פי אלף יותר טיים אאוט: ביקורת שיכורה על הקונסיירז'

השירות הסבלני שקיבלו האורחות השיכורות הצליח לפצות על בר באווירת פיק-אפ ומוזיקה קצת מבולבלת, אבל אם אתם תל אביבים עוכרי תיירות חוץ, כדאי שתוותרו על הקונסיירז' בסופי השבוע. עצירת חובה: השירותים

קונסיירז' (צילום: יח"צ)
קונסיירז' (צילום: יח"צ)
23 ביוני 2016

אמצעי טשטוש:

הערב נפתח בדירתי הממוקמת במרחק שתי דקות הליכה מהקונסיירז'. אחרי שהזהרתי את חברותיי (יפנית נמוכת קומה וסטודנטית לממשל וקיימות) שמדובר במקום קצת שונה ממה שאנחנו רגילות אליו ואף אחד לא ילבש כאן גרביים מאוירים בעלי מריחואנה, הוצאנו את התותחים הכבדים – וויסקי קולה. רוב הבקבוק התרוקן לו ויצאנו לדרך.

מוזיקה:

הקונסיירז' הוא בר חסר ליינים, כך שלא ידענו למה לצפות. הקו המוזיקלי שבחר הדי.ג'יי לחצי הראשון של הערב היה ים תיכוני-ערבי שגרם לי למחוא כפיים ולשכוח מאשכנזיותי. החצי השני היה מוקדש להאוס, שהיה גם הוא משובח, אבל לא עזר לנו להבין איזו אווירה מנסים להשיג כאן.

הימרחות:

אם מזלכם שפר עליכם והתיישבתם במתחם החדש שהקונסיירז' פתח לא מזמן, יהיה לכם יותר מכיף לשכב בשכרות עלובה על אחת הספות ולתפוס תנומה קלה. בשאר המקרים תצטרכו להסתפק במשענת של כסא רגיל.

שירות:

מכיוון שישבנו תחילה במתחם החדש והמעט מרוחק מהחלל הפנימי, הרגשנו שלקרוא למלצרית זאת משימה בלתי אפשרית. מצד שני, אולי פשוט היינו שיכורות מכדי להרים את היד. בסופו של דבר, בעצתה של המארחת הנחמדה שהחזיקה אותי כדי שלא אפול, עברנו פנימה וגילינו עולם חדש של אחלה שירות. למרות שהיפנית נרדמה על כתפי וממשל וקיימות ניסתה במשך רבע שעה לגלגל את אותה סיגריה, המלצרית ששירתה אותנו פירטה בסבלנות על תפריט הקוקטיילים (שנראה כמו ספר החיים של בלן מקטנטנות), תוך ניסיון למצוא לנו משקה שיהיה לטעמנו.

אווירה:

במהלך השבוע הקונסיירז' נמצא תחת כיבושו של הקהל התל אביבי, ומבט חטוף יחשוף בפניכם קהל ברנז'אי במיוחד המורכב מאנשי העיר. אך סוף השבוע מביא עמו רוחות חוץ-תל-אביביות והאווירה משתנה בהתאם. הייתי צריכה יותר מעשר אצבעות כדי לספור את כמות הפעמים שראיתי בחורות עושות סלפי עם קוקטייל גולגולת, ואת כמות המבטים השופטים שקיבלתי כשעברתי על ידן עם כובע טמבל של אדידס.

עישון:

העישון בפנים אסור ובחוץ מותר. במתחם החדש מותר לעשן רק בחצי שקרוב למרפסת. למרות ריבוי השולחנות בחוץ, יש הרבה ספייס ולא תרגישו כאילו אתם נמצאים בתור מאפרה.

מדד הקיא:

השירותים בקונסיירז' הם יצירת אמנות כך שלהקיא שם נראה לי כמו חילול קודש. התא אינו מרווח, אבל נקי בטירוף – מה שמקל על הפעולה ויגרום לכם להרגיש בנוח להתפלש ברחמים עצמיים על הרצפה. תוכלו ליהנות ממוזיקת ביטים אפריקאית נהדרת (אם אתם מסטולים יכול להיות שתמצאו את עצמכם נכנסים בגללה לסרט רע) בזמן שאתם מקיאים את נשמתכם. לנוחיותכם, מחוץ לשירותים ישנן מגבות בד בית מלון סטייל, שיגרמו לכם להיגעל מעצמכם קצת פחות.

קודש הקודשים. קונסיירז' (צילום:יח"צ)
קודש הקודשים. קונסיירז' (צילום:יח"צ)

מדד המאנצ':

עוגת פאדג' חמה עם גלידה לצדה היא ההצלחה הגדולה של הערב. מומלץ בחום לשים חתיכות פאדג' בתוך הגלידה ולגרגר בהנאה.

ולסיכום:

הקונסיירז' מיועד בעיקר לדייטים, לסגירת שולחן יום הולדת או למי שמעוניין לצוד בחורות שמשתכרות משני צ'ייסרים של קמפרי. הבר במקום בנוי באווירת פיק-אפ, כך שמומלץ להזמין מקום על הבר אם העמסה היא מטרתכם. חווייתי כשיכורה בקונסיירז' הייתה די מבלבלת, בעיקר בגלל הדיסונס בין הצוות המגניב ובעל תודעת השירות הגבוהה, האדיבה והמדויקת – לבין הקהל שהגיע למקום.