פינוקים עד הבית

מסדרת ארונות, מבשלת, מפנקת במניקור, מסאג' או גוונים ועד זה שמביא לך מדי בוקר מאפים טריים. כל השירותים השווים שמגיעים עד הבית

26 באוקטובר 2014

מתברר כי פינוקים עד הבית הם כבר מזמן לא נחלתם הבלעדית של כוכבות הוליווד עשירות. נראה כי יש לא מעט שירותים מפנקים, שבמרחק שיחת טלפון או קליק אחד וכמה שקלים טובים, יגיעו עד מפתן הבית, ויעזרו למשימות החיים להיות פשוטות יותר עבורנו.

מאפים טריים על הבוקר

בורקס ריחני, לחמנייה טרייה, מאפה שוקולד חם על הבוקר, כזה שמגיע עם הקפה ועוזר לנו לפקוח את העיניים. את הקפה את כבר מכינה, אך מתפללת שיגיע איזה מבקר נחמד מספיק שיביא אתו אם לא ארגז של מאפים, אז לפחות אחד. ואז את פותחת את המקרר ומגלה שגם נגמר החלב. הלך הקפה. אז זהו שלא. מסתבר שישנם כמה שירותי מכולת "עד הבית", שלא רק שיספקו לך את החלב הלחם והגבינה שבדיוק חסרה לך, אלא שיביאו לאימהות העסוקות מאפים טריים בכל בוקר.

מי עושה את זה?

* "טרי על הבוקר"- שירות המספק מדי בוקר לחמים ומאפים וכמובן חלב על פי בחירה.

* "מילק מן"- שירות המספק שוקו ולחמנייה וכל מה שחסר, עד הבית בכל בוקר, בדיוק כמו בקייטנה.

טרי טרי על הבוקר. אילוסטרציה: shutterstock
טרי טרי על הבוקר. אילוסטרציה: shutterstock

ספא בבית

את בוודאי מדמיינת לפעמים את עצמך, שוכבת על הבטן כשראשך מונח בתוך החור המוזר של מיטת העיסויים. שמן חם ניגר על גופך וזוג ידיים מעסות את הגב העייף. אבל כשיש תינוק אין ספא, ובוודאי לא פנאי ללבוש חלוק מגבת ולשכב על מיטת טיפולים רחוקה מהבית. גם כאן במיוחד לאימהות שזקוקות לעיסוי שכמות, רפלקסולוגיה שיאצו וכל טיפול מפנק ומרגיע אחר מגיע עד הבית, ומותאם לצרכים של אימהות לתינוקות קטנים ששוכבים בצד בעגלה.

מי עושה את זה?

* "באות הביתה"- מעניקים גם ליווי התפתחותי לתינוקות וגם פינוקים לאימא כגון רייקי, עיסויים ושלל טיפולים מפנקים ומשלימים על ידי צוות מקצועי.

* "אימאהבה"- אורטל, האישה מאחורי "אמאהבה" מעניקה מלבד שירותי הכנה ללידה ולהורות גם פינוקים לאמהות טריות ולאמהות עסוקות פינוקי בוקר, מעגלי נשים, וגם שירותי בישול המותאמים במיוחד לנשים אחרי לידה ונשים מיניקות.

* "הוליסטי"- טיפולים עד הבית עם התאמה מיוחדת לנשים אחרי לידה.

פינוקים עד הבית

אין לי מה לאכול

ואם כבר דברנו על שירותי בישול. מסתבר שיש דבר כזה והוא מיועד לאמהות עייפות ותשושות שאין להן זמן לבשל ולא מתחשק להן לחטוף שאריות. שירותי בישול חוסכים בעיקר את הכסף של הטייק אווי המזדמן, וגם מונעים ממך להעמיס ג'אנק על גופך העייף וחסר הויטמינים ממילא. את שירותי הבישול הבריאים ניתן להזמין מראש או פשוט להזמין סבתא להשכרה שתדאג לכך אצלך במטבח.

מי עושה את זה?

Home made –בית של אוכל בשכונת מונטפיורי בתל אביב, מספק אוכל טרי המתאים לנשים לאחר לידה, עד הבית. ומונע את הצורך בזלילה בלתי נשלטת של בעיקר שוקולדים.

סבתא להשכרה

סבתא להשכרה הוא הסטרט אפ של המאה ה 21. ומדובר אולי בנכס הגדול ביותר שכל אימא עסוקה יכולה לבקש. מישהי שתשכיב את הילדים הגדולים יותר לישון, תשחק איתם, תבשל עבורך, ולהבדיל ממטפלת שדואגת לתינוק בלבד, היא תדאג גם לך. את יכולה להשתמש בה לעזרה בכל דבר מסידור הבית, הארונות, ועד מישהי שתכין לך ממולאים כמו של אימא.

