פינת באזל: פטיסרי ג'רלד משיק תפריט חדש ומושחת

לכבוד שנה להקמתו, הפטיסרי השוויצרי משיק תפריט חדש בהשראת אירופה הקלאסית

ג'רלד. צילום: בן יוסטר
ג'רלד. צילום: בן יוסטר
16 במאי 2016

בקושי הספקנו לפרק קרואסון וכבר Gerald, הפטיסרי השווייצרי הראשון בישראל, חוגג שנה. הקפה קונדיטוריה האלגנטי שמנוהל על ידי משפחת בופ – האב ג'רלד, יליד שווייץ, שהוא גם הקונדיטור הראשי; האם הישראלית גילה והילדים ג'ניפר ויונתן – הדהים את הביצה התל אביבית כשפתח פטיסרי באבן גבירול עם לוק של חנות תכשיטים; הפחזניות הקטנטנות, העוגות והעוגיות גורמים להרגיש כמו בציריך בלי לעבור בנתב"ג.

לכבוד יום ההולדת החליטה המועצה המשפחתית להרחיב את מנעד המוצרים ולהשיק תפריט ביסטרו בהשראה אירופית בכלל ושווייצרית בפרט. התפריט כולל קראסט ג'ראלד – שתי ביצי עין על בריוש קלוי עם גבינת בושה, אבוקדו וסלט הבית עם קפה ומיץ לבחירה (58 ש"ח), מוזלי יוגורט וסלט פירות טרי (42 ש"ח), קרואסון סלמון מעושן עם צלפים וביצה קשה (44 ש"ח), קיש בצלים וגבינת גרוייר (38 ש"ח), גראטן תפוחי אדמה, חזה אווז מעושן וגרוייר (54 ש"ח).

ג'רלד. צילום: בן יוסטר
ג'רלד. צילום: בן יוסטר

התפריט החדש מוגש בימים ראשון־חמישי החל מ-12:00 ובסופי שבוע – החל מ־13:00. אם הרעב מפציע מוקדם יותר, החל מ־9:00 אפשר להזמין Apero – תפריט נשנושים קליל וכיפי לפתוח איתו את היום: שיפודי ברזאולה מלון ומוצרלה, פחזניות סלמון מעושן וקרם פרש, קריספי אספרגוס עטוף חזה אווז ברוטב טרטר שווייצרי ועוד פינוקים בטווח מחירים הוגן של 18־26 ש"ח.

ג'רלד