ג'ראלד, פטיסרי שוויצרי ייפתח בדצמבר בחלל של מסעדת אלבה

החיים אחרי אלבה: פטיסרי שוויצרי בשם ג'ראלד ייפתח בסוף חודש דצמבר בחלל של מסעדת אלבה

28 באוקטובר 2014

אחרי חודשים ארוכים בהם היה נטוש החלל של מסעדת אלבה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ייפתח בסוף חודש דצמבר פטיסרי שוויצרי חדש בשם ג'ראלד (Gerald).

מסעדת אלבה של השף יאיר יוספי והמסעדן ג'ו מרסיאנו, נסגרה באפריל השנה, ומאז עמד החלל – על דמי השכירות הגבוהים שלו – שומם. הפטיסרי החדש שייך למשפחת בופ, שעלתה לישראל משוויץ בשנת 1993. אב המשפחה, ג'ראלד, עוסק בבישול ואפייה מגיל 15. בשוויץ הוא היה בעליהן של קונדיטוריות באזור לוזן (Lausanne), ועכשיו הילדים שלו, ג'ניפר ויונתן, שחיים בישראל, החליטו לפתוח פטיסרי שוויצרי.

לשאלתנו מה זה בדיוק פטיסרי שוויצרי הם עונים ש"צריך להגיע ולטעום, קשה להסביר את זה בדיוק", אבל השניים מבטיחים שלל מאפים בסגנון אירופאי מאופק ואלגנטי, לצד ארוחות בוקר ומנות בית קפה קלאסיות שיוגשו במקום. נראה שלא מדובר בארוחות בוקר ישראליות עמוסות וכבדות שהורגלנו אליהן, אלא במנות עם הרבה יותר קלאס אירופאי, אם כי את החלומות על הטוסטים עם הגבינה והנקניק אפשר לגנוז מיד, שכן המקום יהיה על טהרת המטבח החלבי.

החלל של המסעדה יחולק לשניים, חלק אחד יוקדש לפטיסרי וחלק שני יהיה חנות של סטימצקי. אדריכל הפרוייקט הוא ירון טל ועל המיתוג חתום אלון דרעי.