אל תהיו ליצנים: הסייל שיסדר לכם תחפושות מקוריות באמת לפורים

מתוך האופרה "פאליאצ'י" (צילום: יוסי צבקר)
מתוך האופרה "פאליאצ'י" (צילום: יוסי צבקר)

אוקיי, יש מצב שפתרנו לכם את מצוקת התחפושת לפורים: האופרה הישראלית תפתח את מחסן התלבושות שלה ותקיים מכירת ענק של תלבושות שעוצבו למופעים הגדולים שלה, עם פריטים החל מ-50 שקלים. אנחנו כל כך הולכות להתחפש למוצארט סקסית

מכירים את זה שעוד מעט פורים ואין לכם למה להתחפש? מכירות את זה שבא לכן לעטות תחפושת מקורית אבל בכל החנויות יש רק תחפושות של עובדות מין? ובכן, סמנו ביומנים את יום ראשון ה-12.2, כי יש לנו מידע מוקדם על הפתרון שירים לכם את החג הקרוב: מכירת תלבושות ענקית ומשוגעת של בית האופרה הישראלית. אגב, הנה סרטון חמוד של משהו שקורה שם הערב אם אתם במקרה בסביבה:

בכל מקרה, כן כן, הבנתם לגמרי נכון, האופרה הישראלית פותחת את מחסני התלבושות שלה לקהל הרחב ותקיים מכירה של מאות תלבושות לקראת חג פורים. במכירה יוצעו מאות תלבושות מרהיבות ומושקעות שנתפרו במיוחד עבור הפקות אופרה שונות ומגוונות לאורך השנים וביניהן מהאופרות "ריגולטו", "לה טרוויאטה", "נבוקו", "אותלו", "אטילה" ורבות אחרות. זה אומר כמובן הרבה בגדים בארוקיים ופיאות מפונפנות, אבל האופרה הישראלית הפגינה בשנים האחרונות ורסטיליות עיצובית כך שלכו תדעו איזה אוצרות תמצאו שם. נגיד, היינו שמחות לאמץ את השמלה והפאה שבקליפ הזה:

מה שבכלל נחמד זה שלפחות חלק מהתלבושות המושקעות שמעצבי האופרה הישראלית רקחו לאורך השנים, יימכרו בתמחור עממי יחסית ותוכלו לרכוש שם פריטים במחירים שמתחילים ב-50 שקלים, משל הייתם בכלל באיזה באזאר באלנבי ולא באחד ממקדשי התרבות הגבוהה של תל אביב. המכירה תתקיים בסטייל הראוי באכסדרת בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ'), 12.2, בין השעות 12:30 ל-16:30. מהרו כי מלאי המלמלות, התחרה והמחוכים מוגבל.