פיליפינוטאון, לוס אנג'לס – השכונה הכי אותנטית ומגוונת

היי פיי (כך היא ידועה בקיצור), משקפת את אל איי במיטבה: עירוב תרבויות, אוכל מדהים ואמנות רחוב יוצאת דופן

פיליפינוטאון (צילום: Noted Media)
פיליפינוטאון (צילום: Noted Media)
24 בספטמבר 2019

בזמן שהאזורים של אל איי עוברים ג'נטריפיקציה מואצת וזונחים כל שמץ של אופי ותרבות לטובת עוד טרנד גנרי לוהט ומאולץ, פילפינוטאון ההיסטורית מייצרת טרנדים משלה. תקפצו לפה כדי לאכול במקומות החדשים הכי מרגשים בעיר, ותגלו מפה שתחשוף אתכם לעוד מקומות אסייתים אמריקאים ששווה לדגום. היי פיי (כך היא ידועה בקיצור), משקפת את אל איי במיטבה: חיבור של תרבויות שבה הדייסה האסייתית בפורידג' אנד פאף מסתדרת בול עם וייב ההיפ הופ של שנות התשעים בהיי פיי קיטשן, מתכון הנודלס שעובר מאם לבנה בוואן, והחגיגה הפרחונית של אמנות שחורה בבלום פלום קפה. האזור עדיין בשלבים המוקדמים של עלייתו, אבל תמצאו מקומות רוחשים בפעילות לאורך החלק המערבי של רחוב טמפל ליד אקו פארק, כמו גם מערבית לבוורלי בולברד לכיוון ווסטלייק, כשהרחובות החוצים משובצים בציורי קיר יפהפיים של הגבי גלרי

להזמנת טיסה זולה ללוס אנג'לס עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: תביאו את הקרו לפארק פיינסט ברביקיו ונסו לטעום שיותר מעדנים פיליפינו אמריקאים. בהצלחה אם לנצח אותם בקרב על הליקוקים האחרונים של תבשיל הקוקוס של מאמא ליאה. 

לשתות: חפשו את הכוסות המוארות שמסמנות את הכניסה לגנוור, מרתף ארט דקו בבעלות ובניהולן של נשים. התפריט העונתי רווי הג'ין אומר שכל ביקור הוא שונה – אבל זאת רק סיבה לחזור שוב ושוב, לא?

לעשות: תקפצו על הג'יפני – ג'יפ אוטובוס צבעוני מאורך, שהוא אמצעי התעבורה הבלתי מעורער של הפיליפינים- לסיור היי פיי הסודית, כדי לשקוע בהיסטוריה של השכונה, כולל עצירות במונומנטים מקומיים חשובים כגון מקדש פירות הים ופארק יונידד. 

לישון: תמצאו בונגלואים חמימים באיירבינבי, אבל למלונות כמו שצריך תצטרכו לחפש במרחק של עשר דקות. אנחנו מציעים את הוטל קובל הבוטיקי בלוס פליז, או את פריהנד המשתלם יחסית בדאונטואון אל איי. להזמנת חדר במלון פריהנד

המקומיים אומרים: "היי פיי הוא אווירה לא פחות מאיזור, מקום שמרגיש מרענן ואמיתי בנוף הלוס אנג'לסי היקר והמונוטוני".