The Hole in The Wall: הפופ-אפ האסיאתי שמגיש לכם מנות גיוזה חריפות חינם

ספרייט וזוכה משחקי השף אור גינסברג פותחים פופ-אפ אסיאתי ומחלקים לכם מנות גיוזה בחינם לצד ספרייט lime אל תוך הלילה. אנחנו לא עובדים עליכם, נשבעים. כל הפרטים

גיוזה, לכולם! צילום: אנטולי מיכאלו
גיוזה, לכולם! צילום: אנטולי מיכאלו
4 בדצמבר 2018

תוכן שיווקי

צילום: אנטולי מיכאלו | הפקה: קראוון מדיה 

אנחנו לא צוחקים, לא מדובר בתרגיל ואנחנו מבטיחים שאין קאץ' – שף אור גינסברג, זוכה העונה השנייה של "משחקי השף" שהקים באחרונה את מסעדת Selas האסיאתית, מחלק גיוזות וספרייט בחינם. כן, קראתם נכון. מדובר בשיתוף פעולה בין השף לספרייט שיקרה פעמיים בלבד (רביעי וחמישי, 12-13.12), בו יחגג חיבור הטעמים המתבקש של מנות אסיאתיות פיקנטיות והמשקה המוגז והמרענן, הזדמנות מצוינת עבורכם להעמיד את סף החריפות שלכם במבחן (ולקבל גיוזות וספרייט על חשבון הבית, כמובן).

שילוב מרענן, ספייסי ומלא בטעם – ספרייט ואסיאתי. צילום: אנטולי מיכאלו
שילוב מרענן, ספייסי ומלא בטעם – ספרייט ואסיאתי. צילום: אנטולי מיכאלו

במסגרת הפופ-אפ הקולינרי, גינסברג מתעתד ליצור חלון ייעודי ברחוב נחלת בנימין 61 (שאתם כנראה מכירים כסביח השרון) וממנו יגיש מנות גיוזה לכל מי שמבקש. את המנה האסיאתית הגה השף במיוחד לצורך שיתוף הפעולה, כדי למצות את שילוב הטעמים שבין ספרייט למטבח האסיאתי בצורה הטובה ביותר ובעיקר כדי להראות לתל אביב מהי גיוזה אמיתית.

שף אור גינזברג. צילום: אנטולי מיכאלו
שף אור גינזברג. צילום: אנטולי מיכאלו

מה זה אומר בעצם? שהחל משעה 22:30 ועד גמר המלאי, תוגש לכל באי החלון מנה שווה במיוחד המורכבת משלושה כיסוני גיוזה במילוי ירקות בליווי קרם תירס מעושן עם שלושה רטבים בחריפות משתנה – חריף, פינקטי ולוהט. אתם כמובן לא תדעו אילו מבין שלושת הכיסונים הוא עם הרוטב החריף ביותר, אבל זה כל הספורט. לצד מנות הגיוזה יוגש המשקה החדש Sprite lime, שבזכות הטעם הלימוני העז והמרענן יאזן את הטעמים הפיקנטיים כמו שצריך. הפופ-אפ יסתיים בהגשת המנה האחרונה, כך שכדאי להגיע בזמן.

פופ-אפ The Hole in The Wall, רביעי וחמישי, 12-13.12, נחלת בנימין 61, תל אביב. לחצו כאן לעוד פרטים

שלוש דרגות חריפות, מנה אחת. צילום: אנטולי מיכאלו
שלוש דרגות חריפות, מנה אחת. צילום: אנטולי מיכאלו