מי עושה את זה?

* "איריס הסופרוומן" למשל, הלוא היא איריס למדן ששמה הולך לפניה עושה הכל מהכל.

* "סבתא לי"- הוא סוג של מאגר של סבתות נפלאות להשכרה.

תענוג שיש סיר מבושל בבית. אילוסטרציה: Shutterstock
תענוג שיש סיר מבושל בבית. אילוסטרציה: Shutterstock

 אין לי מה ללבוש

סביר להניח שלפני הלידה לא היה לך פנאי או כח לסדר את ארון הבגדים ולהתכונן "ליום שאחרי". בוודאי שאת רוב הבגדים בארונך את עדיין לא יכולה ללבוש, או לא רוצה, או פשוט לא מוצאת. בזמן שחדר התינוקות מתוקתק עד הפריט האחרון, חדר השינה שלך נראה כמו מחסן מאולתר עם המון חיתולי טטרה ומשחות ומעט מידי דברים של אימא. כן, גם לך יש אופציה להזמין מישהי שתסדר ותארגן לך את הארון, תזרוק דברים ישנים, תפנה מקום לחדשים וכל זאת בזמן שאת נחה בסלון עם התינוק.

מי עושה את זה?

* "באות בסדר"- שירות של נשים עבור נשים.

* "ארוזות"- פריקה, אריזה, סידור מחדש, ועזרה בארגון לנשים אחרי לידה.

הארון מבולגן בטירוף? יש מי שתבוא לסדר לך אותו. צילום: Shutterstock
הארון מבולגן בטירוף? יש מי שתבוא לסדר לך אותו. צילום: Shutterstock

בוקר כושר

למי יש כוח לעשות עכשיו פילאטיס או יוגה. אבל אין ברירה, כולנו רוצות לחזור מהר לגזרה של לפני ההיריון, וגם להחזיר לעצמנו קצת אנרגיה ושמחת חיים. כושר תמיד היה הפתרון האולטימטיבי לכך. שתי אופציות עומדות בפנינו: האחת, להזמין מדריכת כושר אלינו הביתה שתלמד אותנו כיצד לחזור לאט לאט לשגרת אימונים. ואופציה שניה ומקסימה לא פחות, היא לקחת את התינוק ולהשתלב איתו בשעורי יוגה ופילטיס המיועדים לאמהות… עם התינוקות. כן, מסתבר שהטרנד הכי חזק בהוליווד היום הוא "בייבילאטיס" "ויוגהבייבי" (לא להתבלבל עם בייבי יוגה). כי הרי אין ספק שבגיל מסויים, הדרך היחידה בו תוכלי להתעמל היא כשהתינוק יהיה עלייך, ועל הדרך ייהנה גם הוא.

מי עושה את זה?

* "דיאדה"- יוגה לאמהות עם התינוקות.

* "אוקסיג'ן פילאטיס" רמת אביב ג'- פילאטיס מכשירים לאמהות ותינוקות

יוגה עם הבייבי. אילוסטרציה: Shutterstock
יוגה עם הבייבי. אילוסטרציה: Shutterstock

 טיפוח

השיער נראה זוועה, לא הספקת לצבוע שורשים. את המניקור האחרון שלך עשית לפני שלושה חודשים, אם בכלל. ועל פדיקור ומגזינים וקפה בצד אי אפשר בכלל לדבר. הלוואי ומישהו בתל אביב היה מרים את הכפפה ופותח מכון מניקור ופדיקור עם שירותי בייביסיטר עד שאימא מסיימת להתפנק. אך עד שזה יקרה, אפשר להזמין פדי-מני ומעצב שיער עד הבית. ובואו נודה על האמת, כי בין הנקה או בקבוק לבין נמנום על הספה, כדאי שמישהו יטפל לך גם בציפורניים , בעור הפנים ובשיער.

מי עושה את זה?

* "קוסמטיקול"- יספקו לכן שירותי שעווה, פדיקור ומניקור וטיפולי פנים ויופי עד הבית.

* Sharoomba– הלוא היא שרון הכל יכולה, שכל אימא תל אביבית שמעריכה את עצמה מכירה אותה.

צביעת גוונים עד הבית. אילוסטרציה: Shutterstock
צביעת גוונים עד הבית. אילוסטרציה: Shutterstock

590x100