פיקי בליינדרז – הסרט: תומאס שלבי חוזר כדי לסיים את הסיפור בנטפליקס

ברוך שובך ואמאל'ה. תומאס שלבי מ"כנופיית ברמינגהאם". צילום: יח"צ
ברוך שובך ואמאל'ה. תומאס שלבי מ"כנופיית ברמינגהאם". צילום: יח"צ

בשורות נהדרות למעריצים של "כנופיית ברמינגהאם" - היום הכריזו באופן רשמי כי נטפליקס אישרו את הפקת סרט המשך לסדרה המצליחה. הכוכב קיליאן מרפי (שזכה מאז באוסקר) חוזר לתפקיד תומאס שלבי, את התסריט יכתוב יוצר הסדרה ויש סיבה טובה לאופטימיות

הכינו את הקסקטים ותחביאו את סכיני הגילוח, כי אנחנו הולכים לקבל סרט המשך לפיקי בליינדרז. יותר משנתיים אחרי סיום העונה השישית והאחרונה של "כנופיות ברמינגהאם" (כפי שהיא נקראת באופן רשמי בישראל), ובשירות הסטרימינג של נטפליקס הכריזו על חזרתם של בני משפחת שלבי בסרט חדש, כולל האחד והיחיד תומאס שלבי. שזה אומר שזוכה האוסקר קיליאן מרפי הולך לחזור לתפקיד הכי אייקוני שלו מאז שהפך לחצי הלא ורוד של ברבנהיימר.

>> גן קסום נסתר וחנות לאבד בה את הזמן. זאת העיר של מורן קליגר

אחרי שנים של שמועות ודיווחים חלקיים, היום הוציאו הודעה רשמית מטעם נטפליקס, ובכך שירות הסטרימינג אישר את תחילת העבודה של סרט, אשר עדיין אין לו שם, אבל כבר ידוע עליו כי יוצר הסדרה סטיבן נייט כתב את התסריט, ושהוא יהיה "ללא מעצורים, משפחת שלבי במלחמה", לדבריו. הסרט יהיה המשך לעלילות משפחת שלבי, כשיש סיבה לחשוב שיתקיים במהלך מלחמת העולם השניה – כך לפחות עולה מתוך ריאיון שנערך עם היוצר לפני כשנתיים, אז אמר ל-Deadline שיש לו בתוכנית סרט שמתקיים בתקופה הזו.

יהיה קרוסאובר לשטיסל? פיקי בליינדרז. צילום מסך
יהיה קרוסאובר לשטיסל? פיקי בליינדרז. צילום מסך

ונראה שלא רק המעריצים נלהבים לקראת החזרה, אלא גם קיליאן מרפי עצמו, שאמר היום לדדליין ש"זה נראה כאילו טומי שלבי לא סיים איתי… זה מאוד מספק לשתף שוב פעולה עם סטיבן נייט על גרסת סרט לפיקי בליינדרז. זה אחד שמוקדש למעריצים". ואנחנו רק רצינו לראות קצת אלימות יפה, אבל הוא בא לרגש. הסרט יחל את צילומיו במהלך שארית השנה, ולמרות שאין תאריך יציאה רשמי, סביר שיצא עד סוף 2025. בנתיים נחדד סכינים.