דרינק שיק: קולקציית הקפסולה שעשתה לנו חשק לשתות משהו

בקבוק המשקה הקל שלכם הוא אקססורי לכל דבר. לא מאמינים? אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה של מותג המשקאות החדש Pixie ושלוש מהמעצבות הכי בועטות בשוק יגרום לכם לחשוב בדיוק כמונו

הדרינק שלכם הוא האקססורי שלכם - הכירו את Pixie
הדרינק שלכם הוא האקססורי שלכם - הכירו את Pixie
26 ביולי 2018

תוכן שיווקי 

מותג המשקאות החדש Pixie והמעצבות שירן כדר (Shiranka), לי ולורן אלון (Lilo) וקלייר הירשברג (Don’t Tell Mama) יצרו קולקציות קפסולה משגעות הכוללות כוסות, צלחות, קנקנים, בגדי ים, אביזרי חוף, מצעים וטי שירטס – כולם בהשראת המשקה, או ליתר דיוק, בהשראת העיצובים המרתקים של הבקבוקים שלו, שאותם ניתן להשיג כבר עכשיו באתר pixie.co.il.

המשקה המבעבע המושק בימים אלה, מגיע בשלושה עיצובים לכל טעם והופך את הנוזלים הכל כך נחוצים לנו בקיץ לאקססורי של ממש. כל מה שאנחנו יודעים על טעם מעודן, ויזואליות חזקה, עיצוב ואופנה משוקשקים יחד לכדי קמפיין לייף סטייל שפשוט עושה לנו חשק לשתות משהו. המעצבות (שאם חשקה נפשכם במעט השראה, אנחנו ממליצים להעיף מבט בחשבונות האינסטגרם שלהן) חיברו את המותגים הפרטיים שלהן עם Pixie – על העידון, הבעבוע והצבעוניות שלו – ויצרו קולקציות שכל כך הוציאו אותן מהקופסה, שהן בעצמן הופתעו מהתוצר הסופי.

 

״המותג של Pixie צבעוני מאוד ואצלי אין טיפה של צבע, הכל שחור־לבן והרבה טקסטים. בקולקציית כלי הבית שעיצבתי השתמשתי בצבעוניות המותג ושמרתי על זה מאוד פופי, כי שם החיבור בינינו. יצרתי דברים שהייתי רוצה בבית שלי בלי קשר לפרויקט, עם טקסטים שמדברים על טעמים וקורצים לכך שמדובר במשקה מוגז. תמצאו שם למשל בועות תותים ותפוחים בשילוב נגיעות צבע. עיצבתי קנקן וכוסות מזכוכית שהדפסתי עליהם בטכניקה מיוחדת ועמידה, וכן צלחות מפורצלן לבן שגם עליהן מופיע מעט טקסט ונגיעות של צבע. השתמשתי בטקסטים חמודים ורלוונטיים לטעמים ולשפה של המותג, שהיא מאוד צעירה ועכשווית. הקהל שלי יופתע מאוד מהשימוש שעשיתי בצבע לראשונה. בעקבות הפרויקט הזה אני שוקלת להכניס צבעים גם למותג שלי – דבר שלא נפתחתי אליו עד כה".
Shiranka shop@

קולקציית הקפסולה של Shiranka. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Shiranka. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Shiranka. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Shiranka. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Shiranka. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Shiranka. צילום: יח"צ

 

״הפריטים של Lilo מתאימים לכל קהל יעד וגיל כי מדובר בהלבשה לים או לחופשה ולא בבגדי ים קטנטנים שנועדו לשיזוף. ברגע שהציעו לי וללורן את שיתוף הפעולה הזה עם Pixie, שמחתי על ההזדמנות לעבוד עם מותג ענקי שיש בו צבעוניות ופירות. החיבור של האלמנטים האלה עם קיץ ובגדי ים הוא הכי ברור, ומיד עלה לי בראש ויז׳ן מגניב. האימג׳ים של בקבוקי Pixie נתנו לי השראה מיידית אז פשוט הלכתי להדפיס את הרעיונות על בגד ים – וידעתי שזה זה. יצרנו 12 וריאציות של בגדי ים שכוללות ארבע גזרות, כל דגם מגיע בשלושה צבעים – אפרסק, תות ותפוח. לאו דווקא השתמשנו בפירות בצורה מוחשית, לפעמים רק בצבעוניות. זו גם הפעם הראשונה שהוצאנו דגמים לגברים – גזרה אחת שמגיעה בשני צבעים שונים, ויצרנו גם כפכפים ומגבות".
lee_alon@

קולקציית הקפסולה של LILO. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של LILO. צילום: יח"צ

קולקציית הקפסולה של LILO. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של LILO. צילום: יח"צ

 

"Pixie חיפשו מעצבים שמתמחים באופנה ובלייף סטייל ואנחנו, אחי ושותפי מאי ואני, כמותג עכשווי, התאמנו מאוד לווייב של המשקה החדש. המהלך הזה, שלא נראה כמוהו בארץ בעבר, הוא יוזמה שיווקית שאנחנו גאים מאוד לקחת בה חלק. קולקציית הקפסולה שיצרנו כוללת טי שירטס לנשים ולגברים ומצעים. הרעיון בא לידי ביטוי בעיצובים שלנו על ידי הקופירייטינג – כל מיני פרפראזות שההשראות להן לקוחות מעולם הפירות והטעמים של Pixie. במובן הוויזואלי לקחנו את הצורות הגיאומטריות של בקבוקי Pixie ושילבנו אותן בפרטים של הקולקציה, בשילוב נגיעות של צבעים. המוצרים שלנו אומרים עליך דברים, במקום שתצטרך להגיד אותם ממש, אני יכולה לדבר על הטעם שלי דרך משפט שכתוב על חולצה וזה בדיוק כמו לבחור טעם במשקה – יש פה מחווה לאינדיבידואליזם ולטעם אישי. מהמשקאות והפריטים שלנו נוצר עולם חדש של לייף סטייל, מוטציה מדליקה שעונה על הכל״.
don't tell mama@

קולקציית הקפסולה של Don't tell mama. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Don't tell mama. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Don't tell mama. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Don't tell mama. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Don't tell mama. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של Don't tell mama. צילום: יח"צ