הוא למרותו של המתחם בו נמצא הבר, והאוכל משתנה בהתאם לעונה ולמה שנמכר בשוק. אין פה תפריט ופשוט מכריזים על כל מנה כאשר היא מוכנה.

כתובת: La Boqueria 466-467, La Rambla 89

Quimet i Quimet

הקירות עמוסים בבקבוקי יין מאובקים והחלל צר, אבל התפריט המעולה של המקום הזה מפצה על כל אלה. מנת הבית כוללת צדפות בשימור מיוחד בעלות טעם ספרדי מובהק, ומנות טאפאס מפובלות שמגיעות על פרוסת לחם הן גולת הכותרת. נסו את מנת הסשימי סלמון המוקרם עם דבש וסויה ואל תשכחו להגיע מוקדם – אחרת לא תצליחו לתפוס שולחן ראוי.

כתובת: Poeta Cabanyes, 25 ,Poble-sec, Barcelona, 08004

Massimo

המסעדה נפתחה בשנת 2008 בברצלונה אך במקור היא ממילאנו. המקום מתיימר להגיש אוכל איטלקי אמיתי והוא אכן מצליח לעמוד בקריטריונים. המסעדה בעלת שתי קומות, יכולה להכיל עד 60 סועדים והעיצוב אלגנטי. בין המנות: פסטה תוצרת בית וטונה אדומה במעטפת פיסטוק הן רק חלק מהמנות המעולות של המקום.

כתובת: Via Augusta, 217, Sarrià-Sant Gervasi

Lluerna

מלבד כוכב המישלן המנצנץ שקיבלה המסעדה, היא מציעה חדשנות שמבוססת על מצרכים טובים מסורת וכן מקום בו התמורה למחיר הולמת. המנות המומלצות ביותר הן דג מקרל במרינאדה ודג כחול – למרות שהוא מהפחות מוערכים בעולם ועלול לעורר ספקות, דעתכם תשתנה ברגע שתטעמו את המנה המשגעת הזו.

כתובת: Av. Pallaresa, 104, Santa Coloma de Gramenet, 08921

El 58

מדובר בבר טאפאס יצירתי שמגיש מנות איכותיות מחומרי גלם מעולים – המשתלבים במתכונים יצירתיים מאוד כמו שיםודי סרטים ברוטב צ'ילי מתוק. המנות מתומחרות באופן הוגן ומשתלם וגם הלוקיין עצמו נעים וחיוני, שכן הוא כולל חצר פנימית בה תוכלו לשבת בכיף.

כתובת: Rambla del Poblenou, 58, El Poblenou, Barcelona, 08005

Tapas 24

המקום מציע מנות טאפאס ממוצרים איכותיים מאוד ואיכותם ברמה גבוהה. מנת המק'פוז' (McFoje) היא תענוג של ממש. נזיד זנב שור וקציצות דגים הן חלק קטן (ומעולה) מהתפריט. מעריצים של השף קרלס אבלן ישמחו לגלות גם מנות קטנות עם החתימה הקולינרית שלו, כמו למשל טוסט קטן של גבינה ונקניק שמגיע עם עם פטריות כמהין.

כתובת: Diputació, 269, Eixample Dret, Barcelona, 08007

La Esquinica

אל תחשבו על המקום הזה כטיול קטן מחוץ לשכונה פחות מוכרת מחוץ ל- Nou Barris, אלא כעל מסע קולינרי. לרוב ישנם תורים ארוכים מחוץ למקום ובלילות עמוסים תיאלצו לקחת מספר ולהמתין בתור. המלצרים ימליצו לכם להתחיל עם טבעות דיונון שמנוני, תפוחי אדמה ברוטב איולי, נקניק מיוחד ומולים ממולאים.

כתובת: Passeig de Fabra i Puig, 296, Nou Barris, Barcelona, 08031

 

 

La Mar Salada

המסעדה הזאת הצליחה למצב את עצמה כמסעדה המובילה בסצינת מאכלי הים בברצלונה. הרבה מזה בזכות השף מארק סינגלה שהפך את מסעדת "לה מאר סלדה" ממסעדת פירות ים טיפוסית למסעדה שמגישה מנות יצירתיות באיכות גבוהה ביותר ומחירים נגישים מאוד. תוכלו למצוא שם מרקי דגים מעולים וצלחות פאיה נהדרות.

כתובת: Pg. Joan de Borbó, 58-59, Barcelona, 08003

Dos Palillos

היצירתיות של אלברט ראוריש מראה כמה דק הקו בין הטאפאס האסייתי והטאפאס הספרדי. איכות המוצרים והחדשנות של המנות זיכו את המסעדה בעיטור של כוכב מישלן. המסעדה הינה שילוב מושלם בין אוכל גורמה למנות מסורתיות. המקום עמוס מאוד ובשעות הלחץ המלצרים אפילו לא יטרחו לבוא ולמלא לכם את כוס היין, ומכיוון שכוכב מישלן ניתן גם על שירות – תארו לעצמכם עד כמה טובים הטאפאסים שלהם.

כתובת: Elisabets, 9, El Raval, Barcelona, 08001

Ten's

במסעדה הזאת, ג'ורדי קרוז נותן את הפרשנות שלו לטאפאס בר. זה כמובן כולל את הגירסה שלו למנות הקלאסיות המוכרות כמו למשל תמנון ועשבים ברוטב איולי, אווז עם תאנים וגלידת פלפל סצ'ואן.

כתובת: Rec, 79, Born-Ribera, Barcelona, 08003

L'Òstia

איש הפיננסים לשעבר, ג'אומי מודרה, בא הביתה והביא עמו את המטבח של אמו. הוא הקים בר טאפאס ברמה מעולה שמציע קאלמרי, סלט רוסי, זנב שור, דג מטוגן ועוד. הבונוס האמיתי נמצא בלוקיישן: מדובר בבית מרזח על חוף הים בברצלונטה עם אווירה משגעת.

כתובת: Pl. de la Barceloneta, 1, Ciutat Vella, Barcelona, 08003