חודש ההמבורגרים: אירוע הפופ-אפ של קוקה-קולה יעשה לכם את השלוק

לא יכולים בלי קוקה-קולה לצד ההמבורגר שלכם? כדאי שתעשו את זה כמו שצריך. הסומלייה של קוקה-קולה מגיעים למסעדות וההמבורגריות המשתתפות בחודש ההמבורגרים יסבירו (וידגימו) לכם בדיוק איך עושים את זה

26 ביולי 2018

טירוף ההמבורגרים שלנו בשיאו ובכנות, אין דבר משובב נפש יותר מספיישלים מטורפים שרק מחכים שינגסו בהם. מיטב המסעדות וההמבורגריות בעיר כבר משתתפות בחגיגה, ויש להן הפתעה רצינית עבורכם שקשורה במלווה המושלם לצד הקציצה האהובה עליכם.

אגאדיר. צילום: אנטולי מיכאלו
אגאדיר. צילום: אנטולי מיכאלו

זה לא סוד שקוקה-קולה הוא הדבר הנכון לשתות לצד המבורגר, וזה פשוט עובד.משהו בקרירות המבעבעת והמתקתקה הולך כל כך טוב לצד הנימוחות החמימה והעסיסית שיהיה חטא להפריד ביניהם – יעידו שלל הנסיונות הכושלים להפריד בין השניים. ואם כבר אתם שותים קוקה-קולה, כדאי שתעשו את זה כמו שצריך, ואם יורשה לנו – באופן המושלם.

קוקה-קולה. צילום: שרון צובלי
קוקה-קולה. צילום: שרון צובלי

במסעדות וההמבורגריות המציעות את ספיישל חודש ההמבורגרים עתידים להפתיע את הסועדים סומלייה מטעם קוקה-קולה שיסבירו לכם (וידגימו לכם) בדיוק איך לשתות את כוס הקוקה-קולה שלכם. החל ב-26 ביולי ועד לסוף חודש ההמבורגרים (18 באוגוסט) יופיעו הסומלייה במספר נקודות בעיר, ביניהן מוזס רוטשילד ודה ליטל בורגר שופ, ויגישו לכל הסועדים את הקוקה-קולה שלהם בכוס מיוחדת, עם פלח לימון, קרח והכי חשוב – בטמפרטורה מושלמת של כ-3 מעלות צלזיוס. עוד לא ניסיתם את הספיישלים שלנו? הגיע הזמן!

תעשו את זה כמו שצריך. צילום: שרון צובלי
תעשו את זה כמו שצריך. צילום: שרון צובלי