אחרי שנה: מופעי האיחוד של פורטיסחרוף חוזרים, ויש כרטיסים

החדשות הטובות: מופעי האיחוד של פורטיסחרוף שבוטלו ב-2020 יתקיימו בחודש הבא. החדשות היותר טובות: יהיו שש הופעות במקום שתיים. החדשות הכי טובות: מכירת כרטיסים תחל בשבוע הבא

פורטיסחרוף (צילום: אורית פניני)
פורטיסחרוף (צילום: אורית פניני)

זה אמור היה להיות אחד מאירועי המוזיקה הגדולים והחשובים של 2020 בחודש מאי שעבר, אבל למגפת הקורונה היו תוכניות אחרות ומופעי האיחוד של פורטיסחרוף – שהיו כבר סולד אאוט לחלוטין – בוטלו ונדחו עד להודעה חדשה. הבוקר ההודעה החדשה הזאת הגיעה ובאמתחתה סרטון חמוד במיוחד בכיכובו של הצמד:

ההודעה כוללת בשורה טובה במיוחד: בעקבות התאמתן של ההופעות לתקנות הקורונה, יועברו רובן לאמפי רעננה ובמקום שתי ההופעות שתוכננו יתקיימו לא פחות משש הופעות (אחת מהן בבריכת הסולטן בירושלים). לאחר שמחזיקי הכרטיסים מהשנה שעברה יכורטסו מחדש לאורך השבוע על פי מקומות הישיבה שרכשו, תפתח מחדש בעוד שבוע (27.4) מכירת כרטיסים למקומות הנותרים.

ההופעות עתידות לציין 30 שנה לאלבום המופת של פורטיסחרוף "1900?", אלבומם המשותף השני (ובעצם הראשון שיצא תחת שמם החדש, המפלצת הדו-ראשית פורטיסחרוף). מתוך האלבום יצאו שלל להיטים. ביניהם: "אמריקה", "חלום כחול", "נעליים", וההמנונים "אין קץ לילדות", ו"ניצוצות".  לרגל האיחוד וחגיגות ה-30, יוצא "1900?" במהדורת ויניל כפול מיוחדת, הכולל את כל שירי האלבום המקורי + תוספות מיוחדות ונדירות, כמו גם את "נעליים 2020?" – רמיקס חדש של RED AXES.

רוכשי הכרטיסים המשולבים להופעה + תקליט חתום/לא חתום, יקבלו את התקליטים במופעים עצמם. מומלץ לכרטס או לרכוש רק באתר הבלעדי למכירת כרטיסים להופעות ברעננה: https://www.eventim.co.il/fortisakharof