פיקאצ'ו והצפון הישן: המקומות הסודיים שגילינו בזכות פוקימון גו

אפליקציית פוקימון גו אולי לא עזרה לחיי המין שלנו, אבל בזכותה מצאנו כמה פינות חמד בעיר שכדאי גם לכם להכיר. אז איפה אפשר למצוא פוקימוני ים ומדבר גם יחד ולמה פיקאצ'ו חולה על הצפון הישן?

פוקימון גו (צילום: shutterstock)
פוקימון גו (צילום: shutterstock)
14 באוגוסט 2016

אחרי שדאגנו שלא תישארו מאחור עם המדריך המלא למאמן הפוקימונים התל אביבי, הגיע הזמן שכולנו נתקדם כמה שלבים באפליקציית המציאות הרבודה פוקימון גו. מכיוון שגם אנחנו עוד לא התייאשנו מרדיפה אחר יצורים מצויירים (אפילו נטשנו קצת את סנאפצ'ט לטובת העניין), שמנו לב שהרבה פעמים אנחנו מגיעים למקומות ממש מגניבים בתל אביב. לטובת מי שמתרכזים בציד, הנה כמה מקומות שכדאי להרים בהם את הראש מהמסך.

גן הפסגה

סמטאותיה הפתלתלות של יפו העתיקה כבר לא מסבירות את פניהן רק לתיירים אמריקאים במרדפם אחר כלי יודאיקה מצועצעים. כעת גם מאמנים יודעי דבר מפלסים את דרכם בין השיחים והפינות הנסתרות של גן הפסגה כדי להתייחד עם פוקימוני ים נדירים, במה שמצטייר כקרוזינג העצוב ביותר בעולם.

A photo posted by Natalie Mor (@nataliemor1) on

גינת אמסטרדם

אף שבדרך כלל הוא לא מתאפיין בעוצמה יוצאת מגדר הרגיל, בקרב שחקני פוקימון גו צבירת פיקאצ'ואים היא מלחמת סטטוס. במה שלא יכול להתפרש אלא כנטייה בורגנית משונה, הפוקימונים הצהובים והנחשקים הללו מתים על הצפון הישן, בייחוד על גינת אמסטרדם שבאזור ארבע ארצות.

המרפסת בדיזנגוף סנטר

לא ביקרתם שם מאז הימים שבהם עישנתם בלאקדוויל, אבל כדאי לכם לחזור למרפסת המשונה בסנטר הסמוכה למועדון הכושר ג'ימי כדי להגביה את מדד ה־XP. ילדי האימו ששורצים באזור דופקים שם לורים כאילו אין מחר.

בניין רקנאטי באוניברסיטה

בזמן שרבים מהפוקימונים מחרימים את גילמן בניסיון לחתור תחת הנרטיב ההגמוני של הגבר הלבן אש קטצ'אם, המקום היחיד בעיר שבו אפשר ללכוד צ'רמנדר או וולפיקס מלכותיים הוא דווקא הבניין של הפקולטה למשפטים. שימו לב שאינכם לוכדים בטעות איזה דושבג מזדמן, הוא עלול להתפתח בשלבים מאוחרים יותר של המשחק לעו"ד ציון אמיר.

יס פלאנט ראשון לציון

מעולם לא חשבתם שתרצו לבקר בראשון לציון, שלא לומר ביס פלאנט ראשון לציון, עד שהפכתם למאמני פוקימונים חדורי מטרה. בזכות האגם שסמוך לקולנוע שורצים שם פוקימוני מים, בגלל הדיונות הקרובות חוגגים שם פוקימוני מדבר, ואם כל זה לא מספיק – הילדים המדושנים מסוכר ומבמבה מפעילים לורים באופן תדיר.

A photo posted by Galya Aviram (@galyany) on