פדופיליה זה נורא

היא מצאה חן בעיני עולם שלם של פדופילים, שאוהבים לראות ילדות מתלבשות כמו נשים ומעכסות על הבמה

איור: יובל רוביצ'ק
איור: יובל רוביצ'ק
15 ביולי 2015

נשבע לכם, אני נורא משתדל לא להטריח את הטור הזה במובן מאליו, גם אם לא תמיד הוא מובן לכל – אחרי הכל, אנחנו חיים במדינה שבה זה לא ברור לכולם שאורן חזן צריך להיות ראש הממשלה הבא. לא יודע למה. יש אנשים כאלה, והם מסרבים לארוז את הגפילטע פיש שלהם ואת תקליטי הדויטשה גרמופון שלהם ואת הרצח רבין שלהם, וללכת מפה. רון כחלילי צריך לעשות עליהם סדרה, או משהו.

אבל לפעמים צריך לצעוק גם את המובן מאליו. ביחוד כשהדבר הכי מוזר, זה שלאף אחד – כנראה – זה לא מובן, ולא מאליו. אז בבקשה:

[tmwdfpad]אולפן שישי, ערוץ 2, שתי כתבות בזו אחר זו. הראשונה מספרת את סיפורה של האשה החרדית האמיצה שחשפה את הרב הפדופיל בצפת, והתעמתה עם כל הקהילה שלה, ובסופו של דבר מצאה את עצמה מנודה ממנה. עזבו רגע את השמחה לאידם של החרדים הנוזלת מסדקי הכתבה – נקה מהחרדים את הפדופילים, ואתה מוריד להם שני מנדטים! – אבל באמת שמדובר בכתבה חשובה, בנושא ראוי, ובגיבורה אמיתית. ומרוב שהם שיכנעו אותי ברצינותם העיתונאית, האצבע על השלט מעלה בתפקידה, ושכחה להעביר מיד לפני האייטם הבא, למרות שכבר שנים אני מנסה ללמד את האצבע הזאת ששני אייטמים ברצף בחדשות ערוץ 2 שאחד מהם איננו מעורר בחילה הוא אירוע סינגולרי קוסמי, שדי בדומה לחתול של שרדינגר, היתכנותו היא תיאורטית בלבד;

כי הנה, מיד אחריה מגיעה כתבה על נערה בת 14 מחולון, שפלא פלאים, נכנסה לחנות של דיור בפריז וצדה את עינו של המעצב הראשי של בית האופנה, שמיד בחר בה לפתוח את תצוגת האופנה השנתית של דיור. אלא שכאן לא רב הוא זה שחושב שילדים בני 14 הם סקסיים שחבל"ז, זה המעצב הראשי של דיור, ולכן במקום להזדעזע הופך הטון הכללי להיות מעריץ ומוקסם:

ראו איך היא ניצלה מעוני, על ידי הצטיינות בלימודים!
(לא, לא על ידי לימודים);
סליחה, על ידי כישרון!
(לא, אין לה שום כישרון חוץ מעצמות לחיים גבוהות);
על ידי התמדה!
(לא, היא בסך הכל נכנסה לחנות בפריז).

ואתה תוהה, אם כך, מדוע לא עושים כתבות מרגשות שכאלה על הזוכים בפיס, או על הנכדים של יצחק תשובה – “הוא חי מהיד לפה, עד היום שבו נולד במקרה לבן של יצחק תשובה" –

והסיבה היא, כי זוכי הפיס והנכדים של יצחק תשובה לא עשו שום דבר כדי לזכות במזלם הגדול, ואילו אותה ילדה בת 14 עשתה גם עשתה – היא מצאה חן בעיני עולם שלם של פדופילים, שאוהבים לראות ילדות מתלבשות כמו נשים ומעכסות על הבמה, או איך שהגדיר זאת היטב סוכן הדוגמניות רוברטו: “איך שראיתי אותה, ידעתי שהיא גוש הזהב שלי!"

גוש זהב, כך הוא קרא לילדה בת 14, ואף אחד באולפן לא הרים גבה, לא זז בכסאו בחוסר נוחות, כולם מחייכים מאוזן לאוזן: סוף סוף משהו טוב קורה בארץ, אחרי כל החרדים הפדופילים האלה. אז כנראה צריך שיוגד המובן מאליו, אז בואו נגיד ואת זה ונלך להקיא בפינה:

חברת החדשות היקרה, ערוץ 2 אהוב וחכם: כמה ילדות שצופות עכשיו במשדר החדשות שלכם, יכולות לקחת את הסיפור המרגש של הילדה הדוגמנית, ולאמץ אותו כמודל לחייהן? כמה מהן יקחו מטוס לפריז, יכנסו לחנות – נסו את הגבינריה של אנדרואה בגדה השמאלית, מומלץ! – ויצאו משם עם חוזה דוגמנות?

ואם זו הדרך שעליה אתם ממליצים לנערות צעירות, ובהנחה שהדרך הזו לא תביא אותן לחיים בלונדיניים של עושר ואושר וגבינות של אנדרואה – כמה מהן, ביאושן, יגידו: טוב, שיהיה צפת. שיהיה עשרה ילדים. שיהיה רב פדופיל. לפחות זה לא השקר הזה שמכרו לי בחדשות, כאילו אם רק אהיה בלונדינית מספיק, ואם רק יהיו לי עצמות לחיים גבוהות מספיק, ואם רק ארשה לגברים מבוגרים להזיל עלי ריר – חכה לי מסייה אנדרואה, חכי לי קממבר כמהין בלו, הנה אני באה!

“גוש הזהב שלי", הוא קרא לה. וכולם באולפן חייכו בסיפוק.