פוטסקריי, מלבורן – השכונה עם הסצנה הקולינרית הכי לוהטת

השכונה היא היהלום הכי בוהק של מערב מלבורן, בעיקר הודות לקהילות המהגרים שהפכו אותה לביתן

פוטסקריי, מלבורן. (צילום: Graham Denholm)
פוטסקריי, מלבורן. (צילום: Graham Denholm)
24 בספטמבר 2019

מי שהמציא את הפראזה האנגלוסקסית "West is best" בטח חשב על פוטסקריי. השכונה היא היהלום הכי בוהק של מערב מלבורן, בעיקר הודות לקהילות המהגרים שהפכו אותה לביתן. סיר היתוך של תרבויות ממקומות מרוחקים כמו אתיופיה ווייטנאם נותן לשכונה טאץ' של מקומות אחרים, מה שאומר שאפשר לזלול קארי עיזים עם אינג'רה ולשלוק מרק פו מושלם ולצוד את הקאנולי הכי טוב בעיר – והכל באותו רחוב. והרפיוטיישן של הסצנה הקולינרית הלוהטת בשכונה כבר לא לבד: גם סצנת האמנות בשכונה פורחת ומשגשגת, בעיקר הודות ל-Footscray Community Arts Centre, מרכז לביטוי תרבותי, אמנות עכשווית ומעורבות קהילתית. אל תחמיצו.

להזמנת טיסה זולה למלבורן עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: את הכל. כמו שאמרנו, אוכל הוא חלק מרכזי מכוח המשיכה של פוטסקריי והבאן מי הוייטנאמי הוא הסנדוויץ' הרשמי של השכונה. ההמלצה שלנו היא מאפיית Nhu Lan, שם תוכלו להתקמבן על באגט עם עור חזיר פריך באותו מחיר שעלה לכם כרטיס הרכבת הקלה שהביא אתכם לשכונה.

לשתות: מיסטר ווסט הוא המקום לאוהבי אלכוהול טוב בשכונה: בירות ארטיזנליות, יין טוב, משקאות חריפים איכותיים וקוקטיילים נהדרים הם מושכי הקהל העיקריים כאן. זה המקום להתעצל בו בימי ראשון כשהשמש מנצנצת מבעד לאיזור העישון הידידותי לכלבים (אין לראות בכך המלצה לקחת את הכלב שלכם לטיול באוסטרליה).

לעשות: מחפשים פירות אקזוטיים, קצביות זולות, פירות ים טריים וחנויות מתמחות שמוכרות הכל, מרטבים סיניים ועד ממרחים מקסיקניים? תוכלו למצוא הכל ואף יותר מזה בקרנבל הגסטרונומי שהוא שוק פוטסקריי.

לישון: בלו את הלילה במלון Plough, חלל מולטי-טאסקי שהוא גם מסעדה, גם בר וגם מלון עם כתריסר חדרים נוחים ומינימליסטים בעיצוב בוטיקי. להזמנת חדר במלון

והמקומיים אומרים: "היא רב-תרבותית, יש בה ברים מעולים ואוכל מצוין, והיא שכונה זולה יותר ועם פחות טיפוסים מעצבנים מכל אזור אחר בעיר".