דיסקו 2022: פולו & פאן חוזרים לישראל. והפעם זה לייב

פולו אנד פאן (צילום: Barrere & Simon)
פולו אנד פאן (צילום: Barrere & Simon)

ההרכב האלקטרוני הצרפתי שהפתיע את הסצנה והפך לאחד האהובים בישראל חוזר למופע לייב מלא בפארק הלאומי ברמת גן, שיהיה חלק מרכזי מפסטיבל הופעות לייב חדש של מוזיקה אלקטרונית בסוף מאי. נשמע כמו מסיבה

הקיץ הקרוב ממשיך להתחמם בכל הקשור להופעות שנוחתות כאן מחו"ל, והבוקר אנחנו מתבשרים על חזרתו לחופינו של הרכב שכבר העיף כאן את הקהל לשמיים בנובמבר האחרון עם די.ג'יי סט: הצמד הצרפתי פולו & פאן עם האלקטרו-דיסקו-האוס הסקסי שלו יגיע למופע לייב מלא בפארק הלאומי רמת גן.

Polo & Pan, הלא הם אלכסנדר גרינספן ופול ארמנד-דליל, ממשיכים לצבור קהל, מעריצים ותאוצה עם שירים שמתנגנים בכל העולם, קליפים נוטפי שיק וטאץ׳ צרפתי אלגנטי לתוכו הם שוזרים מלודיות וביטים אלקטרוניים. זו תהיה הפעם הרביעית שהם מופיעים בישראל, כשבשלושת הפעמים הקודמות הם מסתפקים בדי.ג'יי סט מרהיב שהפתיע את הסצנה והצליח למשוך אלפים לחוות שלם ב-2021 ולחוות רונית ב-2019. הקהל בישראל אוהב אותם, על זה לא יכול להיות ויכוח.

בשנים האחרונות גם העולם אוהב אותם, והם התברגו צמרת היוצרים האלקטרוניים העולמית בעזרת תמהיל ייחודי, שלא מפחד לשאוב השפעות של מוזיקת עולם, סינת'פופ ושנסונים אל תוך חבילת גרוב מוקפדת שממיסה רחבות מסביב לעולם. הצמד ינגן סט מרכזי בפסטיבל Live Live Live בפארק רמת גן, פסטיבל שצפוי להתמקד בהופעות לייב של הרכבים אלקטרונים מובילים ולוקח קדימה את החיבור בין אלקטרוניקה, אינדי רוק והשפעות מוסיקליות נוספות.

>> פולו & פאן בפסטיבל Live Live Live, פארק לאומי רמת גן 28.5. עוד פרטים וכרטיסים כאן