קול העיר החופשית: לכולם יש פודקאסט. עכשיו גם לתל אביב

תל אביב, שומעת? גיא פינס מתארח בפודקאסט "ללא הפסקה" (צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו)
תל אביב, שומעת? גיא פינס מתארח בפודקאסט "ללא הפסקה" (צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו)

לתל אביב היה הכל. אבל לא היה לה פודקאסט. עיריית תל אביב-יפו מתקנת את זה כעת עם ההסכת "ללא הפסקה", שבו דמויות תל אביביות בולטות מספרות על העבר וההווה שלהן בעיר, על השנאות והאהבות שלהם בעיר, וכמובן על דירות מסריחות. בין האורחים: רביב דרוקר, דפנה לוסטיג, גיא פינס, אקו ועוד

יכול להיות שיש בישראל יותר מגישי פודקאסטים ממאזיני פודקאסטים? לא נופתע. השנים האחרונות ראו זינוק אדיר במספר הפודקאסטים בעברית ובמגוון אינסופי של נושאים, ובאזורים מסוימים בעיר התחושה היא שלכולם יש פודקאסט והם עסוקים כל היום בראיונות ושיחות זה בפודקאסטו של זה. אבל עכשיו הגיעה העת שגם לתל אביב עצמה יהיה פודקאסט, שם אפשר יהיה לשוחח על הנושא שהכי מעניין אותנו בתל אביב, והוא כמובן תל אביב עצמה.

עוד פודקאסט. כן, אנחנו יודעים, יש לכם מספיק כאלו בחיים, לא כולל הפודקאסט שאתם מגישים בעצמכם, הפודקאסט שאתם עושים לו…

Posted by ‎עיריית תל-אביב-יפו‎ on Wednesday, July 12, 2023

עיריית תל אביב-יפו השיקה החודש את "ללא הפסקה", שם מתבקש לפודקאסט עירוני שמספק הצצה בלתי פורמלית לחיי דמויות מפתח מוכרות בעיר, באמצעות שיחה כנה, חשופה, קולחת ולא מצונזרת על כל מה שטוב כאן וגם על מה שפחות: האתגרים, הדירות המשפילות, ההתחלות הקשות, ההתפתחות בתוך הבועה התל אביבית, האהבה והשנאה לעיר והסיבה האמיתית שבגללה בוחרים לגור בעיר הזאת בשלב כלשהו בחיים.

בעירייה מסבירים כי מטרת הפודקאסט, הנושא את שם הסלוגן שניתן לעיר בניינטיז וקצת פחות תקף היום, היא לחשוף את מהות העירוניות התל אביבית "ואת הפסיפס האנושי שהרכיב אותה בראשית דרכיה ומרכיב אותה בימינו אנו. שיח אמיתי המציג את המורכבות שבחיים בעיר הגדולה; להצליח, להתפתח, לצמוח ולהתבלט בתוך כל הרעש והנוף האורבני הסואן שמהווה מוקד משיכה תרבותי וחברתי". בפרקים הראשונים התארחו גיא פינס, ירון לונדון ודפנה לוסטיג, ובשבועות הבאים צפויים לנחות באולפן ההסכת תל אביבים לוהטים נוספים.

הפודקאסט השבועי, בהגשת שני לוי מצוות לשכת דובר עיריית תל אביב-יפו ואורי טולדיאנו, פודקאסטר וותיק ואקטיביסט חברתי, נוצר בשיתוף ועבור תושבים בעבר, בהווה ובעתיד. הקשבנו לפרק הראשון והיה חמוד בטירוף ובטח יותר טוב מכל מה שתוכלו למצוא ברדיו. רגע, מישהו פה עוד שומע רדיו? לא חשבנו.