פאודה עונה 4: יש טריילר חדש ויש את כל מה שאנחנו יודעים

הכל מתפוצץ. "פאודה" (צילום: יחסי ציבור)
הכל מתפוצץ. "פאודה" (צילום: יחסי ציבור)

העונה הרביעית של "פאודה" תהיה גדולה יותר, מושקעת יותר ובינלאומית יותר, עם תוספות משמעותיות לקאסט. והטריילר הראשון שלה כבר כאן. זאת ועוד: חברת ההפקה של ליאור רז ואבי יששכרוף מועמדת לרכישה בכ-50 מיליון דולר

המבקרים יכולים לעקם את הפרצוף שלהם על עונה 3 כמה שהם רוצים, אבל יש מעט מאוד סדרות שמחכים לעונה הבאה שלהן בישראל כמו "פאודה", אם בכלל. סדרת הלהיט הבינלאומית של yes מאת ליאור רז ואבי יששכרוף מתקרבת אל העונה הרביעית שלה בצעדי ענק, ואמש שיחררה yes את הטיזר-טריילר הראשון לקראתה, במסגרת אירוע חשיפת התכנים החדשים שלה בעונה הקרובה. ב-yes מבטיחים שהעונה הזאת "תשבור את כל הגבולות", כאילו שזה לא מה שעשו העונות הקודמות של הסדרה.

העונה הרביעית של "פאודה" נמצאת כעת בשלבי הפקה מתקדמים ואמורה לעלות לשידור מתישהו באמצע 2022. העונה תכלול עשרה פרקים ואמורה להיות מושקעת יותר, גדולה יותר ובעיקר בינלאומית יותר, עם עין בכיוון תעשיית הטלוויזיה העולמית שכבר מחבקת את הסדרה בנטפליקס.

העלילה אמורה למצוא הפעם את דורון קביליו והצוות שלו כשהם נאבקים בשתי חזיתות במקביל, נגד טרוריסטים מהחיזבאללה בלבנון ונגד גורמים פלסטינים מיליטנטים בשטחים הכבושים. חלק מהעונה יתרחש בחו"ל, כשהמסתערבים מגיעים אל בריסל, לשם נחטף אדם הקרוב אליהם בידי לוחמי חיזבאללה. אל הקאסט יצטרפו ענבר לביא הנפלאה ("לוציפר"), מארק איווניר הגדול, אמיר בוטרוס ("הכתר") וגם לוסי איוב ולואי נופי ("השוטר הטוב"), דני סטג, אבי אברומי ועוד. אל העונה הזאת ישובו, יחד עם ליאור רז, גם רונה לי שמעון, איציק כהן, עידן עמדי, דורון בן דוד ויעקב זאדה דניאל.

ליאור רז ואבי יששכרוף בהקרנת "פאודה" בניו יורק (צילום: GettyImages)
ליאור רז ואבי יששכרוף בהקרנת "פאודה" בניו יורק (צילום: GettyImages)

במקביל דיווח לאחרונה האתר בלומברג כי חברת ההפקה של רז ויששכרוף, Faraway Road Productions, עומדת בפני הצעת רכישה של קווין מאייר וטום סטאגס, בכירים לשעבר בדיסני, בהיקף של כ-50 מיליון דולר. החברה של רז ויששכרוף שותפה להפקת פאודה והייתה שותפה גם להפקת "פגע וברח", הסדרה הבינלאומית של נטפליקס בכיכובו של רז שלא הוארכה לעונה שנייה. יאללה פאודה.