נינטנדו ונטפליקס הודיעו על סדרה חדשה ביקום של פוקימון

מי היה מאמין ש"פוקימון" תהיה המילה הסבירה בכותרת. מתוך "פוקימון קונסיירז'"
מי היה מאמין ש"פוקימון" תהיה המילה הסבירה בכותרת. מתוך "פוקימון קונסיירז'"

בום מטוקיו: הסדרה החדשה, "פוקימון קונסיירז'", לוקחת צעד הצידה מהנושא המוכר והאהוב של סדרת האנימה - קרבות פוקימונים - ותתרחש במלון בו הפוקימונים (והמאמנים שלהם) באים לנפוש. "המלון של פולטי", גרסת פיקאצ'ו? למה לא

27 בפברואר 2023

יום פוקימון הבינלאומי, שחל היום (במקביל ליום החצ'פורי הבינלאומי, מתברר) הגיע השנה עם הפתעה גדולה: סדרה חדשה של "פוקימון", מותג המדיה הרווחי ביותר בעולם (באמת, תבדקו אותנו. יותר ממיקי מאוס, "מלחמת הכוכבים" או נסיכות דיסני) בדרך לנטפליקס. היא תקרא Pokemon Concierge – כן, קונסיירז', כלומר שוער של בית מלון – והיא אכן תעסוק בבית מלון בו משתכנות מפלצות הכיס האהובות וגם הבעלים שלהן. אלו כרגע כל הפרטים שיש לנו, מלבד העובדה שלגיבורה (הקונסיירז'ית) קוראים הארו ושפסיידאק, אחד הפוקימונים היותר איקוניים, מופיע יחד איתה בטיזר הקצרצר.

ההכרזה הזו מגיעה ימים ספורים לאחר שהוכרז שסדרת האנימה הקלאסית של "פוקימון" – למעשה, שורה של סדרות שממשיכות אחת את השנייה – תגיע לסוף עידן בתום 25 שנה,כאשר אש קצ'ום, הגיבור הבלתי נשכח עם הכובע האדום, סוף סוף יגשים את מטרת חייו – להיות מאמן הפוקימונים מס' אחת בתום יותר מ-1200 פרקים (הסדרה תמשיך עם דמויות ראשיות אחרות). לאור העובדה שהסדרה הזו כבר סחטה פחות או יותר את כל העלילות שיכולות להיות קשורות לקרבות פוקימונים, בשנים האחרונות ראינו ספינאופים בז'אנרים אחרים – כמו הסרט "הבלש פיקאצ'ו" – וכעת נראה שהדבר הגדול הבא עבור הפרנצ'ייז הוא "המלון של פולט- כלומר, פיקאצ'ו". אנחנו בעד, ולו בגלל שאין לנו כוח לעונת האיחוד של "פולטי".