פלורנטין זכתה בהמבורגר פרימיום חדש ממסעדת הבשרים הוותיקה

החשיפה לצפון. ההמבורגר של NG. צילום: מתוך האינסטגרם ng_restaurant
החשיפה לצפון. ההמבורגר של NG. צילום: מתוך האינסטגרם ng_restaurant

פופ-אפ המבורגרים חדש מבית NG התמקם בפלורנטין, והוא הולך לעשות לכם את הקיץ - מעבר לבשר המצטיין, מציעים שם גם "המבורגר שיכור", רטבים מופרעים (חרדל אננס, מנגו צ'יפוטלה, תפוז צ'ילי ועוד) ואפילו תוספת של פרוסת כבד אווז מעוטרת בשבבי קקאו ולרונה, למקרה ואתם רוצים להרגיש כמו אוליגרכים

16 ביולי 2023

סצנת אוכל הרחוב בעיר – תתחדשי: המבורגר עסיסי חדש מזנק לזירה הצפופה ממילא, אבל המקור שלו מצליח לשבור את תקרת הזכוכית של ההמבורגרים התל אביבים. כי זה לא סתם המבורגר, אלא כזה שנושא את חותמת האיכות של NG. ההמבורגריה של NG – או אם תרצו להשתמש בשמו המלא, אז NG BURGER – HAPPY SUMMER By NG – נפתח בהרצל פינת פלורנטין (במקום מסעדת נינה שנסגרה לאחרונה) בשיתוף פעולה עם איזי קפה. "צמוד לסניף שלהם התפנה נכס, והחלטנו לשלב כוחות בפופ אפ המבורגר ובירה לקיץ", מסביר גיורא אשכנזי, בעלי מסעדת הבשר הוותיקה.

אהבנו אותם גם כשקראו לזה "גוסט קיצ'ן". ההמבורגר של "גוסט קיצ'ן" מבית NG. צילום: אינסטגרם
אהבנו אותם גם כשקראו לזה "גוסט קיצ'ן". ההמבורגר של "גוסט קיצ'ן" מבית NG. צילום: אינסטגרם

בלב המקום עומדת הקציצה הסקסית של NG, שמגיעה בפורמט נייקד בורגר (220 גרם) וסלימבורגר (120 גרם) מנתחי בשר בגידול מקומי. מכאן העניינים מתחילים להשתגע, בקטע הכי טוב שאפשר לדמיין: בורגר שיכור, שעובר השקייה בבירה לפני ההגשה, רוטב גבינת צ'דר מיושנת שנמזג מעל, רטבים בטעמי חרדל אננס, מנגו צ'יפוטלה, תפוז צ'ילי, שום פלפל שחור וקולי דובדבנים, וטופינגז בווייב של מסעדת שף כגון בייקון בקראסט מייפל ופטריות רעמת האריה טריות (8-25 ש"ח).

רוצים לשדרג ביותר משקל תשעים? תמורת 25 ש"ח יניחו על ההמבורגר שלכם פרוסת כבד אווז עבה מעוטרת בשבבי קקאו ולרונה, כי אם כבר שחיתות אז עד הסוף. אבל זהו רק היוצא מן הכלל לעומת שאר המחירים הסבירים ביחס לענף: 48 ש"ח לנייקד בורגר, 39 ש"ח לסלימבורגר (58/72 ש"ח לדאבל/טריפל בהתאמה), 52 ש"ח לווג'י בורגר (200 גרם) – ודיל בורגר, צ'יפס ובירה ב-61 ש"ח. באגף השתייה תמצאו בקבוק קרלסברג לומה ב-12 ש"ח, סמות'י מרגריטה ו-SMOOTHIE BEER – בירה מוקצפת במרקם של ברד עננים (32 ש"ח).

גם כשהוא הוגש רק במסעדה אהבנו אותו. ההמבורגר של NG (צילום: NG בפייסבוק)
גם כשהוא הוגש רק במסעדה אהבנו אותו. ההמבורגר של NG (צילום: NG בפייסבוק)

הפופ אפ, שנפתח לפני מספר ימים, פועל כרגע רק בערב. החל משבוע הבא שעות הפתיחה יוקדמו ותוכלו לזלול המבורגר ולשתות בירה כבר מהצהריים. מעצם ההגדרה כפופ אפ קיץ נקבע מועד הסגירה לחודש ספטמבר, אך אשכנזי משאיר שביב של תקווה ואומר ש"אנו בודקים את השטח ונחליט". אז אם אתם רוצים לראות את המבורגר הזה הופך לבן בית בפלורנטין, כדאי שתתנפלו על ההזדמנות.
הרצל 77, ראשון-שבת מ-19:00 (שעות פתיחה בהרצה)