כמוני מסכה חה חה: תיאטרון אורנה פורת מציל את פורים

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הפך להיט אונליין בסגר הראשון; שנה אחר כך הוא כבר מגיע מאורגן לפורים עם פסטיבל שלם של הצגות ופעילויות בדיגיטל לכל המשפחה

"מולאן" בפורים. תיאטרון אורנה פורת (צילום: כפיר בולוטין)
"מולאן" בפורים. תיאטרון אורנה פורת (צילום: כפיר בולוטין)
3 בפברואר 2021

כן כן, חג פורים הולך ומתקרב וכל הסימנים מראים שאנחנו הולכים לחגוג אותו תחת שלל מגבלות ותקנות קורונה, וגם אם לא יהיה סגר אופציות הבילוי בחג יהיו מצומצמות ונחגוג בעיקר בבית. וכשהורים לילדים אומרים "נחגוג בבית" הם מתכוונים ל"נתמכר לכדורי הרגעה ונקווה לצאת מזה בחתיכה אחת". אך אל דאגה, המסך הטוב והמיטיב יושיע את חיי המשפחה גם בחג הזה:

"הודיני", תיאטרון אורנה פורת (צילום: כפיר בולוטין)
"הודיני", תיאטרון אורנה פורת (צילום: כפיר בולוטין)

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, על מאגר ההצגות הנאה שלו אונליין, היה אחד מהלהיטים הגדולים והמפתיעים של הסגר הראשון בפורים שעבר. מאז הייתה להם שנה שלמה לשכלל ולהשתכלל עם הרעיון והנה בפורים הקרוב יציג התיאטרון פסטיבל פורים און ליין, המוגדר כ"חגיגה תיאטרלית דיגיטלית משובחת לילדים ולכל המשפחה".

הפסטיבל יכלול שמונה הצגות שיעלו בשבועיים שבין ה-21.2 וה-7.3, ביניהן "מולאן", "אי המטמון", "שרלוק הולמס", "הודיני" ו"בגן של ביאליק". ההצגות עצמן ילוו בפעילות חווייתית עשירה לפני ואחרי, בין היתר סרטוני DIY ליצירת תיאטרון בבית, טיפים מאחורי הקלעים, סרטוני הדרכה, מחזות ועוד.

המכירה להצגות ולפעילויות כבר החלה, עוד פרטים באתר התיאטרון.