הקיץ יכול להגיע: בריכות. מגלשות. מדשאות. מה צריך יותר

אחרי יותר משנה של השבתת קורונה, פארק המים שפיים חוזר עם מגלשות חדשות ומתכונת מאווררת מתמיד תחת הגבלות התו הסגול (יש כניסה לילדים ויש גם משמרת לילה)

בריכה היא אושר. פארק המים שפיים (צילום: מיטל דור)
בריכה היא אושר. פארק המים שפיים (צילום: מיטל דור)

אחרי יותר משנה שבה עמד סגור עקב מגפת הקורונה, יפתח בסופ"ש הבא פארק המים שפיים את שעריו לציבור הרחב לקראת חג שבועות תחת הנחיות התו הסגול. המשמעות: יש כניסה לילדים והכל סבבה.

הפארק בשפיים יחנוך גם מתחם חדש ומרשים של ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים מגיל שבע ומעלה, עם אפשרות תפוסה נרחבת שצפויה לצמצם את התורים למגלשות משמעותית. הנחיות התו הסגול שמגבילות באופן דרמטי את הצפיפות המותרת בפארק מבטיחות גם חוויה מאווררת ונעימה מתמיד.

מתחם המגלשות החדש בפארק המים שפיים (צילום: מיטל דור)
מתחם המגלשות החדש בפארק המים שפיים (צילום: מיטל דור)

הפארק משתרע על שטח של חמישים דונמים ובו בריכות, מסלולי אבובים ומגלשות לכל הגילאים, מתחמים רבים ואטרקציות מגוונות, שטחי דשא מרווחים, מוצלים ומזמינים ומתחמי מזון שונים בהגשה בכלים מתכלים. כדי להתמודד עם הנחיות התו הסגול, תפוצל השהות בפארק לבילוי יום (09:00 עד 16:00) ובילוי ערב (17:00 עד 22:00) וכרטיס כניסה יעלה 129 שקלים מגיל שנתיים ומעלה.

מספר המקומות מוגבל, כאמור, ורכישת כרטיסים תתאפשר רק מראש ודרך אתר האינטרנט של הפארק בלבדלא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום. יאללה, תתחילו את הקיץ.